ook nooit bij een Mexicaan besteld?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:08 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoe maak jij ze het lekkerst?
nog nooit gegeten (shame on me, jaja) maar wil er aan geloven, waarschijnlijk vanavond![]()
dus ben benieuwd
neequote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ook nooit bij een Mexicaan besteld?
laat even weten hoe het smaakt. Ik zou de avocado's veranderen in kapucijners, maar dat komt omdat ik niet van avocado houquote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee
heb net boodschappen gedaan, en (uiteraard) nacho chips gehaald, gehakt, pepperoni's, geraspte kaas, ui, tomaat, 2 avocado's, en creme fraiche heb ik thuis. ohja en sla.
vanavond maar eens wat van flansen, tips welkom
kon ik niet vindenquote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Duderella het volgende:
Die groene peperschijfjes uit een potje vind ik er ook lekker door.
Niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 21:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kon ik niet vinden
had pepperoni's, maar te weinig gebruikt dus
lolz hier ook door dit topicquote:Op zondag 3 januari 2010 21:37 schreef Tezz het volgende:
Ik ben weer geinspireerd. Deze week staan er weer nacho's met chili op het menu!
ohja, kan ookquote:Op zondag 3 januari 2010 21:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Niet?
Xenos heeft ze, volgens mij. Maar ook veel supermarkten wel hoor, in de TexMex-hoek.
Ze zijn zo lekker pittig/zoutig.
O en ik maak ook altijd voor vier bouwvakkers. Dan móet je er wel mee lunchen hè, de volgende dag.(Niet met de bouwvakkers hoor.
)
haha ik bedoel niet in plaats van maar vind het gewoon met bonen lekker, en van avocado hou ik nietquote:Op zondag 3 januari 2010 19:01 schreef SeaOfLove het volgende:
logisch kapucijners ipv avocado, zuchtmirjam ik maak ook altijd zelf een salsa erbij, erg lekker ook. gehakt lekker kruiden met djinten en ketoembar.
neem een kleine braadslee en maak het lekker voor jezelf?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik bedoel niet in plaats van maar vind het gewoon met bonen lekker, en van avocado hou ik niet![]()
@ Mirjam, ik wil het ook maken! Jammer dat niemand verder in huis geïnteresseerd is. Voor 1 persoon lijkt het me niet te doen dus ik moet het hebben van de restaurants...
ahzo. ik maak vd avocado altijd guacemole voor erbij. oh en voor 1 persoon is best te doen hoor, doe ik ook deze week. dochterlief is er btw ook helemaal weg van.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha ik bedoel niet in plaats van maar vind het gewoon met bonen lekker, en van avocado hou ik niet![]()
@ Mirjam, ik wil het ook maken! Jammer dat niemand verder in huis geïnteresseerd is. Voor 1 persoon lijkt het me niet te doen dus ik moet het hebben van de restaurants...
hoe maak jij gaucemole?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:23 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ahzo. ik maak vd avocado altijd guacemole voor erbij. oh en voor 1 persoon is best te doen hoor, doe ik ook deze week. dochterlief is er btw ook helemaal weg van.
idd creme fraiche en evt een beetje rode ui of sjalot. tnx, nu weet ik wat ik niet moet vergeten vd weekquote:Op zondag 3 januari 2010 22:49 schreef Duderella het volgende:
Beetje knoflook en wat rode ui is ook lekker erdoor.
En sommige mensen roeren er nog wat creme fraiche doorheen.
Ik vind het lekker om er nog wat verse koriander doorheen te doen.![]()
laat je die toch mooi wegquote:
ohquote:Op zondag 3 januari 2010 23:00 schreef Duderella het volgende:
Laat je de paprika toch uit de chili weg!
Dat is gewoon wettelijk toegestaan hoor!
nachos con todo.quote:Op maandag 4 januari 2010 07:25 schreef Tezz het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat 'nacho's con todos' nacho's met alles betekende. Dus een aangeklede nacho's zeg maar.....
Ik ken ook geen warme salsa! Ik doe altijd gelijke delen rode ui, tomaat en koriander en daar wat citroen, knof en olijfolie bij. Oh ja, en peper en zout.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:51 schreef Duderella het volgende:
Hoe maak jij de salsa SOL?
Ik maak het altijd koud en laat niks pruttelen, dus ik ben wel benieuwd!
Hahaha grappig! Dus als we het nacho's con todo noemen is het wel goed?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:35 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
nachos con todo.
Die ene s maakt een groot betekenisverschil, con todos klinkt meteen heel grappig
Ik zo:quote:Op maandag 4 januari 2010 18:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ken ook geen warme salsa! Ik doe altijd gelijke delen rode ui, tomaat en koriander en daar wat citroen, knof en olijfolie bij. Oh ja, en peper en zout.
Ja.quote:Op maandag 4 januari 2010 18:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hahaha grappig! Dus als we het nacho's con todo noemen is het wel goed?
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja.
sorry, ik ben nogal een taalpurist
Ik op zich ook wel, maar ik spreek nu eenmaal geen Spaans! (is het wel Spaans?)quote:Op maandag 4 januari 2010 18:38 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Ja.
sorry, ik ben nogal een taalpurist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |