Dit gaat je nog veel meer schelen dan 100 euro let maar op. Je zult instructeur uren enzo moeten hebben dus wordt een dure grap!quote:Op zondag 3 januari 2010 16:05 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee maar als je dat voor 1 mrt kunt halen scheelt je dat 100 euro, en dat kun je dan bij een mooie brommert leggen

Veel plezier.quote:

Als je een marokkaan met bontkraag bent: heel moeilijk, minimaal 6 kansen nodig.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Naja, hoe moeilijk is het om een theorieexamen te halen?

Gisteren was ik nog een normale Nederlandse jongen, dus nu ook nog denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 16:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Als je een marokkaan met bontkraag bent: heel moeilijk, minimaal 6 kansen nodig.
Als je gewoon dat boekje doorleest en normaal nadenkt, lukt dat wel.

Zolang je die maar doorleest en alles snapt kan er weinig gebeuren, je lijkt me geen mafkees die gewoon op komt dagen zonder te leren.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren was ik nog een normale Nederlandse jongen, dus nu ook nog denk ik
Zo'n boekje kan ik op school wel regelen

Neu, dat kloptquote:Op zondag 3 januari 2010 16:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zolang je die maar doorleest en alles snapt kan er weinig gebeuren, je lijkt me geen mafkees die gewoon op komt dagen zonder te leren.

Hieroquote:Op zondag 3 januari 2010 16:24 schreef Panzerknacker666 het volgende:
waar is iedereen?

Hij was zo braaf! Volgende week kijken of ik er een keer op kan gaan hangen
 Hij was zo braaf! Volgende week kijken of ik er een keer op kan gaan hangen  

quote:Op zondag 3 januari 2010 16:51 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag Wuppie voor het eerst een zadel opgelegdHij was zo braaf! Volgende week kijken of ik er een keer op kan gaan hangen
 , keigoed!, kan ie ook wel goed met anderen om?
, keigoed!, kan ie ook wel goed met anderen om?

Leven die nog?quote:Op zondag 3 januari 2010 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond naar de Blues Brothers in het Rabotheater

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |