Naar de openingsreceptie van een gitarenwinkel.quote:Op zondag 3 januari 2010 09:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
en wat gaan de lesbeautjes doen vandaag??
Hehehequote:
aahhh maar ik ga zo eerst ff douchen en aankleden en boodschapjes doen en dan ook maar gamen denk ikquote:Op zondag 3 januari 2010 12:05 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hehehe
Ik ga strakjes lekker ff gamen denk ik. Ben helemaal alleen thuis, iedereen hier is op vakantie. Boring.
Je bent in de buurt?quote:
zit je in den haag dan??quote:
Ook leuk. Doe je voorzichtig?quote:
Wintersport?quote:
* Alicey heeft wel een kat die zich er regelmatig over beklaagt dat er geen muizen en vogeltjes meer zijn buiten..quote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wintersport?![]()
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag. Kerstboom zometeen de deur uit doen. Onderwijl ik 2 weken lekkers van huis was, heb ik wat nieuwe bewoners erbij gekregen: muizen! Dus iets verzinnen hoe ik die beesten weer wegkrijg. Iemand een kat te leen toevallig
?
Same herequote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag.
heb er 3 maar vraag me af of ze weten wat ze moeten doen als ze een muis zienquote:Op maandag 4 januari 2010 08:09 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Wintersport?![]()
Nou, het gewone leven begint hier gewoon weer vandaag. Kerstboom zometeen de deur uit doen. Onderwijl ik 2 weken lekkers van huis was, heb ik wat nieuwe bewoners erbij gekregen: muizen! Dus iets verzinnen hoe ik die beesten weer wegkrijg. Iemand een kat te leen toevallig
?
Op een hoog veilig plekje gaan zitten?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb er 3 maar vraag me af of ze weten wat ze moeten doen als ze een muis zien
Awwwww hahahaquote:Op maandag 4 januari 2010 10:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
zou er es 1tje moeten kopen in de winkel en kijken wat er gebeurt als ik die muis in huis los laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |