Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat je als 'vrijwilliger' die 24 uur per dag zo'n beetje in touw is tijdens die tijd minimaal kost en inwoning zou mogen verwachten. Dat is iets heel anders dan op iemands zak teren. Dit is imo zelfs het tegenovergestelde, momenteel.
Dat is reeds in de Bunker-tijd al geprobeerd geloof ik, gaat niet lukken denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
Misschien dat ze een sponsor kunnen vinden voor het dagelijkse voedsel, de buurtsuper of zoiets en dan steeds de naam in beeld laten zien.
Stel je voor dit streamvlemmixgedoe wordt bekend, je weet maar nooit, Mera stel dat eens voor of is dit een stom idee???
okequote:Op zondag 3 januari 2010 16:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is reeds in de Bunker-tijd al geprobeerd geloof ik, gaat niet lukken denk ik.
Kan me ook niet voorstellen dat Johan daar niet aan gedachtg heeft![]()
Maar een opmerking plaatsen kan geen kwaad idd. Thanks.
Dat is jouw mening, ik zie het anders. En denk dat er hier meer zo over denken anders zouden ze het niet doen. Kwestie van waarmee je tevreden bent denk ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat je als 'vrijwilliger' die 24 uur per dag zo'n beetje in touw is tijdens die tijd minimaal kost en inwoning zou mogen verwachten. Dat is iets heel anders dan op iemands zak teren. Dit is imo zelfs het tegenovergestelde, momenteel.
Daar was tijdens TBO al geen animo voor, dus ik denk dat die nu helemaal afwezig is. Er is immers niet eens een duidelijk programma. Misschien mettertijd. Maar dan nog is de oude buurtsuper er amper nog en hebben de grotere supermarkten vaak een landelijk beleid mbt sponsoring.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:23 schreef Toverheks het volgende:
Misschien dat ze een sponsor kunnen vinden voor het dagelijkse voedsel, de buurtsuper of zoiets en dan steeds de naam in beeld laten zien.
Stel je voor dit streamvlemmixgedoe wordt bekend, je weet maar nooit, Mera stel dat eens voor of is dit een stom idee???
Maar de plaatselijke Chinees kan best wat reclame gebruiken.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar was tijdens TBO al geen animo voor, dus ik denk dat die nu helemaal afwezig is. Er is immers niet eens een duidelijk programma. Misschien mettertijd. Maar dan nog is de oude buurtsuper er amper nog en hebben de grotere supermarkten vaak een landelijk beleid mbt sponsoring.
Dat is waar. En als jullie het zo prima geregeld vinden, dan is het ook prima. Ik hoorde het en dacht er het mijne van.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat is jouw mening, ik zie het anders. En denk dat er hier meer zo over denken anders zouden ze het niet doen. Kwestie van waarmee je tevreden bent denk ik.
Wist ik niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De enige Fok!ker die Rob heet waarvan ik het weet is LS.
Zal LS naar Jaap gaan als programma onderdeel?
Hij heeft wel banden met Jaap, toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
De enige Fok!ker die Rob heet waarvan ik het weet is LS.
Zal LS naar Jaap gaan als programma onderdeel?
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft wel banden met Jaap, toch?
Dan hoop ik wel dat die buurjongen die toen een restaurant op Kreta (?) begon, ook van de partij is.
Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaaldquote:Op zondag 3 januari 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Mera, hoelang blijf jij eigenlijk daar? Ik snap er eigenlijk nog niet zoveel van. Verrassing!![]()
Maar jij gaat daar tijdelijk wonen en de rest ook?
Ah oké.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaald) gaan werken,, ergens anders dus.
Dank je bbfakirquote:Op zondag 3 januari 2010 17:04 schreef bbfakir het volgende:
Dat is zijn achternaam. Van voren heet hij Sponge.
Leuk. Meteen kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 17:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je bbfakir, deed een edit want vergisde me dacht dat ik in de SC zat,
had de info even nodig voor het nieuwe topic van Gert.
Jammer.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, ik ga vandaag weer naar huis, moet van de week gewoon weer (betaald) gaan werken,, ergens anders dus.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jammer.Je doet het leuk op de stream..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |