Jaaa fak je doet maar rechtermuisknop. Anders istie weer bijna terug bij af en zijn alleen die plaatjes eruitquote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
Elies... wil je graag uit de OP? Echt? Dan moet je het zeggen hoor!
(Maar waarom dan?)
En ik vond die code ook wel handig die er bij stonden bij de smilies eigenlijk
Ik gebruikte ze alleen niet vaak, maar het was wél handig
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Net zo als het Kingding gebruiken dus?
Maar dan met de handjes insmeren?
Gewoon die link hier neerzetten, selecteren en op het imgknopje drukken.quote:
Tussen de tenen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Blok in je handjes nemen als zeep, beetje laten smelten en dan het blok wegleggen en met je handjes werken. Je kunt ook het blok langs je lijf doen trouwens, maar op sommige plekken is dat minder praktisch.
Je mag zelf bedenken welke.
Thank you! Maar dat van die handcrème snapte ik wel hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:45 schreef oh-oh het volgende:
Oh Goodbye, met de heavanilly kun je masseren of je gewoon insmeren, gewoon in je handen rollen en dan smeren. En de soft touch das handcreme, dus daar smeer je je handen mee in.
Ik mag nog wel iets harder aan het werkquote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
@Zwabber hoe is het met je teen?
@hara hoe gaat het met je school?
Rossi had Fire aangevallen hij kon het alleen niet winnen. Hij keek echt zo van dit is niet eerlijk. Als dank liggen er nu weer overal plukken haar. Soms heb ik het idee dat ik beter niet kan stofzuigen.
Ik vrees dat nieuwe Bodi ook knapper is dan oude Bodiquote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Zo heet de hond van m'n schoonouders Fleur.
Vorig jaar besloot m'n neefje om deze aardbol te verblijden met een nakomelingetje die ook Fleur werd genoemd.
Gelukkig is de hond van m'n schoonouders knapper
I'm with LL.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa fak je doet maar rechtermuisknop. Anders istie weer bijna terug bij af en zijn alleen die plaatjes eruit
Je roept: "Ej, moppie, kom eens hier jij!" En als moppie dan verschijnt, zegt je: "Doe 'ns insmerenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:45 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Blok in je handjes nemen als zeep, beetje laten smelten en dan het blok wegleggen en met je handjes werken. Je kunt ook het blok langs je lijf doen trouwens, maar op sommige plekken is dat minder praktisch.
Je mag zelf bedenken welke.
Nog een [ na de img en je bent er.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Ing, gewoon zelf even experimenteren () met de massagebars!
Ik heb met een sample ervan mijn benen in zitten smeren in bad (been even boven water, smeren, gewoon weer in het water) en daarna voelden ze ook helemaal gebodylotiond!
Je moet alleen niet met het rode gedeelte van die Fever Massagebar smerenDat ziet er echt niet uit.
teen is praktisch helemaal overquote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen
@Zwabber hoe is het met je teen?
@hara hoe gaat het met je school?
Rossi had Fire aangevallen hij kon het alleen niet winnen. Hij keek echt zo van dit is niet eerlijk. Als dank liggen er nu weer overal plukken haar. Soms heb ik het idee dat ik beter niet kan stofzuigen.
Nou je kan ze ook gewoon als bodylotion gebruiken hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank you! Maar dat van die handcrème snapte ik wel hoor.Ik vroeg me alleen af of je die massage bars dus ook gewoon zélf kunnen gebruiken of dat het handiger is dat je daar mee gemasseerd wordt. Ik denk dat ik maar gewoon dat laatste tegen het vriendje zeg
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou je kan ze ook gewoon als bodylotion gebruiken hoor
Ik snap toch al niet waarom mensen dat niet gewoon dedenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jaaa fak je doet maar rechtermuisknop. Anders istie weer bijna terug bij af en zijn alleen die plaatjes eruit
Uhuh.quote:
Mogguh!quote:
Veel plezier dr meequote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
HihiNou ik ga me even een paar uur in de badkamer opsluiten, bye
Nee leek me beter van niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh!
Hoi Ferrari!
En A-E, vandaag niet zo lang geslapen als gister dus?
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Woeiiiii de autos glijden hier allemaal over de weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |