Ik heb er niet aan gelikt, golfer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
is dat natte sneeuw of poedersneeuw?
Tezz!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man kan wel voor zaadsneeuw zorgen zegt ie....
Tralalala voor lekkere rode wijn! (en dien ten gevolge schunnige uitspraken)quote:
Oja? hoe dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man kan wel voor zaadsneeuw zorgen zegt ie....
Ik weet nou gewoon niet meer of ik dit ook weer schunnig moet opvatten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef MissHobje het volgende:
whehe die is wel toepasselijk voor 3/4 NL
Hier nog euhm nietsmisschien komt daar straks verandering in
Dan zul je wat beter je best moeten doen misschien ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Hier dooit het nog steeds en geen sneeuwvlokje te zien.
Ik ga het niet meer meemaken vandaag, dus ik heb geen flauw idee.quote:
We snappen de vork-smiley ook wel Bluezz. Weten we meteen wat jij normaal met zaadsneeuw doet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik w8![]()
(waar is het bozige stampvoetsmilietje als je hem nodig hebt)
Pics or.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Dan zul je wat beter je best moeten doen misschien ?
geintje. Sorry ik sta in de flauwen-grappen-modus. Ben ook zo blij dat ik weer inet heb!
Ja deze kun je op verschillende manieren opvattenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet nou gewoon niet meer of ik dit ok weer schunnig moet opvatten!![]()
Meisjes toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Een gloedjenieuwe Packard Bell iXtreme i5processor! Met 22 inch Philips tft beeldschermpje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pics or.....Lekker hoor nieuw laptoppie, of is het een lekkere Dell gewone pc??
Anders geef je 'm er gewoon van langs met de deegroller!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik w8![]()
(waar is het bozige stampvoetsmilietje als je hem nodig hebt)
Ik vind dat ook altijd zo zondegeld, een computer (terwijl ik gewoon écht niet zonder kan of wil, hoe maf!).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een gloedjenieuwe Packard Bell iXtreme i5processor! Met 22 inch Philips tft beeldschermpje!![]()
Als dat niet horny is weet ik het ook niet meer....... (het betalen deed wel pijn trouwens. Zeker als je er niet op rekent. Maar oude pc -God hebbe zijn ziel- was echt levensmoe)
Ik voelde me de afgelopen dagen echt totaal onthand! Hij is gecrashed op 31 december en je wil niet weten hoe vaak ik iets op had willen zoeken! (een paar voorbeelden: routebeschrijving naar kennis, telefoonnummer van vriend, adres van supermarkt, surfen voor beste prijs nieuwe pc, recept oliebollen, spelregels woordenboekspel etc. etc. etc.).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo zondegeld, een computer (terwijl ik gewoon écht niet zonder kan of wil, hoe maf!).
Zaadsneeuw is een compleet verzonnen woord. Verzonnen door Duderella en direct overgenomen door Golfer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf is zaadsneeuw? ik vind t onsmakelijk klinken zoiets als sperma-regen
Dan kan ik je aanraden om NU te switchen naar de radio (via Nederlandfm.nl) en dan in te schakelen op de zender 100% nl! Ik luister al de hele avond (op de achtergrond) en het is supermuziek!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik zit nu (op de achtergrond) al een uur of zo te luisteren naar Ik Hou Van Holland (herhaling van 31 dec. klaarblijkelijk) en het is echt zo niet-grappig.Waarom verslaat dit Paul de Leeuw op oudjaarsavond? Tenenkrommend! [ afbeelding ]
Ik klik het aan en zie meteen iets van Thomas Berge in beeld staan!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan kan ik je aanraden om NU te switchen naar de radio (via Nederlandfm.nl) en dan in te schakelen op de zender 100% nl! Ik luister al de hele avond (op de achtergrond) en het is supermuziek!
Als ik die website open (www.nederland.fm) dan zie ik alleen maar icoontjes van radiozenders?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik klik het aan en zie meteen iets van Thomas Berge in beeld staan!
En toen werd ik bang.
Groovy baby!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Duderella het volgende:
Ik heb de Disco Classics maar gekozen Tezz.
Ja maar toen klikte ik dus door naar 100%NL en toen zag ik een lijstje met die naam erin.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Als ik die website open (www.nederland.fm) dan zie ik alleen maar icoontjes van radiozenders?
Ik heb nu Gerard Joling op 100%fm, maar ik vind hem zelfs leuk! (shit, is die fles nu al leeg????)quote:Op zondag 3 januari 2010 00:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja maar toen klikte ik dus door naar 100%NL en toen zag ik een lijstje met die naam erin.![]()
Toen heb ik uit al die icoontjes van de pagina ervoor, de Disco Classics gekozen. Dus dank voor de tip, want ik ben nu verlost van Ik Hou van Holland én luister fijne muziek!
Hulde, hulde hulde, driewerf hoera!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vandaag een persoonlijk record verbroken dat sinds mijn kleutertijd stond: ik heb officieel 2,5 prittstift verbruikt in een etmaal.![]()
* Opstaat voor de medaille en het Wilhelmus *
Godskolere, wat een boel foto's om in te plakken. Trouwen + Schotland + schattige katten + Brugge.
Eigenlijk zou jķj nu Ik Hou van Holland moeten gaan kijken!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb nu Gerard Joling op 100%fm, maar ik vind hem zelfs leuk! (shit, is die fles nu al leeg????)
Ja nog wel. Hierna komt het bijschriften maken.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hulde, hulde hulde, driewerf hoera!![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk werkje he?
Goed plan! Ik ga het eens proberen, god weet, misschien vind ik het wel leuk!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jķj nu Ik Hou van Holland moeten gaan kijken!
Sterkte!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:21 schreef Tezz het volgende:
[..]
Goed plan! Ik ga het eens proberen, god weet, misschien vind ik het wel leuk!
dat dacht ik ookquote:Op zondag 3 januari 2010 00:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Eigenlijk zou jķj nu Ik Hou van Holland moeten gaan kijken!
*prikt medaille op*quote:Op zondag 3 januari 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vandaag een persoonlijk record verbroken dat sinds mijn kleutertijd stond: ik heb officieel 2,5 prittstift verbruikt in een etmaal.![]()
* Opstaat voor de medaille en het Wilhelmus *
Godskolere, wat een boel foto's om in te plakken. Trouwen + Schotland + schattige katten + Brugge.
goedzo! welke btwquote:Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef kaasplankje het volgende:
SOL ik heb vandaag je stoofpot gemaakt en hij was goed
doe mij maar een spaquote:Op zondag 3 januari 2010 00:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
goedzo! welke btwtezz ik schenk je nog een rooie rakker bij, wie wil verder nog wat?
AUW!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*prikt medaille op*
oh, sorry![]()
*doet een tweede poging*
Oh die bijschriften, er ligt hier beneden een laatste, van voor de scheiding/vorig leven, camping in schoorl fotoboek, mét van die leuk bedoelde bijschriften.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:19 schreef Duderella het volgende:
Ja nog wel. Hierna komt het bijschriften maken.En dan niet lollig proberen te zijn, want als je dan over vier jaar weer eens een album openslaat denk je: Mjaaaaah..
![]()
Op je TV of op je computer?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:30 schreef Tezz het volgende:
KUT ik heb geen beeld!!!!!! Echt niet!!!!!!!!!
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Mirjam het volgende:
en ik heb de fucking hik, hij's hardnekkig ook, wie helpt me er van af?
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Mirjam het volgende:
en ik heb de fucking hik, hij's hardnekkig ook, wie helpt me er van af?
En bedankt voor de mental image.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Duderella het volgende:
Er vanuit gaande dat je niet zojuist Emile Ratelband naakt zag of zo en daardoor het licht uit je ogen is verdwenen.![]()
Ja precies, ik weet wat je bedoelt.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh die bijschriften, er ligt hier beneden een laatste, van voor de scheiding/vorig leven, camping in schoorl fotoboek, mét van die leuk bedoelde bijschriften.
Zo niet leuk nu![]()
Wat heb je er véélquote:Op zondag 3 januari 2010 00:44 schreef Duderella het volgende:
Ja precies, ik weet wat je bedoelt.
Ik ben aan fotoalbum 28 toe nu, in mijn leven (ja ik nummer ze) en mijn ondervinding is dat de grappen ende grollen gemiddeld twee albums lang leuk blijven. Daarna durf je het echt je visite niet meer te laten zien.
Ja, maar jij bent gehard en heel wat ergs gewend, gezien die kerstkaart van jullie.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent gehard en heel wat ergs gewend, gezien die kerstkaart van jullie.
OMG jah die stefan ratelband die omhoog vloog in de sneeuwquote:Op zondag 3 januari 2010 00:46 schreef golfer het volgende:
Ja, maar jij bent gehard en heel wat ergs gewend, gezien die kerstkaart van jullie.
tsjakaa!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OMG jah die stefan ratelband die omhoog vloog in de sneeuw
Is ie alweer van het keukenkastje af?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef SeaOfLove het volgende:
TV meeslepend want ik ben film kijken
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Oh en typ eens zaadsneeuw in google images
Dat was zo ongeveer het enige dat ik meenam, samen met de katten.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat heb je er véél
Ik heb veel te veel albums achtergelaten
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef Bluezz het volgende:
Mir, gaat het eigenlijk al eenietsepietsie
Die zijn al jaaaren uit nu hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 00:49 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was zo ongeveer het enige dat ik meenam, samen met de katten.
Nu denk nog wel eens: die Gispenstoelen waren toch ook wel aardig geweest.
slaap lekker straksquote:Op zondag 3 januari 2010 00:48 schreef SeaOfLove het volgende:
retteketet ik ga naar mijn lieve bedjeTV meeslepend want ik ben film kijken
mja, ik hoop het zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
Gut Mjammeke, dat 2010 toch maar weer een stapje vooruit mag worden zeg.
Bij mij niet hoor!quote:
Ik beaam.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:50 schreef Duderella het volgende:
Gut Mjammeke, dat 2010 toch maar weer een stapje vooruit mag worden zeg.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:52 schreef Duderella het volgende:
Bij mij niet hoor!![]()
![]()
Maar thanks anyway.
The year of the Cut has just ended.quote:
O prima! Ik huur even een busje en dan bel ik wel even wanneer het schikt.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef golfer het volgende:
De Gispenstoelen uit Apeldoorn (en dan die van mijn ouders, Dude) staan nu bij mijn jongste (half)broertje.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:55 schreef Duderella het volgende:
O prima! Ik huur even een busje en dan bel ik wel even wanneer het schikt.
quote:Op zondag 3 januari 2010 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
The year of the Cut has just ended.
Die kleintjes zijn er niet meer.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
eerste wat ik doe als ik weer gewone comp heb is op marktplaats nog een tv scorenkijken of ze ze zo klein nog wel hebben als van die ik nu heb. (37cm doorsnede, ik zit nog net niet met een vergrootglas voor de tv
)
ik begreep dat je heul geen pc hebt enxzo?quote:Op zondag 3 januari 2010 00:53 schreef SeaOfLove het volgende:
eerste wat ik doe als ik weer gewone comp heb is op marktplaats nog een tv scorenkijken of ze ze zo klein nog wel hebben als van die ik nu heb. (37cm doorsnede, ik zit nog net niet met een vergrootglas voor de tv
)
Zeg gruwel! Wil je me depressief hebben!quote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ooit terug wilt: ik heb nog een appartement te koop daar.
yup, staat in je pmquote:Op zondag 3 januari 2010 01:01 schreef SeaOfLove het volgende:
mirjam heb je al linkje gestuurd? golfer de ene tv staat nog steeds bovenop de koelkasten, die uit de huiskamer heb ik nu mee naar de slaapkameroh en jullie gaan snel
Nee, ik krijg op rtl gemist geen beeld bij Ik hou van Holland! Bij alle andere programma's wel, dus ik ga er van uit dat het gewoon aan ihvh ligt en niet aan mijn nieuwe pc..... Ik zit al weer gewoon op de radio hoor....quote:Op zondag 3 januari 2010 00:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Op je TV of op je computer?
Er vanuit gaande dat je niet zojuist Emile Ratelband naakt zag of zo en daardoor het licht uit je ogen is verdwenen.![]()
Het loopt niet. We gaan de makelaar binnenkort maar weer eens wat prikkelen.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:59 schreef Duderella het volgende:
Maar veel mensen vinden het een heerlijke stad en omgeving (De veluwe ķs ook geweldig natuurlijk). Op zich is het best een gewilde lokatie, denk ik. Hoe loopt het, qua bezichtigers?
O gut mens, ik dacht dat je nieuwe compu alweer aan gort was!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:02 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee, ik krijg op rtl gemist geen beeld bij Ik hou van Holland! Bij alle andere programma's wel, dus ik ga er van uit dat het gewoon aan ihvh ligt en niet aan mijn nieuwe pc..... Ik zit al weer gewoon op de radio hoor....
Jammer is dat. De lokatie lijkt me prima, ten opzichte van het centrum. En zįt mensen willen graag zo centraal wonen. Je zou toch denken dat het moet lukken. Die makelaar heeft misschien wel een zetje nodig.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Het loopt niet. We gaan de makelaar binnenkort maar weer eens wat prikkelen.
Nee ik ben er nog! Was even met hondje naar buiten! Wij hebben ook sneeuw hier! (Heb de wekker van mijn man maar een half uurtje eerder gezet. Hij heeft vroege dienst morgen maar moet voorzichtig rijden vind ik....)quote:Op zondag 3 januari 2010 01:00 schreef Duderella het volgende:
Volgens mij is Tezz letterlijk op zwart gegaan met haar computer.
O ja? Wat leuk! Ik draai haar oudjes nog wel eens. Leuk dat ze nog steeds muziek maakt. Altijd zo'n fijne sfeer in haar muziek, vind ik.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten aan SadeHerondekt omdat ze weer een nieuwe cd heeft gemaakt!
Heel verstandig.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee ik ben er nog! Was even met hondje naar buiten! Wij hebben ook sneeuw hier! (Heb de wekker van mijn man maar een half uurtje eerder gezet. Hij heeft vroege dienst morgen maar moet voorzichtig rijden vind ik....)
Oh................. Sade............. vaag gaat er een belletje rinkelen....... Heerlijk! Nostalgie! Ik ga even you tuben....quote:Op zondag 3 januari 2010 01:06 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja? Wat leuk! Ik draai haar oudjes nog wel eens. Leuk dat ze nog steeds muziek maakt. Altijd zo'n fijne sfeer in haar muziek, vind ik.
krijg snel weer een nieuwe comp met inetquote:Op zondag 3 januari 2010 00:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik begreep dat je heul geen pc hebt enxzo?
heb je wat aan een oude laptop, of dat niet?
baggerquote:
Hmnmmzzz dat klinkt niet oke! Je hebt er al heel lang last van he! Misschien second opinion? Of bemiddeling door je verzekering? (alsof je dat nog niet geprobeerd hebt...).quote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bagger
slik een steeds groter wordende batterij aan medicijnen, echt erg.
sta op de wachtlijst voor revalidatie, schiet niet op.
sta op de wachtlijst voor een zenuwblokkade, duurt nog 2 maanden.
en ga mi.v. volgende maand 70% verdienen, en weet niet hoe ik het dan moet rooien
problemen, problemen.
enb dan mag ik ook nog niet m'n problemen wegdrinken, met ranja gaat dat zo moeilijk![]()
Wel geinig op zo'n klein schermpje...quote:Op zondag 3 januari 2010 01:10 schreef SeaOfLove het volgende:
de film is stupid btw, is met de moeder van Suri, kan nieteens op haar naam komen. en weer ff teruglezen. lijkt de onz-sc wel nu zo snel!
O dan moet ikquote:Op zondag 3 januari 2010 01:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
krijg snel weer een nieuwe comp met inet![]()
Dude mijn tv in huiskamer is dezelfde als die van amelie, een kleine groene van philips, zo raar als je die film kijkt dan
second opinion al gehad, toen was het niet meer operabel helaas. en bedankt neuroloog met je foute diagnosequote:Op zondag 3 januari 2010 01:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmnmmzzz dat klinkt niet oke! Je hebt er al heel lang last van he! Misschien second opinion? Of bemiddeling door je verzekering? (alsof je dat nog niet geprobeerd hebt...).
Ik herken je pijn. Echt waar. Huilend heb ik maandenlang door mijn huis gelopen. Met morfine en weet ik niet wat meer.....
als jullie het kwijt willen geef maar een gilquote:Op zondag 3 januari 2010 01:04 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten aan SadeHerondekt omdat ze weer een nieuwe cd heeft gemaakt!
Dat was een reply aan tezz trouwens
En wij hebben nog zo'n klein tvtje staan sol.
*gil*quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
als jullie het kwijt willen geef maar een gil
Jemig Mir. Zwaar Cut! Jij blijft altijd zo sterk en stoer hier op FOK!, maar wat zal dit je leven ontwrichten. Leven met pijn lijkt mij zo onmachtig.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
bagger
slik een steeds groter wordende batterij aan medicijnen, echt erg.
sta op de wachtlijst voor revalidatie, schiet niet op.
sta op de wachtlijst voor een zenuwblokkade, duurt nog 2 maanden.
en ga mi.v. volgende maand 70% verdienen, en weet niet hoe ik het dan moet rooien
problemen, problemen.
enb dan mag ik ook nog niet m'n problemen wegdrinken, met ranja gaat dat zo moeilijk![]()
Ik leef echt met je mee. Vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
second opinion al gehad, toen was het niet meer operabel helaas. en bedankt neuroloog met je foute diagnose![]()
en verzekering wil niet bemiddelen bij reva, omdat ikd aar op de wachtlijst sta, en dan bemiddelen ze sowieso niet?
believe me, it sucks biiiiig time. niet alleen op pijngebied. het heeft invloed op įlles.n en lang niet altijd positieve invloed.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig Mir. Zwaar Cut! Jij blijft altijd zo sterk en stoer hier op FOK!, maar wat zal dit je leven ontwrichten. Leven met pijn lijkt mij zo onmachtig.
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik leef echt met je mee. Vreselijk.
Pijn is echt nie fijn. En deze pijn al helemaal niet (ik weet uit ervaring dat je qua pijn beter een kind op de wereld kan zetten. Is net zo heftig, maar je weet dat het niet eindeloos duurt.....)
thanks liefjensquote:
je was me voor lolz. ruilen voor een LP van sade?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
als jullie het kwijt willen geef maar een gil
Vrouwen....quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:24 schreef Tezz het volgende:
Kut ik heb ineens de hik.
Maar wacht.... Thomas Berger komt weer voorbij op de radio. Tis al weer over!
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:24 schreef Tezz het volgende:
Kut ik heb ineens de hik.
Maar wacht.... Thomas Berger komt weer voorbij op de radio. Tis al weer over!
Woehaha ik zie het voor me!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een kattenluik trouwens lastig schoonmaken, als tante poes denkt dat er veel visite doorheen komt met al dat geklepper
Oe! Ik ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd! Post je morgen even het resultaat?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
![]()
Ik ga trouwens zo tomaatjes proberen te drogen.
Ik heb zo'n zelfde oven als jij, die koelt.Toch maar proberen of het warm genoeg blijft, vannacht.
Ik doe het altijd op een moment dat de dames rusten (tussen tien voor twaalf 's avonds en tien over half twaalf 's avonds.) Het is even uitkienen, maar het lukt nét.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat is een kattenluik trouwens lastig schoonmaken, als tante poes denkt dat er veel visite doorheen komt met al dat geklepper
Hij zit vastquote:Op zondag 3 januari 2010 01:31 schreef Tezz het volgende:
Woehaha ik zie het voor me!
Ik heb hetzelfde effect als ik de glazen ruitjes van onze tussendeur afzeem (deur tussen keuken en hal). Hond denkt dan dat er visite komt, omdat de deur nogal 'kleppert' in het kozijn....
(Maar waarom poets jij het kattenluik op zaterdagavond om half twee? Moet Golfer er nog door of zo? )
Wel eens van gehoord ja!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef golfer het volgende:
Weer een briljante site ontdekt:
http://www.vakantieveilingen.nl/
Kan je bieden op van alles, van vakanties, hotels, schoonheidsbehandelingen t/m dinertjes.
Betalen ze een beetje goed?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:32 schreef Duderella het volgende:
Ik doe het altijd op een moment dat de dames rusten (tussen tien voor twaalf 's avonds en tien over half twaalf 's avonds.) Het is even uitkienen, maar het lukt nét.
Ik ook niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:33 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord ja!
Maar ik ga er uit zelfbescherming maar niet kijken!
Ach wel nee natuurlijk niet.quote:
Oh over Vader Abraham heb ik nog wel een verhaal. Die heb ik nog eens geļnterviewd. Maarjaaaa, hij woont wél in een fantastische villa trouwens.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik hoop met carnaval nog een midweekje weg te kunnen (maar dan moet ik eerst heel veel sparen) zodat ik niet voor lul hoeft te staan in zo'n stom carnavalspak en verplicht bier moet drinken omdat anders Vader Abraham écht niet te pruimen is.............
dat deed ex, laatste weekend weg was voor 11e in limburg wat ze op de site een chalet noemden en dus een sta-caravan was. wel heerlijk cocoonen!quote:Op zondag 3 januari 2010 01:28 schreef golfer het volgende:
Weer een briljante site ontdekt:
http://www.vakantieveilingen.nl/
Kan je bieden op van alles, van vakanties, hotels, schoonheidsbehandelingen t/m dinertjes.
Kun je haar niet slaapdronken (jij) voor het K3-gebeuren (?) op TV zetten of zo? Dat zou ik doen. Uitbesteden.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:37 schreef Tezz het volgende:
Shit, ik bedenk me net dat ik dochterlief voor de verandering eens vroeg naar bed heb gedaan vandaag en aangezien madam precies de klok rond slaapt is ze dus exact om acht uur wakker morgenvroeg.....
Misschien moet ik overwegen om naar bed te gaan. Misschien ook niet. Hmmmz. Dilemma.
Ja goed plan. In theorie. Maar weet je wat kut is? Ik heb boven geen tv en als ik haar naar beneden stuur (wat ze best kan.... ze kan zelf de koelkast openmaken om chocomel te pakken en ze weet hoe de tv aan moet) dan heb ik toch een probleem. Want ze kan niet bij de knip van de achterdeur. En hond wil naar zijn plasmatje buiten als ie wakker is. Dus ik moet er sowieso uit....quote:Op zondag 3 januari 2010 01:40 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kun je haar niet slaapdronken (jij) voor het K3-gebeuren (?) op TV zetten of zo? Dat zou ik doen. Uitbesteden.
Och, ik ken de beste man niet. Hij komt overigens wel erg onsympathiek over op tv altijd, dat wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh over Vader Abraham heb ik nog wel een verhaal. Die heb ik nog eens geļnterviewd. Maarjaaaa, hij woont wél in een fantastische villa trouwens.
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:48 schreef golfer het volgende:
Problemen..problemen..keuzes..keuzes..
De moderne moeder/mens heeft er heel wat, zo te zien.
Nee. Geef mij dan maar Pierre Kartner, onze rots in de branding die ons de overwinning op het komende Eurovisie Songfestival gaat bezorgen.
Nou, dan hoop ik dat ie snel zijn loodgieter belt, want die waterkraan is echt al jaren stuk hoor!quote:
O ja, dan is er weinig aan te doen.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja goed plan. In theorie. Maar weet je wat kut is? Ik heb boven geen tv en als ik haar naar beneden stuur (wat ze best kan.... ze kan zelf de koelkast openmaken om chocomel te pakken en ze weet hoe de tv aan moet) dan heb ik toch een probleem. Want ze kan niet bij de knip van de achterdeur. En hond wil naar zijn plasmatje buiten als ie wakker is. Dus ik moet er sowieso uit....
guus isquote:Op zondag 3 januari 2010 01:54 schreef Tezz het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op Guus Meeuwis. Wisten jullie dat al?
Guus ! Mijn Held! I loooooooooooove you.............
Tezzquote:Op zondag 3 januari 2010 01:54 schreef Tezz het volgende:
Ik ben trouwens verliefd op Guus Meeuwis. Wisten jullie dat al?
Guus ! Mijn Held! I loooooooooooove you.............
Ik ben benieuwd! Het lukt mij maar niet om ze perfect gedroogd te krijgen......quote:Op zondag 3 januari 2010 01:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, dan is er weinig aan te doen.![]()
Hier zijn de tomaatjes net de oven ingegaan.
So far so good. Ze liggen nu in de voorverwarming met wat olijflolie, zeezout, rozemarijn, oregano en peper.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd! Het lukt mij maar niet om ze perfect gedroogd te krijgen......
Hier mega-sneeuw trouwens ineens! Leuk!
Heb je weer een vriendje?quote:Op zondag 3 januari 2010 02:03 schreef SeaOfLove het volgende:
en slapen nu hier! wil morgen nog even naar de stad wandelen. foon helemaal uit voor de lieve vriendjes die bellen om mee te delen dat ze nog steeds wakker zijn. dikkevoor iedereen en hopelijk hier morgen ook spuitzaadneerslag
Luister je wel goed dan???quote:Op zondag 3 januari 2010 02:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Liever nietmaar als het dan toch moet, ik vind het slijmerige teksten
Truste Tezz.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:08 schreef Tezz het volgende:
Ik denkl dat ik ook maar eens richting bedje ga zometeen...........
Maar je mag de ovendeur niet opendoen. Dus eigenlijk zit je taak er op voor vandaag, toch?quote:Op zondag 3 januari 2010 02:10 schreef Duderella het volgende:
[..]
Truste Tezz.
Ik hou nog een beetje mijn tomaatjes in de gaten, in die 'zelfdenkende oven'
Weer zo'n oven die denkt dat ie brains heeftquote:Op zondag 3 januari 2010 02:10 schreef Duderella het volgende:
Truste Tezz.
Ik hou nog een beetje mijn tomaatjes in de gaten, in die 'zelfdenkende oven'
Ja dat is waar!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar je mag de ovendeur niet opendoen. Dus eigenlijk zit je taak er op voor vandaag, toch?
Oh ja, naar bedje.... Trusten!
NEE! daar ben ik nog lang niet aan toequote:Op zondag 3 januari 2010 02:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Heb je weer een vriendje?![]()
Truste SOL!
Ik verheug me enorm op de Annie MGquote:Op zondag 3 januari 2010 02:14 schreef Bluezz het volgende:
Kan je nog wel slapen zo met die heerlijke geuren in de neus?
Oh en Annie mg begint morgenVriendinnetje SCH heeft alles al gezien en was helemaal enthousiast!
ik ga ook kijken, verschillende stukjes gezien, ben benieuwd.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik verheug me enorm op de Annie MGLijkt me zó leuk en verhelderend. Ze heeft het niet bepaald leuk gehad met haar echtgenoot, weet ik uit de biografie.
geef mij maar Guusquote:Op zondag 3 januari 2010 02:31 schreef Duderella het volgende:
Ik luister dankzij dat linkje van Tezz wel enorm leuk Madonna nu.![]()
Goeiemorgen! Malaria, dat heeft TARA dan vast opgepikt tijdens jullie wereldreisquote:Op zondag 3 januari 2010 08:56 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Hier heeft het weer gesneeuwd vannacht...
En TARA heeft zich verplaatst van koorts naar koorts-aanvallen. Dus standaard temperatuur van 38 en af en toe een flinke uitschieter naar boven.
Ik zei al dattie vast Malaria had
Ik heb nog bitter-lemon, zou dat genoeg Kinine zijn?quote:Op zondag 3 januari 2010 09:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Goeiemorgen! Malaria, dat heeft TARA dan vast opgepikt tijdens jullie wereldreis
Helaasquote:Op zondag 3 januari 2010 09:37 schreef freecell het volgende:
Dus als ik zat ben van de zwangerschap straks aan het einde gaat het ook geen effect meer hebben?
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:32 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik doe het altijd op een moment dat de dames rusten (tussen tien voor twaalf 's avonds en tien over half twaalf 's avonds.) Het is even uitkienen, maar het lukt nét.
Ik vind bitter lemon momenteel wel heel lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!! Wat waren jullie gezellig vannacht
En gewoon heel erg veel bitter lemon drinkenLiters!
Het is nog voor 4 uurquote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Tezz het volgende:
En ik heb al weer zin in wijn! Maar kind zit nog in bad en ik zit in de verf (ja mijn haar dan), dus nog maar eventjes wachten voordat ik een fles opentrek (wat heb ik? Ik drink nooit zoveel???)
Iew!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Dampende ingekookte sex mét stevige groente op een waterbedje van lauwwarme saus
Wat Golfer zegt! (Maar ik drink nog braaf koffie hoor nu)quote:Op zondag 3 januari 2010 13:21 schreef golfer het volgende:
Ergens op de wereld is het vast al 4 uur.![]()
Goedenmiddag, trouwens.
Dus het kan in principe wel?? Joepie, ik ga het ook eens proberen! Zijn ze mooi stevig gebleven, maar toch gedroogd?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:26 schreef Duderella het volgende:
De tomaatjes zijn re-du-luk.
Maar of het ooit perfect wordt in zo'n koel-oven....
Ze zijn nog behoorlijk zacht. Ik denk dat het beter gaat met pomodori. Maar ze zijn wél lekker en zoetig, dus voor door een salade of zo is het prima!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dus het kan in principe wel?? Joepie, ik ga het ook eens proberen! Zijn ze mooi stevig gebleven, maar toch gedroogd?
nee want die sliep steeds te diep, ik werd al steeds suf wakker.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
Jemig MissHobje, eerst zo'n rare buurman en nu dit! Wa naar! Heb je je vriend al eens laten opnemen?
Wowquote:
In de achtertuinquote:Op zondag 3 januari 2010 14:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wowhier echt helemaal niets
waar is dit mooie plaatje geschoten?
Ja zou ik zeker doen, je provider bellen. Ze kunnen nummers blokkeren, meen ik!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:49 schreef MissHobje het volgende:
Duderella, ik heb vanaf morgen 3 nachtdiensten dus ik hoop dat ik dan dat probleem ook kan aanpakken, zou ook lekker zijn, maar bel ook komende week mijn provider om te vragen hoe of wat.
Op de mobiele telefoon? Want kun je dan zelf het nummer niet blokkeren? Of heb je geen nummer?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee want die sliep steeds te diep, ik werd al steeds suf wakker.
Echt raar en is pas 4 dagen maar vet irri.
Zet nu steeds geluid uit als ik ga slapen maar das ook kut ivm werk/ouders die kunnen bellen als er wat is ofzo.
Ik snap het gewoon niet! wtf is daar nu grappig aan he?
beller belt dus anoniem dus dan kan ik zelf helemaal niets helaas.quote:Op zondag 3 januari 2010 15:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Op de mobiele telefoon? Want kun je dan zelf het nummer niet blokkeren? Of heb je geen nummer?
Nou ja, wie zegt dat hij dat doet en waarom moet ie meteen opgenomen wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:42 schreef Duderella het volgende:
Jemig MissHobje, eerst zo'n rare buurman en nu dit! Wa naar! Heb je je vriend al eens laten opnemen?
quote:Op zondag 3 januari 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ja, wie zegt dat hij dat doet en waarom moet ie meteen opgenomen worden
Klinkt als een zalig dagje zo!quote:Lekker rondje geglibberd, wel uitkijken zeg het is erg verraderlijk met wandelen, maar heerlijk met die zon en schaapjes die altijd blij zijn om me te zien en denken dat je wat te eten hebt en daarom luid mekkerend aan komen rennen vanuit een wit weiland![]()
Nu wasje ophangen, badje vollopen en hop erin met de vk magazine om weer om 17 uur eruit te zijn en dan achter de schermen van de opnames van Annie MG te kijken
Ook een topicje over geopend. Het lijkt me echt heel leuk! Ook de serie over de SCHavuit Bernhard trouwensquote:Op zondag 3 januari 2010 17:59 schreef Duderella het volgende:
Wat leuk, die Making of Annie. Het is dat jij het hier zei Bluezz!
Ja, maar ik heb een hekel aan filosofievakkenquote:
Niks mis met filosofie, behalve als je vreselijke opdrachten ervoor moet makenquote:
Het klinkt ook heerlijk! Zeker met van die zachte geroostde knof erbij....quote:Op zondag 3 januari 2010 19:28 schreef minilot het volgende:
Hmmmm... Als ik mijn hele leven niets anders te eten zou krijgen dan vers naanbrood, dan zou ik dat nog best redden.Hmmm..
Oh leuk zijn ze he!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Oeh! Er vliegt een UFO over hier![]()
(of te wel: er heeft iemand zo'n lampionding op laten stijgen..)
Levensgevaarlijk zijn ze!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind ze erg leuk ja.. maar snap ook wel waarom ze verboden zijn/gaan worden (weet niet precies hoe ver ze zijn..) Want het kan erg verwarrend zijn en het moet niet hoog zomer op een droge rietkap landen zeg maar![]()
Ze zijn echt prachtig, maar levensgevaarlijk bij onvoorzichtig gebruik. Wij stonden op een open veld bij het strand, maar toch vloog ie bijna in de bomen...... En inderdaad, in de zomer met droog weer, pff, kan heel wat schade aanrichtingen!quote:Op zondag 3 januari 2010 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke dingen zijn dat zegIk ken ze helemaal niet
filmhuisfilms zijn bij mij ook favoriet heur, maar een film als deze is ook een juweeltje. waar ik bij ex hekel aan had dat alles wat voor grote publiek is gemaakt hij op afgaf als een echte snob. en ondertussen wel avatar enzo willen zien en naar stupid actiefilms kijken en mij stom vinden dat ik dat niet leuk vind. nou ik vind t niet leuk maar kan wel begrijpen dat iemand anders voor zijn ontspanning dat leuk vindt om te kijken en kijk daar dan niet op neer.quote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef Duderella het volgende:
Zelfs ik (filmhuissnob) vind het een heerlijke film!
oeh, ziet er mooi uitquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Haha, we hebben een bod op een veiling uitgebracht en dat is gelukt
Lekker luxe nachtje in Valkenburg voor 59 euro met zijn 2
We moeten het hotel zelf bellen, heb net de waardebon uitgeprint en betaald. We willen ergens halverwege maart of zo.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
Oh Bluezz, héérlijk! Wanneer gaan jullie?
Ik wist helemaal niet dat zulke dingen werden geveild!
ook weer gekekenquote:Op zondag 3 januari 2010 22:26 schreef Duderella het volgende:
Zelfs ik (filmhuissnob) vind het een heerlijke film!
Ik kende het hele principe niet. Handig hoor!quote:Op zondag 3 januari 2010 23:17 schreef SeaOfLove het volgende:
leuk bluezDude volgens mij had ik vanacht verteld dat wij voor 11e een weekend limburg hadden via vakantieveiling.nl.
Clive Barker, even onthouden, ik heb afgelopen week de Stieg Larsson Trilogie uitgelezenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:09 schreef Mirjam het volgende:
ik ga zo ook lekker lezen in bed denk ik
ben nu bezig in imagica van clive barker.
heerlijke boeken, heb ze bijna allemaal al gelezen helaas
verder grote thriller fan
Heyyyyy Haagse Harryquote:Op zondag 3 januari 2010 23:13 schreef Den_Haag het volgende:
weer veilig thuis van de vakantie! sneeuw!
ja, maar niet te vaak doen hoor, tis nogal verslavend merk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef Duderella het volgende:
Ik kende het hele principe niet. Handig hoor!
clive barker is een genre op zich hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Clive Barker, even onthouden, ik heb afgelopen week de Stieg Larsson Trilogie uitgelezen
zo ging het bij cnk toen ook geloof ikquote:Op zondag 3 januari 2010 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Het is leuk om te bieden sol, maar het gaat om de laatste secondeWe hadden samen 3 schermen openstaan en in de laatste 10 sec. moet je dan bieden
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:22 schreef DarkElf het volgende:
nou ik ga alweer hoor als ik niet welkom ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |