Na vandaag zou ik zeggen dat je achter Tegan aanzitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ze denken toch al dak achter auto aanzit.. dan maar opvallend he
Een Amerikaanse lijst denk ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In welke lijst dan? De top40 was iig anders volgens WikiP
Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Na vandaag zou ik zeggen dat je achter Tegan aanzit
Zie de wikilink in mijn reactie op auto.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef styliste het volgende:
Tvp! Geboorteliedje? Ik zou t niet weten.. Wat stond er in april 1985 op 1?
Ik zit mobiel, kan daar niet zoeken helaas..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zie de wikilink in mijn reactie op auto.
Ik heb het opgezocht n.a.v. een topic hierquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we voor een betrouwbaar beeld een Nederlandse lijst moeten hanteren.
Voor of na 20 april?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, kan daar niet zoeken helaas..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:19 schreef Guard het volgende:
Mogelijk verwekkingsliedje voor mij:
Hoe toepasselijkgezien de bandnaam
Op de 28e was het:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:21 schreef styliste het volgende:
[..]
Tja.. Zo'n beetje rond die datum denk ik.. Ik ben van de 28e maar was een beetje laat..
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:31 schreef Nint het volgende:
Dit zou mijn aanmaaklied moeten zijn:
en dit toen ik geboren werd:
Klassieker kan het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |