Wat je na je studie gaat doen bepaald je belang voor de economie en de maatschappij, niet je "student" zijn. Mensen die zeuren over studiefinanciering zullen zelf wel babyboomers zijn.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Net zoals ik moe wordt van al die mensen die oeverloos oreren over het luie leven van studenten en dat ze blij mogen zijn dat ze studie"financiering" krijgen terwijl even voorbij gegaan wordt aan het belang van studenten voor de economie.
Dit gaat te diep voor klaagbaak![]()
Dat komt een paar keer per jaar wel voor.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Jij doet 20-30 uur huiswerk in de week?
Zonder dat student zijn is die functie voor hoogopgeleiden vervullen nogal lastig.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat je na je studie gaat doen bepaald je belang voor de economie en de maatschappij, niet je "student" zijn. Mensen die zeuren over studiefinanciering zullen zelf wel babyboomers zijn.
Welke studie heeft hoeveel college-uren?quote:Op zondag 3 januari 2010 15:49 schreef Q.E.D. het volgende:
De meeste serieuze studenten zitten ook 20 tot 30 uur bij hun colleges en werken daarnaast nog een uurtje of 10. En dan heb je nog huiswerk.
Dat is dus dezelfde werkdruk als die een gemiddelde ondernemer heeft.
Een studie als Lucht-en Ruimtevaarttechniek heeft zo 35 uur college/werkgroepen in de week hoor. Je hebt dan wel weer veel minder zelfstudie dan bij een studie als rechten, die dan weer minder contacturen heeftquote:Op zondag 3 januari 2010 15:59 schreef fs180 het volgende:
[..]
Welke studie heeft hoeveel college-uren?
Terug naar de eerlijke ambachten.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zonder dat student zijn is die functie voor hoogopgeleiden vervullen nogal lastig.
*Hamer en beitel opzoekt*quote:
Ik heb max. 12 uur in de week idd.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Een studie als Lucht-en Ruimtevaarttechniek heeft zo 35 uur college/werkgroepen in de week hoor. Je hebt dan wel weer veel minder zelfstudie dan bij een studie als rechten, die dan weer minder contacturen heeft
quote:Op zondag 3 januari 2010 14:37 schreef Biels het volgende:
Een EHBO'er kan tenminste verbanden leggen!
WO'ers vinden jullie gereedschap uitquote:Op zondag 3 januari 2010 11:46 schreef Mozy het volgende:
Even serieus, studenten zijn gewoon faalhazen, met hun HBO en WO. Ze zijn dom en lelijk. Op het MBO leer je tenminste een echt vak en beteken je ook iets voor de samenleving.
Pff ik denk niet dat ik het weet, ik weet het gewoonquote:Op maandag 4 januari 2010 07:12 schreef Buzios het volgende:
WO'er begrijpt het en weet het
HBO'er begrijpt het niet en denkt dat hij het weet
MBO'er begrijpt het niet en hoeft het ook niet te weten
VMBO'er lekkah boeie
fs180 begrijpt het en heeft een oplossingquote:Op maandag 4 januari 2010 07:12 schreef Buzios het volgende:
WO'er begrijpt het en weet het
HBO'er begrijpt het niet en denkt dat hij het weet
MBO'er begrijpt het niet en hoeft het ook niet te weten
VMBO'er lekkah boeie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |