abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6965947
quote:
Op vrijdag 22 november 2002 18:48 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Ik vind het allebei goed...

Ik zag overigens dat de DVD van WT een dubbel DVD is. (en dat wist ik dus niet ) Bij de Free Record Shop kostte hij 23 euro. Dat moet goedkoper kunnen...

yep, 19 euro bij MediaMarkt, 17,99 bij Bol.com
Seriously!?
pi_6966000
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 20:44 schreef ImPrEzA het volgende:
yep, 19 euro bij MediaMarkt, 17,99 bij Bol.com
Bedankt voor de tip!
.
pi_6991799
dvd in dvdspeler geduwt net, staat best megaveel op die 2 dvd's, maar over het algemeen is het geluid van de optredens vrij niet echt geweldig, heb het idee dat het volume wat wisselt...
de livecd heb ik nog niet geluistert, alleen ff heel snel doorheen geskipt...
ga btw morgen wel terug, dvd1 zit een hele rij krasjes op, en da williknie...hopen dat ik kan ruilen

maargoed, binnekort post ik wel ff wat ik er echt van vind...als ik m helemaal gezien/hoord heb

*ergert zich bestwel aan het brakke geluid

FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2002 @ 19:55:37 #129
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_6993221
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 19:40 schreef KELDER het volgende:
zit nu de DVD te kijken, en moet zeggen, hijs wel erg lekker , en tara, je bent paar keer in beeld bij het broerenkerk gedeelte als ik me niet vergis (oud nieuws voor jou natuurlijk, maja)
Nee, geen oud nieuws, ik heb hem nog niet gehaald omdat er een kleine kans bestaat dat ik hem 5 december krijg. En ik daarbij geen DVD speler heb. maar het leek me al z'n beetje onmogelijk als ik niet op het Broerenkerkgedeelte te zien was. Isabeau moet daar trouwens ook te zien zijn
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_6995082
quote:
Op maandag 25 november 2002 19:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Nee, geen oud nieuws, ik heb hem nog niet gehaald omdat er een kleine kans bestaat dat ik hem 5 december krijg. En ik daarbij geen DVD speler heb. maar het leek me al z'n beetje onmogelijk als ik niet op het Broerenkerkgedeelte te zien was. Isabeau moet daar trouwens ook te zien zijn

FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2002 @ 23:02:11 #131
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_6995587
Dat stukje hoofd voor me is Isabeau
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_7006161
Wat staat er allemaal precies op die dvd?
pi_7006859
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 17:59 schreef Seborik het volgende:
Wat staat er allemaal precies op die dvd?
*begint met typen*
quote:
dvd1
live concert 5.1 dolby digital (incl optional subtitled lyrics)
rock werchter
pukkelpop
lowlands 2002
music videos
the dance
ice queen
mother earth

dvd2
Backstage
a glimpse of within temptation during the mother earth tour, items filmed at pinkpop, mexico, broerenkerk, tivoli, de melkweg, ozzfest, rock werchter, parkpop, gelredome, pukkelpop and lowlands

the making of...
the mother earth album and the cover
the mother earth music video
credits

impressions & interviews
tv west westpop inverview
isabelle & stenders vroeg 3fm
2mxl "ice queen" acoustic
tmf awards
rock werchter veronica special
faceculture interview
interview at lowlands
photo gallery

extra
broerenkerk zwolle
'ice queen' multi angle version

najah en dan nog een livecd met 12 tracks

je krijgt dus best veel voor je euro's

edit: typo

pi_7010575
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 18:40 schreef veldmuis het volgende:

[..]

*begint met typen*
[..]

najah en dan nog een livecd met 12 tracks

je krijgt dus best veel voor je euro's

edit: typo

Dat is zeker zo, maar hoe is het achter de schermen materiaal? Op die mini-dvd vond ik dat echt superslecht... dat interview enzo...
pi_7010618
Niets van Dauwpop...
.
  maandag 2 december 2002 @ 16:30:36 #136
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7104469
Best goede muziek.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7105320
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 21:58 schreef Seborik het volgende:
Dat is zeker zo, maar hoe is het achter de schermen materiaal? Op die mini-dvd vond ik dat echt superslecht... dat interview enzo...
Tsja, die interviews zijn wel leuk om een keer te zien, maar daarna kijk je er nooit meer naar denk ik.

En de 'making of' stukjes stellen al helemaal niets voor.

Ik had liever meer materiaal gezien van de opnames in de Broerenkerk. Dat is nu maar beperkt tot 2 nummertjes.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:53:44 #138
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_7123778
FF schopje omhoog...

In deze topic word ook nog een bespreking gehouden over de 2DVD + live cd....

Moet zeggen dat WT rules, maar dat geldt ook voor After Forever, Autumn, Nightwish, Ambeon, The Gathering, etc... etc....

Concerten zijn echt super!!! Ze hebben een enorm contact met het publiek tijdens de optredens!!... Opnames van WT bij 2MXL waren helemaal super. plus minus 30 man bij de akoestische opnames. Heb nog flink moeten faken op mijn werk zodat ik vrij kon krijgen in een enorm drukke tijd!!!

Tijdens concerten merk je dat een grote groep (voornamelijk meisjes van 14-15 jaar) alleen ICQ Queen een leuk nummer vinden, maar who cares? Je hebt een leuke avond en daar gaat het om!!!

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 3 december 2002 @ 16:05:12 #139
36735 Demon-Hunter
For the Horde :)
pi_7123922
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:53 schreef WaSTeiL het volgende:
FF schopje omhoog...

In deze topic word ook nog een bespreking gehouden over de 2DVD + live cd....

Moet zeggen dat WT rules, maar dat geldt ook voor After Forever, Autumn, Nightwish, Ambeon, The Gathering, etc... etc....

Concerten zijn echt super!!! Ze hebben een enorm contact met het publiek tijdens de optredens!!... Opnames van WT bij 2MXL waren helemaal super. plus minus 30 man bij de akoestische opnames. Heb nog flink moeten faken op mijn werk zodat ik vrij kon krijgen in een enorm drukke tijd!!!

Tijdens concerten merk je dat een grote groep (voornamelijk meisjes van 14-15 jaar) alleen ICQ Queen een leuk nummer vinden, maar who cares? Je hebt een leuke avond en daar gaat het om!!!

Hier wil ik toch echt ff mn mening spuien:

Autumn en AF vinnik op t moment vele malen beter dan WT...

Puntje 1: WT is meer mainstream muziek gaan maken, in de tijd van Enter en The Dance roeleerden ze nog de pan uit

Puntje 2: AF en Autumn hebben nog lekker de oude onvervalste grunt zang, de zanger van WT kan t niet eens meer, luister maar es als ie t probeert voor de oudere fans op een "concert"

Puntje 3: WT heeft altijd t zelfde programma op een concert, je kan op de klompen aanvoelen wat ze na een nummer gaan spelen als volgende nummer

Puntje 4: Niemand doet mee in de moshpit tegenwoordig bij WT, aangezien t allemaal maar kleine meisjes zijn die Ice Queen toevallig kennen....

AMEN!!

woensdag 4 december 2002 @ 13:36:53 #140
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_7139711
WT gaat met paradise lost mee als support band op Europese toernee, met ook nog een paar data in Nederland!

http://www.paradiselost.co.uk/gig_dates.asp

pi_7140641
quote:
Op woensdag 4 december 2002 13:36 schreef hbuurt het volgende:
WT gaat met paradise lost mee als support band op Europese toernee, met ook nog een paar data in Nederland!

http://www.paradiselost.co.uk/gig_dates.asp

In Nederland kan WT beter headlinen denk....
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  woensdag 4 december 2002 @ 14:17:58 #142
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_7140734
ja of Paradise Lost moet een andere support band in Nederland nemen... het zal toch een ander publiek aantrekken denk ik...
  woensdag 4 december 2002 @ 21:17:04 #143
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7148775
cool !
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 december 2002 @ 22:31:52 #144
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7150369
Ik zie nergens (de sites van WT en PL, alsmede WT board) niets hierover. Waar heb je dit gerucht vandaan hbuurt? (Ik kan Lex of Ruud wel ff bellen)
  donderdag 5 december 2002 @ 15:41:26 #145
22165 hbuurt
still one breed apart
pi_7161349
van het PL board. Maar je kunt Lex of Ruud ook even bellen natuurlijk
pi_7166994
quote:
Op woensdag 4 december 2002 14:17 schreef hbuurt het volgende:
ja of Paradise Lost moet een andere support band in Nederland nemen... het zal toch een ander publiek aantrekken denk ik...
stelde deze vraag ook al op het WT-forum, maar wat is PL nou voor band? ik hoorde dat het stuk hardere metal was... is het te vergelijken met WT,of bijvoorbeeld Orphanage, of met totaal iets anders?

zal wel eens een nummertje downloaden, zag hun DVD goedkoop @ de Plato liggen...

Seriously!?
pi_7168179
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:29 schreef ImPrEzA het volgende:

zal wel eens een nummertje downloaden

Hehe, het verschilt nogal per album. De band heeft een aardige stijlverandering doorgemaakt. Je kunt voor een representatieve indruk het beste van elk van de laatste drie albums een paar nummers checken denk. PL was ooit behoorlijk groot, maar dat hebben ze inmiddels mooi weten te verkloten.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
  vrijdag 6 december 2002 @ 14:04:52 #148
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7178215
Niet gaaf ! Wel lekker.
pi_7178547
Ik heb de DVD van Sinterklaas gekregen, dus ik hoef hem niet meer te kopen!

.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 december 2002 @ 15:17:08 #150
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7179697
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 14:22 schreef Tackleberry het volgende:
Ik heb de DVD van Sinterklaas gekregen, dus ik hoef hem niet meer te kopen!

Ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')