Dat ligt waarsch aan de flits, want hij is toch echt paars. Zie rode kussens erop voor verschil tussen rood en paars....quote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
*ziet foto's van rode bank... Hoe is dit paars
Snap ik, wil ik best aannemen: maar zo ziet hij er nou eenmaal wel uit :pquote:Op maandag 4 januari 2010 13:03 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik zal proberen nog een andere foto te maken. Het is absoluut geen bordeaurode bank, als je die kleur bedoelt.
Waar woon je als ik vragen mag? Ivm bezichtigenquote:Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Snap ik, wil ik best aannemen: maar zo ziet hij er nou eenmaal wel uit :p
U hebt PMquote:Op maandag 4 januari 2010 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Snap ik, wil ik best aannemen: maar zo ziet hij er nou eenmaal wel uit :p
Wat rechtvaardigd dan de vraagprijsquote:Op maandag 4 januari 2010 21:58 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Das wel een heel groot verchil, he..?
onderhandelen kan natuurlijk altijd![]()
B is anders een prima bod.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:44 schreef ChickenSpikey het volgende:
Ik vraag A, jij bied B en we moeten uitkomen op C. Makkelijker kan niet, toch?
Dit is overduidelijk paarsquote:Op maandag 4 januari 2010 11:19 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
*ziet foto's van rode bank... Hoe is dit paars
Okay!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:14 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
Bod staat genoteerd, maar ik wacht toch nog even af
Ten eerste staat er vraagprijsquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:13 schreef Pritt het volgende:
3e hands bank 150 euro.
Succes met verkoop.
er staat toch een bod van 50 euro op pagina 1? van een andere userquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |