Staat er nog niet op...quote:
Dan moet je proberen de 'making of' even terug te zien, daar vertelden de scenarioschrijfsters heel duidelijk hoe het gemaakt isquote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, ik kan nog niet erg enthousiast zijn. Sprong behoorlijk van de hak op de tak.
Het is toch de oude Annie die terugkijkt op allerlei episoden in haar leven? Dat gaat meestal niet keurig chronologisch.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:45 schreef Wickedangel het volgende:
Hmmm, ik kan nog niet erg enthousiast zijn. Sprong behoorlijk van de hak op de tak.
Bronquote:redactie Annie MG zondag 3 januari 2010 22:37
De afleveringen van de Annie MG serie worden 3 maanden na afloop van de laatste aflevering voor 10 dagen op deze website online vertoond. Vanwege rechtenkwesties is het niet mogelijk de serie eerder en langer online te vertonen. Wel zal de hele serie op dvd verkrijgbaar zijn.
shit!quote:
Is op uitzendinggemist te zien. Heb vanochtend ook gekeken.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:02 schreef Injetta het volgende:
Wat????? Zit ik daar de hele week op te wachten en nu is het al geweest?? Hoe laat was dat dan en hoe kort is het dan wel niet zeg??
En ik kon vandaag wel terug kijken. Vreemd.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Staat er nog niet op...![]()
![]()
Komt hopelijk snel......
ik kan ze niet vinden op uitzendinggemist (making of en de aflevering) heeft iemand een linkje misschien?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is op uitzendinggemist te zien. Heb vanochtend ook gekeken.
was waarschijnlijk een foutje dus dat ie er vanochtend op stond... jammer...quote:De eerste aflevering stond vanmorgen op uitzending gemist. Helaas is hij daar nu van verwijderd
Annie MG Schmidt, de TV seriequote:Op maandag 4 januari 2010 16:15 schreef Steve het volgende:
Ik zie nergens iets staan over het al dan niet herhalen op tv?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |