Ze heeft vandaag best wel wat gedaan... want ze heeft een hele tijd aan de RCO gezeten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja aalsje zal niet van d'r kruk af komen
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:30 schreef Dottey het volgende:
Alsido deelt zijn sateetjes liefdevol met Liesbeth.
iedereen is hongerig en hunkert naar meeeeeeeeeeeer,...
degeen die de muntjes betaald gok ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie betaalt het eten en drinken eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Johan natuurlijk, Eén grote zak patat voor 6 personen, 6 frikandellen en een fles Cola ! Kan het kosten ? goedkoop personeel hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:36 schreef Gert het volgende:
[..]
dat meen je nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beetje American party. Iedereen neemt zelf alles mee.
Serieus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Dottey het volgende:
[..]
Beetje American party. Iedereen neemt zelf alles mee.
eh, zelfs dat blijkt teveel te zijn aan onkostenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Johan natuurlijk, Eén grote zak patat voor 6 personen, 6 frikandellen en een fles Cola ! Kan het kosten ? goedkoop personeel hoor
had ms wel leuk geweest, dennis als de grote boeman die peter t huis had kunnen jagenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
De Gouden Kooi was meer zijn ding geweest zegt Peter, jennen, treiteren etc. Hij ging al janken toen Jeroen zijn gel had gejat
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:47 schreef Jian het volgende:
De Gouden Kooi was meer zijn ding geweest zegt Peter, jennen, treiteren etc. Hij ging al janken toen Jeroen zijn gel had gejat
Já! Die had ik weleens in een clash met Natasia willen zien. Denk dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan had getrokken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.
ah die had daar zeker wel ingepast idd imo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:56 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK zou wel iets voor Jeroén zijn geweest.
nah, niet natasia. dat was verschil in manier van aanpakken. jeroen tegen huub en/of brian.dat was t betere werk als je in dgk voor 3 groepen was gegaan ipv 2quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Die had ik weleens in een clash met Natasia willen zien. Denk dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan had getrokken.
En gewonnen van haar.
Ja...fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
on topic..
Liesbeth en AalTSje zijn eindelijk te verstaan!
k on topic. wanneer de billen?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
on topic..
Liesbeth en AalTSje zijn eindelijk te verstaan!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:05 schreef Laysa het volgende:
Dottey ik zie heul geen ondertiteling op die stream...
ik voel me genegeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
k on topic. wanneer de billen?![]()
en diekrijg je er zomaar bij
Dat deed ik eigenlijk ook eventjesquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:54 schreef gomi het volgende:
[..]
nah enige nuance is wel zijn plaats imo.
jij niet, ik niet. dat is ws ongewenst.
maar mera en dottey....
dat is gewenst door mij, jou en pb
FWIW: ook niet het sfeertje waar ik zal gaan zitten rodewodkaredbullen..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Van die blaastest hoor ik vandaag voor het eerst. Het kan zijn dat iemand dat in de groep gegooid heeft en dat het even moet bezinken. En daarna afzinken.
Maar als "geen onzedelijk gedrag" ook al genoemd is als huisregel, dan is het daar denk ik niet helemaal het sfeertje waar jij en ik eens even flink gaan zitten pilzen Ian.![]()
Ik had 'm wel 'ns met Huub in de clinch willen zien.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já! Die had ik weleens in een clash met Natasia willen zien. Denk dat hij haar het bloed onder de nagels vandaan had getrokken.
En gewonnen van haar.
Maar voor mij toch wel??quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed ik eigenlijk ook eventjes![]()
Want ik weet niet hoe ik het rustig en lief moet brengen... Ik ga niet met de billen bloot voor de cam![]()
ook niet voor jou
Huh, serieus? Waarom dát dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat met die blaastest kan trouwens nog lachen worden, want hiermee is onze Johan wel in overtreding. Een blaastest mag alleen maar worden afgenomen door een bevoegd politie-ambtenaar.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat met die blaastest kan trouwens nog lachen worden, want hiermee is onze Johan wel in overtreding. Een blaastest mag alleen maar worden afgenomen door een bevoegd politie-ambtenaar.
Het heeft te maken met de wet op de privacy en persoonlijke integriteit. Ik weet van een sportvereniging die haar spelers/speelsters random wou gaan testen op aanwezigheid van alcohol in het bloed. En dat was om zwaarwegende redenen van algehele veiligheid op het veld. Om een lang verhaal kort te maken: ze konden het shaken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh, serieus? Waarom dát dan?
Ben je niet in de war met dat een politie-ambtenaar je ertoe kan dwingen (en bij weigering een bloedtest kan laten afnemen)?
Johan dwingt je er niet toe. Als je weigert, word je niet toegelaten. Klaar.
Oh, dus het verhaal van de rechten (dat er alleen muziek van Johan hoorbaar mag zijn omdat het anders geld kost) is niet meer aan de orde?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:08 schreef Dottey het volgende:
Nee hoor.. er mag gedraait worden wat men wilt. Der worden ook vaak verzoekjes gevraagd..
dan krijg je alles door elkaar .. rock, trance, salsa, hoempapa, etc etc
ok, beetje laat. maar ik ik ga dan toch eens serieus zijn: t was een grapje. ik hoef je niet in je blote billen te zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat deed ik eigenlijk ook eventjes![]()
Want ik weet niet hoe ik het rustig en lief moet brengen... Ik ga niet met de billen bloot voor de cam![]()
ook niet voor jou
Interessant.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het heeft te maken met de wet op de privacy en persoonlijke integriteit. Ik weet van een sportvereniging die haar spelers/speelsters random wou gaan testen op aanwezigheid van alcohol in het bloed. En dat was om zwaarwegende redenen van algehele veiligheid op het veld. Om een lang verhaal kort te maken: ze konden het shaken.
Als dat zo is, dan lag-ie er vanmiddag ook al, want toen zag ik hier ook al een flits van.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:38 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Adje bevindt zich inmiddels in Huissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |