De Grote Beek.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:35 schreef Copycat het volgende:
En Adje kwam net uit De Grote Beek gewandeld.
Zijn er al twee het huis in.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net op tijd om Big Brother te gaan kijken
Wat brainfarts en hup.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
hij noemt op:
Mail met start datum van Jaap gehad.
Veilingsprogramma ... "mompel de mompel"
dus ik dat dat het zomaar twee echte programma;s zijn die snel te zien zullen zijn.
Het gemompel tikte ik eigenlijk omdat het geluid zachtjes gezegd.. moeizaam te horen is.quote:
Had Bram niet een veilingsite opgezet?quote:Op zondag 3 januari 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
hij noemt op:
Veilingsprogramma ... "mompel de mompel"
INHOUD veilingsprogje. (samenvatting)
Beeldje wordt getoont... prijs erbij vermeld. Voorbeeld Auto voor 100 euro.
Mailtje kan verzonden worden naar johan met de mededeling dat je de auto voor 100 euro wilt hebben. Wie het eerst komt wie het eerst maalt. Zelf ophalen van de prijs![]()
Johan wilt dat graag simpel houden.
Allerlei spullen van hem gaan in de verkoop.
Heeft ie ergens de P over in?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Johan begint iets minder gemoedelijk over te komen (zoals Maanvis gisteren ook al zag).
En het plan van het team klein houden begint ook scheurtjes te vertonen: "Uiteindelijk moeten we hier gewoon met 30, 40 man aan het werk kunnnen".
Hij had het erover dat het nu wel een internetcafé lijkt, en dat dit voor de kijkers niet leuk is.quote:
Toch mooi dat dat inzicht zo snel komt! Maar komt ie dan ook met vermakelijke ideeën of is het meer van 'Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!'?quote:Op zondag 3 januari 2010 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hij had het erover dat het nu wel een internetcafé lijkt, en dat dit voor de kijkers niet leuk is.
"En of het nu 1 of 10.000 kijkers zijn, ze moeten gewoon vermaakt worden"
Ik proefde er wel iets van ambitie in.
Of van besef dat hij echt met iets moet komen, wil hij kijkers trekken/ behouden.
Concreet noemde hij dat hij nog beelden van de voetreis naar Rome heeft liggen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch mooi dat dat inzicht zo snel komt! Maar komt ie dan ook met vermakelijke ideeën of is het meer van 'Ik wil het, ik wil het, ik wil het!!!!'?
Ambitie is mooi, maar zorg eerst eens voor de bouwstenen om die ambitie op (uit) te bouwen.
Niets meer van gehoord.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:27 schreef Copycat het volgende:
Leuke beelden!
Maareh ... hoe zit het met dat plan om te wandelen voor wereldvrede? Oh nee: Voor Serious Request in Eindhoven?
Er was een gesprekje met Giel Beelen, die zou erop terug komen, dat heeft Giel nog niet gedaan,quote:Op zondag 3 januari 2010 23:27 schreef Copycat het volgende:
Leuke beelden!
Maareh ... hoe zit het met dat plan om te wandelen voor wereldvrede? Oh nee: Voor Serious Request in Eindhoven?
Nee, want voordat je het weet, ben je verdwaald.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef tuinfluiter het volgende:
is niet zomaar een plan van we zien wel hoe het loopt.
En dat was ná de orenwassing over de reis van Mandy, dit contact met Giel?Zo ja, heeft laatstgenoemde voor zover jij weet ook iets toegezegd? Of alleen dat hij er nog op terug zou komen? Want dan heeft-ie Johan gewoon in de zeik genomen.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was eerder een gesprekje met Giel Beelen, die zou erop terug komen, dat heeft Giel nog niet gedaan,
wanneer Johan van Groningen naar Eindhoven gaat lopen doet hij dat met Peter Nuninga,
is niet zomaar een plan van we zien wel hoe het loopt.
Nou, ik heb in mijn vorige posting een hinderlijke typo ontdekt, maar als ik die verbeter ontstaat er een nog ergere editregel.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:46 schreef Copycat het volgende:
Jij hebt toch geen triangel, Peter? En jij kunt zo honderd woorden foutloos achter elkaar zetten!
Dan accepteer ik gewoon maar dat ik er finaal overheen heb gelezen! TriangelJosti die´k ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |