Wat een meldingen johquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:41 schreef alors het volgende:
Oh het wordt spannend
Zending opgehaald en in sorteerproces 08-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending zit in afleverroute 09-01-2010
Voorgemeld en gescand op rit 09-01-2010
Chauffeur is onderweg 09-01-2010
Niet aangeboden, uitgesteld 09-01-2010
Zending zit in afleverroute 09-01-2010
![]()
ik zie het wel
Ja lekker duidelijk hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een meldingen johdamn.. ze weten echt niet wat ze willen he.
Nee vandaag wordt denk ik een hele kleine kans...
Vandaag wordt het ook niet meer. Maandag komen de 2e bestellingen die zijn blijven liggen vandaag, dus hopen dat het maandag komt danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk he
Ik heb het nog even gevraagd in het TNT medewerkers topic, ik weet ook niet tot hoelaat ze vandaag rijden, niet laat denk ik...
Nee denk ik ook niet.. Als je 'm nu nog niet hebt dan komt ie zeker weten niet meer, dan wordt het toch echt maandag..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ja lekker duidelijk he
Ik heb het nog even gevraagd in het TNT medewerkers topic, ik weet ook niet tot hoelaat ze vandaag rijden, niet laat denk ik...
In het vorige topic stond een plaatje, maar ze hebben er dingen uitgemiktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet.. Als je 'm nu nog niet hebt dan komt ie zeker weten niet meer, dan wordt het toch echt maandag..Wat voor leuks had je er allemaal in zitten?
![]()
Ik denk wel dat ze heel dun zijn, maarja ik doe er wel wat onderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:26 schreef Graftonst het volgende:
alors, is dat witte shirtje dat van ¤4,90? ben benieuwd of die niet heel dun zijn!
Ik heb dat grijze rokje in het zwart & lavendel besteld, ik hoop niet dat ze aan de onderkant uitlopen maar dat ze strak zitten.
Wat is de code van het shirtje op de eerste collage? it's cuuuutequote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
In het vorige topic stond een plaatje, maar ze hebben er dingen uitgemiktKwam denk ik omdat die bestelling al heel lang stond en ik over mijn limiet zat... Maar ze hadden niet alles verwijderd
Dit komt sowieso
[ afbeelding ]
en hiervan (denk ik) het witte shirtje, grijze rokje, de legging, het vest en de oorbellen...
[ afbeelding ]
Jas heb ik zelf geannuleerd, zag hem in Amsterdam hangen en het is een dunne stof, ik had gehoopt dat het een winterjas was omdat ie in de wintercollectie zat, maar dat is niet zo
43-1478quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:00 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Wat is de code van het shirtje op de eerste collage? it's cuuuuteiwannahave
Leuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:16 schreef alors het volgende:
[..]
In het vorige topic stond een plaatje, maar ze hebben er dingen uitgemiktKwam denk ik omdat die bestelling al heel lang stond en ik over mijn limiet zat... Maar ze hadden niet alles verwijderd
Dit komt sowieso
[ afbeelding ]
en hiervan (denk ik) het witte shirtje, grijze rokje, de legging, het vest en de oorbellen...
[ afbeelding ]
Jas heb ik zelf geannuleerd, zag hem in Amsterdam hangen en het is een dunne stof, ik had gehoopt dat het een winterjas was omdat ie in de wintercollectie zat, maar dat is niet zo
iemand die ik ken heeft m voor 10,- in de sale in antwerpen gevondenquote:Op zondag 10 januari 2010 10:53 schreef monikanyc het volgende:
ook nog iemand met dit jurkje?
[ afbeelding ]
ik ben wel benieuwd hoe die zit, want volgens mij zit die dan weer heel raar over de borsten![]()
zelf nog wel wat besteld, is al paar dagen in behandeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |