Verder ook nog:
Ik heb hem vorige week al gekocht en ik moet zeggen dat ik er enorm blij mee ben... Kwaliteit van het beeld en geluid is super. Een x aantal maanden geleden was er al een mini-dvd uitgekomen als zoethoudertje op deze DVD en het was het wachten echt waard.
De concerten zijn echt mooi in beeld gebracht. Samen met de 5.1 DTS weergave van het geluid is het echt een genot om naar te kijken en te luisteren.
De backstage opnames zijn enorm grappig om te kijken en geven je een kijkje in het leven voor en na de optredens in binnen- en buitenland.
Maar genoeg geluld over specs van de DVD, hoe vinden jullie hem?
gave optredens en erg leuke extra's. Net als de DVD-single die WT eerder heeft uitgebracht ook nu weer een blik achter de schermen bij optredens en het opnemen van videoclips ...
22 euro vind ik niet te veel voor zoveel leuk spul
aanrader!
[Dit bericht is gewijzigd door WaSTeiL op 29-11-2002 14:40]
quote:Ik heb wel een stuk gezien over het uitdelen van handtekeningen tijdens Werechter, maar ik weet niet of dat het gedeelte is wat jij bedoeld...
Op vrijdag 29 november 2002 14:30 schreef modestus het volgende:
staat het handtekeningen uitdelen bij rock werchter er ook op?
quote:we kopen hem toch ook wel binnenkort... maar ik was gewoon nieuwsgierig of ik er ook opstond
Op vrijdag 29 november 2002 14:34 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb wel een stuk gezien over het uitdelen van handtekening tijdens Werechter, maar ik weet niet of dat het gedeelte is wat jij bedoeld...
quote:er staan veel optredens op ... denk dat ze gewacht hebben totdat het hele festivalseizoen was afgelopen enzow .... zo'n dvd maken kost ook wel wat tijd, denk ik ...
Op vrijdag 29 november 2002 14:58 schreef PoisonouS het volgende:
ben toe bij optreden v ze in broerenkerk geweest en dat er nu pas dvd is snap ik niet dat ze zo lang wachten mja:) toch maar even halen van de week gok ik
quote:Jah WT is ook echt gothic. Als je zo dom reageert reageer dan helemaal niet.
Op vrijdag 29 november 2002 14:31 schreef Antagonist het volgende:
Best of Gothic Pop
En mother earth is geen pop, luister de cd anders eens voor de gein
Het zijn alleen niet de volledige concerten van Lowlands, Werchter en Pukkelpop, maar van elk concert een selectie van nummers. Waarschijnlijk hebben ze van de 3 concerten van elk nummer de best gelukte registratie er uitgepikt.
Toch nog wel een paar minpuntjes die me zo opvielen:
quote:Uhm, hoe hebben ze dat met het geluid gedaan dan?
Op zondag 1 december 2002 20:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
DVD te zetten.De live-opname van 'Ice Queen' is heel irritant gedaan. Dat is geen opname van 1 concert, maar varieert zowat van shot tot shot tussen de 3 concerten. Hierdoor wisselt de kleding en make-up van Sharon dus ook constant. En bij shots vanaf het podium zie je ook steeds wat anders.
quote:ws het geluid van 1 concert gepakt. Dan hoef je de beelden er alleen maar synchroon bij te monteren. Gezien hoe kort elk shot is, valt dat best voor elkaar te boksen, zonder dat je opvallende verschillen krijgt tussen het geluid en het beeld van zangeres en muziekanten.
Op zondag 1 december 2002 21:56 schreef Toet het volgende:
Uhm, hoe hebben ze dat met het geluid gedaan dan?
Isabeau en TARA zijn overigens prima te bewonderen op DVD 2, bij de stukjes van het optreden in de Broerenkerk te Zwolle .
trouwens, als het goed is kun je op DVD2 bij Ice Queen Multiangle toch zelf kiezen welk concert je ziet? Ik kan met "angle" op m'n ab wel 1 t/m 3 kiezen, maar hij verandert dan niet, dat gaat gewoon automatisch af en toe.
ook wel cool trouwens dat ik m'n tante en nichtje in het koor zag zingen in de Broerenkerk
quote:Als je de multi-angle versie van Ice Queen kijkt kan je kiezen voor een bepaald concert en dan ben je dat probleem een beetje kwijt!!!
Op zondag 1 december 2002 20:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:De live-opname van 'Ice Queen' is heel irritant gedaan. Dat is geen opname van 1 concert, maar varieert zowat van shot tot shot tussen de 3 concerten. Hierdoor wisselt de kleding en make-up van Sharon dus ook constant. En bij shots vanaf het podium zie je ook steeds wat anders.
Ik had overigens alleen gedacht dat het stuk in de Broerekerk veel langer zou zijn en dat het bijna de hele DVD zou zijn, maar het zijn maar 2 nummers... beetje jammer!!!
quote:Gothic? Volgens mij heb jij de verschillen tussen gothic en metal nog niet helemaal door...
Op vrijdag 29 november 2002 16:33 schreef StarGazer het volgende:[..]
Jah WT is ook echt gothic. Als je zo dom reageert reageer dan helemaal niet.
En mother earth is geen pop, luister de cd anders eens voor de gein
quote:idd, Gothic is een naampje wat door de media gegeven word... WT heeft zelf eigenlijk nooit gezegd dat ze Gothic is... ze geven altijd aan dat ze Gothic genoemd worden..Maar of ze het zijn? Ik noem het altijd Melodic Metal of Metal met een deuntje (word overigens niet gewaardeerd door bepaalde mensen)....
Op maandag 2 december 2002 13:58 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Gothic? Volgens mij heb jij de verschillen tussen gothic en metal nog niet helemaal door...
quote:same here
Op dinsdag 3 december 2002 01:28 schreef Tackleberry het volgende:
Mocht ik deze dubbel-DVD donderdag niet krijgen van die goede oude grijsaard, dan ga ik hem zeker vrijdag halen!
quote:hm ja, zou dus wel moeten, maar ondanks mijn angle-keuze wordt er nog steeds tussen concerten geschakeld
Op maandag 2 december 2002 13:50 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Als je de multi-angle versie van Ice Queen kijkt kan je kiezen voor een bepaald concert en dan ben je dat probleem een beetje kwijt!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |