Ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik zat zelf ook aan stomen te denken ja. Denk wel dat dat de beste optie gaat zijn.
Maar hel! Wie bedenkt het om z'n behang te gaan verven
Nou ja, dan zal dat behang bij jou wel mooi zitten denk ik? Bij mij zit er bij elke nieuwe baan een overlap waardoor je van die hobbeltjes ziet met schaduw er achter, heel storend!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik...vorige bewoners hadden rauhfaser over het bouwbehang gedaan en ik verf er lekker met latex overheen als het nodig is....gewoon wit....ideaal
Nadat je met een apparaatje gaatjes in het behang hebt gemaakt. ( het is nmlk geschilderd ).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:19 schreef ColtZ40 het volgende:
Nat maken een uur wachten weer nat maken en dan na een uur afsteken.
Werkt prima zonder gaatjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Nadat je met een apparaatje gaatjes in het behang hebt gemaakt. ( het is nmlk geschilderd ).
Ik deed het altijd met warm water en dreft oid. Goed natmaken en je kunt het er zo afsteken. Persoonlijk vind ik dat sneller gaan dan met stoom.
Bij mij is de basis inderdaad prima...je zit hier niet dat er eigenlijk behang onder zit...behang is hier stotend op de muur gedaan i.p.v. overlappend...zit al 16 jaar prima zo....eens in de zoveel jaar er met de roller over en weer een stralend muurtje....ik hoef niet zo nodig allerlei motiefjes op de muur...die witte muren bevallen me prima met niet zo'n grote woonkamer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, dan zal dat behang bij jou wel mooi zitten denk ik? Bij mij zit er bij elke nieuwe baan een overlap waardoor je van die hobbeltjes ziet met schaduw er achter, heel storend!
Mja, de vorige bewoner wilde het blijkbaar snel ipv. netjes. 't is echt vreselijk lelijk gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij is de basis inderdaad prima...je zit hier niet dat er eigenlijk behang onder zit...behang is hier stotend op de muur gedaan i.p.v. overlappend...zit al 16 jaar prima zo....eens in de zoveel jaar er met de roller over en weer een stralend muurtje....ik hoef niet zo nodig allerlei motiefjes op de muur...die witte muren bevallen me prima met niet zo'n grote woonkamer.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, de vorige bewoner wilde het blijkbaar snel ipv. netjes. 't is echt vreselijk lelijk gedaan. Anders had ik er zo met een emmer latex over heen gegaan.
Ik ga er nu maar weer over heen behangen als het er allemaal af is.
Heb ik gisteren geprobeerd, is echt een drama. Ik had toen in 5 uur minder dan een baan weg. De behang afstomer met de egel roller (roller met scherpe punten die gaten in het behang prikt) werkt echt stukken beter. Je moet zo'n stomer wel huren, maar ach, wie maakt zich druk om 5 euro per dagquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Kris kras strepen krassen met een plamuurmes en daarna inweken met een afwassopje.
Dat is niet teveel als je lekker opschiet idd!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb ik gisteren geprobeerd, is echt een drama. Ik had toen in 5 uur minder dan een baan weg. De behang afstomer met de egel roller (roller met scherpe punten die gaten in het behang prikt) werkt echt stukken beter. Je moet zo'n stomer wel huren, maar ach, wie maakt zich druk om 5 euro per dag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |