fotos????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Seam het volgende:
tvp.
Ik heb mijn SJDGC nu al 13 maanden ongewassen
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef JopJuh het volgende:
Als baggy is de BB (Big Bent) heel fijn en als wat meer skinny broek, dan is de SJ (Slim Jim) / TF (Thin Finn) echt relaxed mijn inziens.
Zelf ondertussen redelijk uitgekeken op de AJ en Bootcut Barry, die liggen ergens onderin in de kast. Zal eens pics plaatsen, mocht iemand ze willen hebben:
- AJ Old scraped indigo (31/32)
- GT Sunbleach grey (31/34)
- Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
Ik zal er binnenkort wat makenquote:
30 - AJ Old scraped indigo (31/32)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben
Ik ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
30 - AJ Old scraped indigo (31/32)
35 - GT Sunbleach grey (31/34)
40 - Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
Er is altijd wel wat te onderhandelen opzich, fotos op verzoek. Zitten iig geen gaten in of vlekken op.
Die heb ik ook en heb ik 3 maanden gedragen in totaal.. wel redelijk veranderd in de tussentijd. Alleen draag em nu zeer sporadischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
hier een foto van mijn 3 nudies.
van links naar rechts: SJ, RR, AJ.
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
De AJ heb ik inmiddels bijna 2 jaar...het is de old scraped indigo.
En de SJ ..pas vandaag gehaald.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.
Fit pics van de SJ toegevoegd
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De GT is bijna niet gedragen (5 tot 10x max), de AJ is wel al wat ouder maar en vaker gedragen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de foto'sHoe oud zijn de broeken ongeveer?
EDIT - met name de AJ en wellicht de GT
Vrouw? Zo ja, dan had je naar mijn mening een maatje kleiner mogen nemen. 1. omdat het mooier is en 2. omdat de broek nog uitrekt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
hier een foto van mijn 3 nudies.
van links naar rechts: SJ, RR, AJ.
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
De AJ heb ik inmiddels bijna 2 jaar...het is de old scraped indigo.
En de SJ ..pas vandaag gehaald.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.
Fit pics van de SJ toegevoegd
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, stacks tot aan je kontquote:
Fit? Hij zit anders behoorlijk ruim ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan koop je em toch gewoon niet ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.![]()
maatje kleiner kreeg ik er niet in. En ik vond hem wel goed zitten..en hou ook niet van de superstrakke broeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar dan koop je em toch gewoon niet ?
Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.![]()
Dus gewoon hopen dat deze niet te veel gaat rekken.
wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo, stacks tot aan je kont
Overigens wel eens met Vetklep, die hadden nog wel een maatje kleiner gemogen.
hmm..ga dan toch ff overwegen om evt. om te ruilen. En dat soaken houd in dat je hem in water doet..en maakt het dan uit of het warm water of koud water is? En heeft dat ook effecten op de lengte? om er rekening bij te houden met het inkorten..want dat moet zowieso gebeuren...omruilen of niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.
Zie je die zigzaggende lijnen die een soort van accordeonvorm hebben, dat noemen ze stacks of honeycombs, naar gelang de plek waar ze zich bevinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef francis998 het volgende:
wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |