Ik ben helemaal verliefd geworden op die stadquote:
Hiroshima was vooral heel interessant, eigenlijk vreemd hoe weinig je weet over wat daar nou precies gebeurd is. Leuke stad verder trouwens, erg gezellig. Die mensen daar gaan natuurlijk ook gewoon door met het leven.quote:hiroshima zal wel indrukwekkend geweest zijn
[nutteloosfeitjes] wist je dat er een man is (die nog steeds leeft) die en de atoomaanval op hiroshima als nagasaki heeft overleefd?? [/nutteloosfeitjes]
Jaquote:
Jup, kom maar op met die foto's!quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:32 schreef Qebbel het volgende:
Gave foto's!Moet ik nou ook??
![]()
Ik zou vanavond bij de girlfriend slapen, maar kon er niet komen door het weer! Begon net te sneeuwen toen ik wegreed. Sufff geleend van moeders ivm winterbanden, maar deed vervolgens ruim 35 minuten over 1 afrit!! Toen maar weer erafgegaan. Was echt geen doorkomen aan!
Nu ben ik heul alleen thuis
like duhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Dat.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:40 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jup, kom maar op met die foto's!
En aww.
Hier in 010 gaat alles precies langs ons.quote:Op donderdag 7 januari 2010 07:33 schreef lezzer het volgende:
Zo, ik ben op het werk geraakt![]()
Nou nog naar huis straks
Hier (in de 040-area) sneeuwt het.
Wel posten dan hequote:Op donderdag 7 januari 2010 08:19 schreef Qebbel het volgende:
Ik ga zo maar eens naar het vondelpark om foto's te maken. 't Is wel errug mooi namelijk!
Het heet OV Chipkaart en het is een prima uitvinding. http://www.ov-chipkaart.nl/quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:21 schreef Avey het volgende:
Ik bedenk me net dat ik nog helemaal geen OV ding voor 2010 geregeld heb... zo'n pas is het nu toch? Ik heb dat onding niet eens
Dus ik ben me aan het afvragen hoe ik naar college kom vandaag...
werkt die dan nog, waar jij woont? Hier in 010 bestaan ze niet meer...quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:06 schreef Avey het volgende:
Mja die zal dan wel thuis liggen... strippenkaart maar kopen dan
Even op dit bericht van 17dec terugkomend: Kreeg net te horen dat de vader van mijn beste vriend is overleden! Jezus, hoe snel kan zoiets gaan zeg!? Bahquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:03 schreef Qebbel het volgende:
Bah, krijg toch klote nieuws. Vader beste vriend blijkt opeens vol uitzaaiingen; einde verhaal. Beste vriendin van mijn moeder kanker. WHY??? Vier jaar geleden mijn stiefmoeder eraan verloren en sindsdien is dit soort nieuws elke keer weer een KLAP. Moet er gewoon van
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |