Ik heb er niet aan gelikt, golfer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
is dat natte sneeuw of poedersneeuw?
Tezz!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man kan wel voor zaadsneeuw zorgen zegt ie....
Tralalala voor lekkere rode wijn! (en dien ten gevolge schunnige uitspraken)quote:
Oja? hoe dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef Tezz het volgende:
Mijn man kan wel voor zaadsneeuw zorgen zegt ie....
Ik weet nou gewoon niet meer of ik dit ook weer schunnig moet opvatten!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:22 schreef MissHobje het volgende:
whehe die is wel toepasselijk voor 3/4 NL
Hier nog euhm nietsmisschien komt daar straks verandering in
Dan zul je wat beter je best moeten doen misschien ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:24 schreef golfer het volgende:
Hier dooit het nog steeds en geen sneeuwvlokje te zien.
Ik ga het niet meer meemaken vandaag, dus ik heb geen flauw idee.quote:
We snappen de vork-smiley ook wel Bluezz. Weten we meteen wat jij normaal met zaadsneeuw doet!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik w8![]()
(waar is het bozige stampvoetsmilietje als je hem nodig hebt)
Pics or.....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:26 schreef Tezz het volgende:
Dan zul je wat beter je best moeten doen misschien ?
geintje. Sorry ik sta in de flauwen-grappen-modus. Ben ook zo blij dat ik weer inet heb!
Ja deze kun je op verschillende manieren opvattenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik weet nou gewoon niet meer of ik dit ok weer schunnig moet opvatten!![]()
Meisjes toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Een gloedjenieuwe Packard Bell iXtreme i5processor! Met 22 inch Philips tft beeldschermpje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pics or.....Lekker hoor nieuw laptoppie, of is het een lekkere Dell gewone pc??
Anders geef je 'm er gewoon van langs met de deegroller!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik w8![]()
(waar is het bozige stampvoetsmilietje als je hem nodig hebt)
Ik vind dat ook altijd zo zondegeld, een computer (terwijl ik gewoon écht niet zonder kan of wil, hoe maf!).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Een gloedjenieuwe Packard Bell iXtreme i5processor! Met 22 inch Philips tft beeldschermpje!![]()
Als dat niet horny is weet ik het ook niet meer....... (het betalen deed wel pijn trouwens. Zeker als je er niet op rekent. Maar oude pc -God hebbe zijn ziel- was echt levensmoe)
Ik voelde me de afgelopen dagen echt totaal onthand! Hij is gecrashed op 31 december en je wil niet weten hoe vaak ik iets op had willen zoeken! (een paar voorbeelden: routebeschrijving naar kennis, telefoonnummer van vriend, adres van supermarkt, surfen voor beste prijs nieuwe pc, recept oliebollen, spelregels woordenboekspel etc. etc. etc.).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo zondegeld, een computer (terwijl ik gewoon écht niet zonder kan of wil, hoe maf!).
Zaadsneeuw is een compleet verzonnen woord. Verzonnen door Duderella en direct overgenomen door Golfer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:44 schreef SeaOfLove het volgende:
wtf is zaadsneeuw? ik vind t onsmakelijk klinken zoiets als sperma-regen
Dan kan ik je aanraden om NU te switchen naar de radio (via Nederlandfm.nl) en dan in te schakelen op de zender 100% nl! Ik luister al de hele avond (op de achtergrond) en het is supermuziek!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:49 schreef Duderella het volgende:
Ik zit nu (op de achtergrond) al een uur of zo te luisteren naar Ik Hou Van Holland (herhaling van 31 dec. klaarblijkelijk) en het is echt zo niet-grappig.Waarom verslaat dit Paul de Leeuw op oudjaarsavond? Tenenkrommend! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |