Ik geloof dat de eerste 8 al minimaal 25000 pond kregenquote:Op zondag 3 januari 2010 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vind het ook niks, zal wel iets met prijzengeld te maken heben Tot en met de derde prijs krijgt reiskosten vergoed. pech voor de rest
In een ver verleden of ook deze keer?quote:Op zondag 3 januari 2010 01:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat de eerste 8 al minimaal 25000 pond kregen
quote:Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ga jij in je vakantiebungalow weer drie keer per dag in de jacuzzi zitten?
[ afbeelding ]
Tsja Ruud, wij zijn als het meezit sportliefhebbers, maar bij "de heren" spelen andere zaken de hoofdrol.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
O ja, reclame en rechtenTeun, hoe kon ik dat vergeten?
Deze keerquote:Op zondag 3 januari 2010 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In een ver verleden of ook deze keer?
*dartpijlen zoekt
Het is 725.000 lees ik netquote:Op zondag 3 januari 2010 01:36 schreef D. het volgende:
[..]
Deze keer
totale prijzenpot was geloof ik 675.000 pond
Bofkont .quote:Op zondag 3 januari 2010 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
En in de sauna,onder zonnebank en het huisje heeft een openhaard
![]()
We zullen er wel uit moeten om de honden uit te laten maar daarna weer lekker bubbelen
hondjes welkom.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:55 schreef hondjes het volgende:
Thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik doe het voor mijn vrouw,ze werkt erg hard en kan het wel gebruiken, ik offer me wel op om mee te gaanquote:
Hoi, mooi zo.quote:
Belgie hield op, Nederland begon en toen een sneeuw, tot aan de brug bij Gorinchem en toen was de weg weer redelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 01:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi, mooi zo.
Hoe was het onderweg? Nog barre weersomstandigheden?
Jullie rijden in één keer het hele eind hè?
Nou, truste dan!![]()
![]()
De hufters!quote:Op zondag 3 januari 2010 02:02 schreef hondjes het volgende:
[..]
Belgie hield op, Nederland begon en toen een sneeuw, tot aan de brug bij Gorinchem en toen was de weg weer redelijk.
Verder hadden we ontzettend veel files....iedereen kwam terug van de wintersport
Eerst maar eens de klok van de verwarming gehaald, laat die maar even 24 uur de boel verwarmen.quote:Op zondag 3 januari 2010 02:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De hufters!
Tja.. mensen komen en gaan hè, van hun vakantiehuizen!
Maar wel leuk toch, weer even hier? In Noord-Spanje is het nu net niéts. Geen zomer en geen winter. Of heb je liever 11 graden dan - 5 graden?
Voordat je de verwarming opstookt, controleer even of al je ramen er nog in zittenquote:Op zondag 3 januari 2010 02:27 schreef hondjes het volgende:
[..]
Eerst maar eens de klok van de verwarming gehaald, laat die maar even 24 uur de boel verwarmen.
Ga slapies doen
trusten
Ontsneeuwen?quote:Op zondag 3 januari 2010 08:46 schreef Noek het volgende:
Gisteren was alles al wit, nu is alles nog witter. Ik moet de auto zo gaan uitscheppen of hoe noem je dat?
Ben te wijf voor zulke dingen.
Graven ja! Dat zocht ik. Uitgraven. Aaaaarrrrgh en het is -3546, gevoelstemp van -29.365.quote:
Fijn er voor je te zijn geweest en veel uitgraafsuccesquote:Op zondag 3 januari 2010 08:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Graven ja! Dat zocht ik. Uitgraven. Aaaaarrrrgh en het is -3546, gevoelstemp van -29.365.
Wat een feest, wat een feest maar ik moet echt sporten. Nou, later D!![]()
Toch fijn dat er iemand was.
Hier een centimeter of 10 waarvan er 9 vannacht zijn gevallenquote:Op zondag 3 januari 2010 09:16 schreef Deisyy het volgende:
Hier ligt een ieniemienie dun laagje sneeuw, maar wel een lichtblauwe lucht, echtg gezond winterweer zou ons mam zeggen.
Ik kan me herinneren dat ik zo'n 2 weken geleden ook zonder sneeuw zat terwijl de rest van het land ondergesneeuwd was, dus grote kans dat je morgen roept dat het wel weer wat minder magquote:
Mooie fotos D.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik zo'n 2 weken geleden ook zonder sneeuw zat terwijl de rest van het land ondergesneeuwd was, dus grote kans dat je morgen roept dat het wel weer wat minder mag
Jaquote:Op zondag 3 januari 2010 10:51 schreef liesje1979 het volgende:
Wat tof D!
Had toen ik naar bed ging een aktiefoto proberen te maken, maar ja, die flits hequote:Op zondag 3 januari 2010 10:58 schreef hondjes het volgende:
Hier is het ook wit., midden van het land.
Maar in het Zuiden sneeuwde het vannacht echt veel,, iedereen reed stapvoets.
Ik heb tot bijna 2 uur op je gewachtquote:Op zondag 3 januari 2010 11:04 schreef Laysa het volgende:
Morguhhh....Je bent ook in ingesneeuwd D.tje
....Hier een poederlaag niet het fotograferen waard
...
Ow....en ik was dit keer echt gelijk weg
He, Nancy woont hier 2 straten verderopquote:Op zondag 3 januari 2010 11:05 schreef hondjes het volgende:
Gisteren zag ik vanaf Nancy allemaal zoutstrooiers...
Wellesquote:Op zondag 3 januari 2010 11:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niettttttttttttttttt
toen was ik allang met de lamp aan en mn boek open in slaap gevallen
Blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 11:13 schreef D. het volgende:
[..]
Welles
Was het boek voor jou ook zo slaapverwekkend?
ik ben nu bijna op een kwartquote:Op zondag 3 januari 2010 11:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Blijkbaar...maar ik was ook heel erg moe...had wat slecht geslapen afgelopen week
....dus het leek me een prima plan om in bed te gaan lezen....dat ga ik de rest van de week ook maar doen
't Is hier strak blauw Lies, waar moet die sneeuw uit vallen dan?quote:
Net waren er wat wolken.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is hier strak blauw Lies, waar moet die sneeuw uit vallen dan?![]()
Misschien willen wat vriendelijke FOK!-ers elders in het land wel wat in je achtertuintje komen storten.
Ja gavder, morgen weer aan het werk. Ik heb er totáál geen zin in en ze beginnen vast al direct weer te zeuren.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:35 schreef Copycat het volgende:
Het heeft hier vannacht flink gesneeuwd.
Misschien ben ik morgen wel ingesneeuwd en heb ik dus nog langer vakantie.
Maar nu eerst: alle uitsteldingen onder handen nemen.
Maar allereerst! Nespresso!
Ik kijk vanuit de slaapkamer jouw richting op (romantisch hèquote:Op zondag 3 januari 2010 11:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net waren er wat wolken.![]()
En mijn achtertuin is wat klein om in te wandelen.
Ik moet vandaag al aan het werk.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:39 schreef Gert het volgende:
Ja gavder, morgen weer aan het werk. Ik heb er totáál geen zin in en ze beginnen vast al direct weer te zeuren.![]()
Koffie!
Aaahhh Nespressoquote:Op zondag 3 januari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet vandaag al aan het werk.
Press release schrijven over kekke kleding voor winter 2010;
Advertorial schrijven over nieuwe zaak van oud-collega voor het plaatselijk sufferdje;
Vertaling voor ex-vriend in China;
Brief redigeren die Bart maandag heeft zitten schrijven terwijl ik aangifte deed van vermissing van mijn stadspas;
En ik heb het idee dat ik nog iets vergeet ...
En rekeningen betalen, want dat hoeft ook niet in de vakantie.
Nog meer Nespresso! Puur! De strafste!
Oww... die vertaling weet ik niet hoeveel werk dat is, maar de rest is in een ochtendje gepiept. Kan morgen ook wel.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik moet vandaag al aan het werk.
Press release schrijven over kekke kleding voor winter 2010;
Advertorial schrijven over nieuwe zaak van oud-collega voor het plaatselijk sufferdje;
Vertaling voor ex-vriend in China;
Brief redigeren die Bart maandag heeft zitten schrijven terwijl ik aangifte deed van vermissing van mijn stadspas;
En ik heb het idee dat ik nog iets vergeet ...
En rekeningen betalen, want dat hoeft ook niet in de vakantie.
Nog meer Nespresso! Puur! De strafste!
Misschien eerst nog wat koffie dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:48 schreef Copycat het volgende:
Het is geen Chinees in ieder geval.
En ik weet ook niet hoeveel werk, want ik heb de bijlage nog niet geopend.
Wat ik al wel heb gedaan, is een foto van de sneeuw nemen, maar nu krijg ik 'm niet op mijn laptop.
Danny verwijdert D's reactie natuurlijk niet voor niets.quote:
Met liefde. Hoeveel had u gehad willen hebben?quote:Op zondag 3 januari 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is hier strak blauw Lies, waar moet die sneeuw uit vallen dan?![]()
Misschien willen wat vriendelijke FOK!-ers elders in het land wel wat in je achtertuintje komen storten.
Ik zei in het topic waarin Breuls gelauwerd werd dat mijn eerste ondervinding niet positief was, dus dat ik het lauweren vooralsnog achterwege lietquote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk even wat die reactie was.
En terecht!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk mag je alleen maar positief zijn
O ja teruglezen is voor homo's, da's waar ook.quote:
Wie is dat? Guus Meeuwis?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welke DVD/concert van Musje is leuk om te kijken?
O, ik dacht dat het misschien een koosnaampje was of zo.quote:
Kap dan met typen en doe er een verbandje omheen!quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Laysa het volgende:ik heb een gat in mn hand en nee niet die figuurlijke ( alhoewel
) manmanman ik bloei leeg
Heb een maandje usenetquote:
Die heeft kinderen, zie je meteenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Kap dan met typen en doe er een verbandje omheen!
Pokon gebruiken!quote:
De kans is groot dat je hem bij uitzending vermist kan vinden maar dan moet je nog even wachten, ze lopen een beetje achter, soms staat iets er pas een dag later op.quote:
Hey! Kan je je niet ziek melden voor het borrelen. Een heumeur onder nul vind ik echt een geldige reden.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:22 schreef CarOnline het volgende:
Middag![]()
Wij hebben sneeuw!
Echt bérgen!
En ik heb een humeur om op te schieten![]()
Zeurende kids, zeurende man en zometeen nieuwjaarsborrelen terwijl ik lekker onder de wol wil, Dexter kijken.
En hoewel ik Theo echt heel leuk vind had ik gister geen puf om er naar te zitten kijken, ik kon er niet zo goed tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |