quote:Op zondag 3 januari 2010 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben niet versierd![]()
Schoonmoeder is jarig en van de week waren ze 40 jaar getrouwd, dus feest vanmiddag.
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden
Volgens mij voel ik spontaan een buikgriep opkomenquote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]Gefeliciteeeeeeeeeeerd!
*kleffe kussen uitdeelt*
En jij ook vanmiddag![]()
quote:Op zondag 3 januari 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Oh Zwab, ik heb nog een leuke voor je!
Kverloor mijn koekie in de discoooooooooooo!
Wie, ikquote:Op zondag 3 januari 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Elies, was je aan het slaapwandelen?
Je zei vannacht van die gekke dingen!![]()
Da's dan nog beter (dat je je koekje kwijt bent) dan dat je je hondje kwijt bentquote:Op zondag 3 januari 2010 11:11 schreef Harajuku. het volgende:
Greys, zoek eens naar mijn koekjeeeeeeeeee.
Die had ik zelf aangekliktquote:Op zondag 3 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan nog beter (dat je je koekje kwijt bent) dan dat je je hondje kwijt bent![]()
Ik heb na drie maanden eindelijk mijn lijstje erdoor kunnen drukken. Check de OP eens mooi zijn man!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Iets over dat je wel uit de OP kon.
Had je gedronken?
Oh nee niet die tranentrekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan nog beter (dat je je koekje kwijt bent) dan dat je je hondje kwijt bent![]()
*in badjas loert*.. vrouw! Most definately!quote:Op zondag 3 januari 2010 11:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb na drie maanden eindelijk mijn lijstje erdoor kunnen drukken. Check de OP eens mooi zijn man!
En die naam is.......?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee niet die tranentrekker![]()
Ing, ik zie volgens mij op Ilse dr msn dat Nakie naar mijn neefje genoemd gaat worden![]()
*leest post*quote:Op zondag 3 januari 2010 11:21 schreef Greys het volgende:
[..]
*in badjas loert*.. vrouw! Most definately!![]()
Maar hij is super inderdaad!
Het valt meequote:
Bodi weet je welquote:Op zondag 3 januari 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En die naam is.......?
*drumroll*
(Is het een kaal neefje?)
Niet eens; kun je nagaanquote:Op zondag 3 januari 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
Ja!
Iets over dat je wel uit de OP kon.
Had je gedronken?
Oh nou dan niet meer van die enge dingen zeggen hoorquote:
Hihihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |