Ik ben maar een stukkie ouder toch? Ik vond hem altijd met grote afstand de beste. Nu was het best het kijken waard, maar voor mij is het gat met de anderen nu wat kleiner geworden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ie van mijn leeftijd is, ik herkende er heel veel in. Al heb ik geen kind voor zover ik weet.
Na DWDD ging het alleen maar bergafwaarts met die jongenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Z.'n beste grapje was over leiderschap en Balkenende die Jantje Smith gaat sms-en. De andere beste drie minuten gingen over de Autobahn en de man van zes miljoen en alles wat daar mee te maken had.
Gelul over die kleine van 'm werd op den duur vervelend en voorspelbaar.
Edit: Hij is wel eens veel en veel scherper geweest, dan ging het de hele show door.
Geloof me....dai gaai tum nie worde niequote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Kee, ga ik het straks een kans geven. Zuip ik eerst de fles wijn verder leeg die hier op tafel staat, dat helpt ook altijd wel.
Bied je mij niets aan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Laysa het volgende:
Iemand koffie??? Nespresso wellicht??? Om de gemoederen tot bedaren te brengen...
quote:
ja en dat ze dan aan die tak ging hangenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, leuk!
Het was een soort 2012, maar dan in de ijstijd en een mammoet dat dat ze een buidelrat was
Ben ik met je eens dat Freek erg goed was gisteravond, toch heb ik meer van Theo genoten vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik ben maar een stukkie ouder toch? Ik vond hem altijd met grote afstand de beste. Nu was het best het kijken waard, maar voor mij het gat met de anderen nu wat kleiner geworden.
Ik vond Freek gisteren weer een stuk beter dan hij de laatste tien jaar was.
Ow ja, iets te drinken is ook goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er thee van nespresso bestaat...Thhe dan maar???
De tijd dat je moet wachten heeft vooral te maken met de administratieve afhandeling van je registratie. NL domeinen gaan redelijk snel, .com domeinen is wat meer tijd voor nodig.quote:
Het duurde nu een half uurtje, dus da's best netjesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De tijd dat je moet wachten heeft vooral te maken met de administratieve afhandeling van je registratie. NL domeinen gaan redelijk snel, .com domeinen is wat meer tijd voor nodig.
Dat was wel een aardige miskleun idd. Grof zijn om het grof zijn en met een slechte timing. Het was mij trouwens ook nooit zo opgevallen dat hij zo slist, vanavond was dat heel duidelijk hoorbaar, alsof hij een vers bovengebit had.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Na DWDD ging het alleen maar bergafwaarts met die jongen
Sow, bij mij duurde dat altijd een stuk langerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:41 schreef D. het volgende:
[..]
Het duurde nu een half uurtje, dus da's best netjes
Ronald Goedemondt, Roue Verveerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hans was niet leuk van de week, Theo wordt minder! Wat zijn nu de opkomende talenten? Ik word een oude lul, ik houd het allemaal niet meer bij!
Roue Verveer...dies idd erg leuk...moest ik erg om lachenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ronald Goedemondt, Roue Verveer
Ronald Goedemondt vond ik altijd erg goed, moet de laatste show(s) maar eens kuiken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zei talent! Roue verveelt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hitler met zijn rare fratsen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Nog even over Maassen, die genialiteit die hij vroeger bij voortduring had, zag ik nu bijvoorbeeld in z'n uitspraak dat "Hitler volgens het adviesbureau iets met mensen moest doen". Dat soort van oprispingen vind ik altijd geweldig. Daar had ik er heel graag meer van willen zien
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hitler met zijn rare fratsen!
En dat voor 1,50 per domeinnaam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Sow, bij mij duurde dat altijd een stuk langer![]()
Dan hebben ze weinig te doen daar bij die provider
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |