uhu xd nog 1 vraag, wat moetk doen als ik m tege kom, negeren, hoi zegge of n praatje maken?quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:40 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ja want jij kent haar heel goed, en bent dus prima in staat om dat te beoordelen.
Ik zou kijken wat hij doet, laat hem maar het initiatief nemen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:14 schreef LindePSV het volgende:
[..]
uhu xd nog 1 vraag, wat moetk doen als ik m tege kom, negeren, hoi zegge of n praatje maken?
nee het probleem is, khad hem zo'n berichtje op een soort Engelse hyves gestuurd en toen heeft ie t verwijdert en niks teruggestuurd.. wat betekent dat?quote:
Dat hij je zat isquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:25 schreef LindePSV het volgende:
[..]
nee het probleem is, khad hem zo'n berichtje op een soort Engelse hyves gestuurd en toen heeft ie t verwijdert en niks teruggestuurd.. wat betekent dat?
Vragen of hij toch nog je fuckbuddy wilt wordenquote:
waarom kan ik dat niet? xDquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:31 schreef JoyceY het volgende:
[..]
Die jongen uit je hoofd zetten ben ik bang...
ja maar dat istie nog niet eens meer xd gvd waarom heb ik ditquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Omdat jij hem nog steeds een hele leuke en lieve jongen en al die andere onzin vind [ afbeelding ]
Gaat dat over..?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:36 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Omdat je nog steeds verliefd bent...
Ja, dat je van iemand die je pijn heeft gedaan alsnog blijft houden, omdat je dat dan gewoon gewend bent.quote:
ja.. maar ik kan m niet zomaar loslate.. ik hou van hem..quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, dat je van iemand die je pijn heeft gedaan alsnog blijft houden, omdat je dat dan gewoon gewend bent.
Dus je vind hem toch nog leuk enzo xDquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:41 schreef LindePSV het volgende:
[..]
ja.. maar ik kan m niet zomaar loslate.. ik hou van hem..
Ja ik weet alleen nie waarom xd srry ik kom zo wanhopig over maar dat ben ik nu opeens (zat allemaal gesprek geschiedenis te leze van 2009)quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dus je vind hem toch nog leuk enzo xD
En stop met dat xd aan het einde van de zin, zo irritant.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:14 schreef eucalyptus het volgende:
Doe er eens ff normale muziek onder dan.
xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xdquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
En stop met dat xd aan het einde van de zin, zo irritant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |