De kans is groot dat je hem bij uitzending vermist kan vinden maar dan moet je nog even wachten, ze lopen een beetje achter, soms staat iets er pas een dag later op.quote:
Hey! Kan je je niet ziek melden voor het borrelen. Een heumeur onder nul vind ik echt een geldige reden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef CarOnline het volgende:
Middag![]()
Wij hebben sneeuw!
Echt bérgen!
En ik heb een humeur om op te schieten![]()
Zeurende kids, zeurende man en zometeen nieuwjaarsborrelen terwijl ik lekker onder de wol wil, Dexter kijken.
En hoewel ik Theo echt heel leuk vind had ik gister geen puf om er naar te zitten kijken, ik kon er niet zo goed tegen
Nee tis bij mn vriendin en ik wéét dat het heel leuk is hoor, maar pff iedereen onder de douche te krijgen en staarten in haren en 'welke kleren moet ik aan en waar liggen mn schoenen' enzoquote:Op zondag 3 januari 2010 14:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey! Kan je je niet ziek melden voor het borrelen. Een heumeur onder nul vind ik echt een geldige reden.Zo ben ik niet mee gaan schaatsen
Heb ook geen schaatsen en om daar nou een beetje kou te staan vatten aan de rand van de ijsbaan
dus nu doe ik lekker niks met een boek en de haard aan.
![]()
En voorvochtmensen.
Oh ja, buh.... Ik heb van die doekjes gekocht voor verf van kop te halen. Werkt goed!quote:Op zondag 3 januari 2010 14:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee tis bij mn vriendin en ik wéét dat het heel leuk is hoor, maar pff iedereen onder de douche te krijgen en staarten in haren en 'welke kleren moet ik aan en waar liggen mn schoenen' enzo![]()
Haha ja schaatsen, WALCHELIJK!!![]()
![]()
Ik ga nooit mee, alleen vorig jaar een keer maar naar de ijsbaan zeker niet.
Ga mn haar uitspoelen. Nu is iedereen klaar en moet ik zo de verf van mn oren boenen![]()
Ben je nu op de intensive care of viel het mee?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:22 schreef Laysa het volgende:
Laat Buuf het maar niet horen van let it snow![]()
Mooie plaatjes en was ik niet zo gruwelijk gewond geraakt dan was ik wél met je meegegaan
Jaja, ontwijk mijn vraag maarquote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
Ik woon precies tussen jullie in en hier ligt echt amper wat
Dat is dan toch nog geen reden om jezelf te beschadigen?quote:Op zondag 3 januari 2010 16:29 schreef Laysa het volgende:
Ik woon precies tussen jullie in en hier ligt echt amper wat
quote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is dan toch nog geen reden om jezelf te beschadigen?
dat was dat hele verhaal dus....maar de vraag is...Dúrf jij wel met mij het bos inquote:Op zondag 3 januari 2010 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Jaja, ontwijk mijn vraag maar![]()
*ff naar de winkel is
Daar is het ook een mooie dag voor. Maar nog mooier is het om een beetje naar buiten te gaan of naar buiten te loeren met een muziekje op de achtergrond.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
....Ik was mn kamers aan het opruimen, kasten aan het verschuiven en rekken in elkaar aan het zetten....leek me wel een goede dag ervoor
dat heb ik daarna gedaanquote:Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar is het ook een mooie dag voor. Maar nog mooier is het om een beetje naar buiten te gaan of naar buiten te loeren met een muziekje op de achtergrond.
Ik ben niet zo snel bang hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 16:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat was dat hele verhaal dus....maar de vraag is...Dúrf jij wel met mij het bos in
Als die sneeuw er niet zou zijn dan was dat wel zeker. Maar ook met sneeuw lijkt het er mij wel van te komenquote:
quote:Diepvrieskou
Interessant is dat er in de tweede helft van deze week mogelijk echte diepvrieskou uit Oost-Europa tot onze contreien weet door te dringen onder de impulsen van stijgende luchtdruk. Aan dat laatste heeft het tot nu toe ontbroken, hetgeen ook de vele neerslag in onze contreien verklaart. Weerorganisatie Weeronline spreekt van een onvervalste winter: "Vorst en sneeuw laten zich voorlopig niet verdringen".
Let maar op, jij gaat nog rijk wordenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:31 schreef Copycat het volgende:
Het betaalde werk is klaar. Dat is dan ook het belangrijkste!
De rest volgt morgen.
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Tijd voor eten, gemakkelijk, ik heb zin in tosties met satésaus
quote:Op zondag 3 januari 2010 17:57 schreef Copycat het volgende:
En daarna maak ik een macchiatto. Met Risretto Nespresso en een toefje schuimmelk.
[ afbeelding ]
Eens kijken of ik vanavond "De hel van '63" kan zien. Om alvast in de stemming te komenquote:Op zondag 3 januari 2010 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als die sneeuw er niet zou zijn dan was dat wel zeker. Maar ook met sneeuw lijkt het er mij wel van te komen![]()
Of is het gewoon net iets teveel hopen op?
Nee, ik heb wel iets met "onverantwoord"quote:Op zondag 3 januari 2010 17:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
...das eigenlijk niet verantwoord Teun
![]()
En daar kijk je boos omquote:Op zondag 3 januari 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebakken aardappeltjes, runderhamburger en bloemkool met kaas uit de vriezer.
Verdomme Piet, dat ga ik ook doen. Aardappelschijfjes met een vegaburger en groente uit blik. Ook gemakkelijk en lekkerquote:Op zondag 3 januari 2010 18:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebakken aardappeltjes, runderhamburger en bloemkool met kaas uit de vriezer.
Jep, sorry. Zeit ist zeit, befehl ist befehl.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:11 schreef Copycat het volgende:
Mag een halfuurtje tussentijd ook Piet, of word ik dan door de koffie-Gestapo abgeknallt?
Koffie hoort gelijk na het eten en bakken doe je per definitie in olijfolie, tenzij het echt niet kan.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koffie na hoort niet bij 't eten, daar zit minimaal een uur tussen.
En aardappels bak ik altijd in olijfolie.
zo cute hoe jij van de regels bentquote:Op zondag 3 januari 2010 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Koffie na hoort niet bij 't eten, daar zit minimaal een uur tussen.
En aardappels bak ik altijd in olijfolie.
Knallen dan maar!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, sorry. Zeit ist zeit, befehl ist befehl.
Als je neergeschoten wordt ben je kogelbiefstuk en heb je weinig meer te kanenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kogelbiefstuk als laatste maal, je kan 't slechter treffen.
De ironie hiervanquote:Op zondag 3 januari 2010 18:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kogelbiefstuk als laatste maal, je kan 't slechter treffen.
Het was D. die meer sneeuw wildequote:Op zondag 3 januari 2010 18:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb geen zin, dus eten we pasta de pesto in
quote:Nederland 2 | 03-01-2010 | 19:20 - 20:15
Hoogtepunten uit drie seizoenen Klootwijk aan Zee
Een journalist op zoek naar vis en vissers. Hij vond ze en hoorde de verhalen. En eindelijk, zeiden de vissers, luistert er iemand naar ons. De ochtend na een uitzending was Klootwijk aan Zee het onderwerp van gesprek aan de kraam van de visboer. En meer mensen dan ooit wisten te vertellen wat een spekbokking is. Je weet opnieuw even niet wat je ziet.
Ook daar zijn de DVD's van te bestellenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k, klootwijk aan zee is altijd goed.
Nu zit ik te kijken, maar ik vind niets in de gidsquote:Op zondag 3 januari 2010 17:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens kijken of ik vanavond "De hel van '63" kan zien. Om alvast in de stemming te komen
Het is gewoon alweer tè lang geleden.
En morgen weer je eerste werkdag?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Noek het volgende:
Vanavond ook weer Time Warp: Metallica.
3x raden wat ik kijk én wat er daarna gespeeld gaat worden. Voorspelbaar +10.![]()
Nespresso na het eten uiteraard. Een cappuccino gingerbread. Hot!
Draait in de bios.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nu zit ik te kijken, maar ik vind niets in de gids
Nee, nog niet. Vakantie!quote:
en te downloaden, zag ik netquote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ook daar zijn de DVD's van te bestellen
En dat is zeikerig omdat?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:51 schreef Copycat het volgende:
Zo zeikerig ben ik dan weer wel dat ik alleen 's ochtends cappuccino drink. Nog wel na tienen, zo strikt ben ik nu ook weer niet.
Wat was dat biefstukkie weer mals.
"Je film" komt er ook op straks. Of weet je dat nu écht wel een keertje?quote:Op zondag 3 januari 2010 18:49 schreef Noek het volgende:
Vanavond ook weer Time Warp: Metallica.
3x raden wat ik kijk én wat er daarna gespeeld gaat worden. Voorspelbaar +10.![]()
Nespresso na het eten uiteraard. Een cappuccino gingerbread. Hot!
Oh KUT HOER JA!quote:Op zondag 3 januari 2010 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
"Je film" komt er ook op straks. Of weet je dat nu écht wel een keertje?
Omdat datt volgens de regeltjes is en dat is Pietjes plaats.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:54 schreef Noek het volgende:
En dat is zeikerig omdat?
Ik drink cappuccino wanneer ik wil en dat is best vaak.
Waarom? tis toch lekker kneuterig en knus....quote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat ik maar stop met 't delen van eet- en drinkgewoontes.
Niet doen, blijven delenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Thnxquote:
Thanks for sharing.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Zal ik even wat extra sneeuw die kant opblazenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kan nu niemand die sneeuw van die paar sloten vegen daar in Friesland
Ik vind hem zo leuk die een crush op Keira heeft. Hij speelt ook in Teachers. Die heeft een prettig hoofd.quote:
ik ga altijd helemaal hihi doen bij die filmquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk die een crush op Keira heeft. Hij speelt ook in Teachers. Die heeft een prettig hoofd.
Oh en ik viel per ongeluk laatst in New Kids en daar moest ik dan weer wel om lachen.
Wat fijn om te lezen ditquote:Op zondag 3 januari 2010 19:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk die een crush op Keira heeft. Hij speelt ook in Teachers. Die heeft een prettig hoofd.
Oh en ik viel per ongeluk laatst in New Kids en daar moest ik dan weer wel om lachen.
Ik kan 'm me niet meer herinneren, maar volgens mij is het nogal een wij. eh vrouwenfilm.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga altijd helemaal hihi doen bij die film
Ik ook.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat fijn om te lezen dit
Wij vonden New Kids echt altijd dom, zaten er steeds een beetje om te mopperen als dat begon.
Tot eh, van de week, toen was en een marathon en te lui om te zappen.
En opeens betrapte ik mij erop dat ik moest lachen, een paar keer, wat ik niet liet merken want wij vonden het stom. Tot ik naast mij ook wat onderdrukte lachjes hoorde.
Tranen over mijn wangen gelachen om dat programma.![]()
Ik heb 'm ook weleens een hufter zien spelen.. dat was wel OK. Weet niet meer welke film. Misschien Love Actually wel.quote:
Das met hummes jaquote:Op zondag 3 januari 2010 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan 'm me niet meer herinneren, maar volgens mij is het nogal een wij. eh vrouwenfilm.
En met Joe Krent. Of speelt ie een valsert? Dan trek ik 'm wel. Hij moet niet "cute" gaan doen.
O ja die komt vanavond ookquote:
Of hier:quote:Op zondag 3 januari 2010 19:23 schreef Gert het volgende:
Ik heb 'm ook weleens een hufter zien spelen.. dat was wel OK. Weet niet meer welke film. Misschien Love Actually wel.
Met zo'n zonneruif op het achterraam?quote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Copycat het volgende:
Mijn vader had vroeger een Opel Manta. Geen groene, maar een oranje. Die was me een partij ordinair!!!
Oeh Twin Peaksquote:Op zondag 3 januari 2010 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O ja die komt vanavond ook![]()
Dan moet Twin Peaks nog maar even wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |