Echt ongelofelijk is datquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Goed, er werd net aangebeld, rond één uur. Ha, de H&M! Ik lag ziek in bed, maar m'n zus was gelukkig beneden. Blijkt dus dat die knakker één keer heeft aangebeld en toen de zak aan de voordeur heeft gehangen. M'n zus kreeg niet eens de kans om op te staan, toen ze naar de voordeur liep, zag ze hem buiten al naar z'n busje lopen.
Lekker is dat, voor hetzelfde geld was er niemand thuis en hangt er zo'n overduidelijke tas aan de deur.
t enige jammere is dat t kant wat dik is, en daardoor wel door strakke shirtjes te zien is zie ik netquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef pinquit het volgende:
tegan; deze [ afbeelding ]
maar dan in lichtrozehij ziet er heel hoog uit, maar hij geeft een perfect íets liftend effect, waardoor ik ook gelijk smaller lijk
Oh, die heb ik al uit de winkelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef pinquit het volgende:
tegan; deze [ afbeelding ]
maar dan in lichtrozehij ziet er heel hoog uit, maar hij geeft een perfect íets liftend effect, waardoor ik ook gelijk smaller lijk
Ik vond deze zo klein en breekbaar/dunquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
deze had k ook besteld, maar die zit niet lekker. (hij is zo scherp)
Ik heb sowieso altijd een hemdje aan, anders kriebelt hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef pinquit het volgende:
[..]
t enige jammere is dat t kant wat dik is, en daardoor wel door strakke shirtjes te zien is zie ik net![]()
Ik vind die supermooi, maar de c cup knallen ze uit en de d cup zwemmen ze inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
Dat heb ik dus ook, maar de C is nog wel mooi danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind die supermooi, maar de c cup knallen ze uit en de d cup zwemmen ze in![]()
Die heb ik in drie kleuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]
En als je een kleinere omvang neemt van de d-cup? Of lukt dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind die supermooi, maar de c cup knallen ze uit en de d cup zwemmen ze in![]()
dat iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:38 schreef rena het volgende:
[..]
En als je een kleinere omvang neemt van de d-cup? Of lukt dat niet?
Had ik ook een keer, maar later in de middag stond er toch ineens chauffeur onderweg, dus mss krijg je 'm nog wel vandaagquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:48 schreef alors het volgende:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 08-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-01-2010 Zwolle , intern transport pakketten
maar verder niksZijn ze em vergeten mee te nemen ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |