abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76327121
quote:
- Adrian Gibbs, the virologist who said in May that swine flu may have escaped from a laboratory, published his findings today, renewing discussion about the origins of the pandemic virus.

The new H1N1 strain, which was discovered in Mexico and the U.S. in April, may be the product of three strains from three continents that swapped genes in a lab or a vaccine-making plant, Gibbs, and fellow Australian scientists wrote in Virology Journal.

The authors analyzed the genetic makeup of the virus and found its origin could be more simply explained by human involvement than a coincidence of nature.

Their study, published in a free, online journal reviewed by other scientists, follows debate among researchers six months ago, when Gibbs asked the World Health Organization to consider the hypothesis. After reviewing Gibbs’ initial three-page paper, WHO and other organizations concluded the pandemic strain was a naturally occurring virus and not laboratory-derived.

[....]

Gibbs wrote or coauthored more than 250 scientific publications on viruses, mostly pertaining to the plant world, during his 39-year career at the Australian National University, according to biographical information on the university’s Web site.

Bron 1
Bron 2
Het is inderdaad heel erg apart dat de bron van de mexicaanse griep nooit is gevonden.

[ Bericht 4% gewijzigd door JohnDope op 02-01-2010 16:23:02 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_76327151
Mja. Dat dachten we al.
Het komt bepaalde bedrijven mooi uit, iedereen die voor die hype is gevallen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:14:26 #3
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_76327183
--> BNW gok ik. Dit soort berichten worden nooit serieus genomen hier.
pi_76327219
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:14 schreef Bill_E het volgende:
--> BNW gok ik. Dit soort berichten worden nooit serieus genomen hier.
Nee dit is geen BNW nieuws, want dit wordt gewoon gezegd door een topviroloog die 250! wetenschappelijk publicaties over virussen op zijn naam heeft staan, daar kan Appie 'aandeel' Osterhaus nog wat van leren.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_76327229
Het was toch een jochie in Mexico die de eerste ziekte had en hij woonde in een omgeving vol met varkens. Dus het eten misschien van besmet en niet goed klaar gemaakt varkensvlees.
pi_76327254
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:
Het was toch een jochie in Mexico die de eerste ziekte had en hij woonde in een omgeving vol met varkens. Dus het eten misschien van besmet en niet goed klaar gemaakt varkensvlees.
Ik dacht dat men er al achter was dat varkens er niks mee te maken hadden?
pi_76327268
Virus verschijnt opeens na 30 jaar niet in het wild te zijn voorgekomen. Dan is het niet gek dat mensen denken dat het uit een lab is ontsnapt..
pi_76327373
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:
Nee de bron van het virus is tot op heden nooit gevonden.
pi_76327418
Sorry, ik zat wat te kutten met m'n scheikunde-setje.. Moet iets misgegaan zijn
pi_76327440
Deja vu topic

Is al lang een keer langsgekomen in FLU en in BNW

Mexicaanse griep gemaakt in een laboratorium?
'De grote varkensgriep pandemie hoax'
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_76327477
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:22 schreef Cerbie het volgende:
Deja vu topic

Is al lang een keer langsgekomen in FLU en in BNW
Nogmaals dit hoort niet in BNW wat dit is gewoon gebaseerd op feiten van een topviroloog.
pi_76327500
Volgens mij is het gewoon een varkensgriep die overgeslagen is op mensen. Maar het klopt dat er volgens mij meer dieren in verwerkt zitten als het ware. Maar goed, denk maar zo, als het uit een lab is ontsnapt dan zeer waarschijnlijk per ongeluk want als je de bevolking zou willen uitdunnen dan hadden ze een effectiever virus, zoals ebola, losgelaten (welliswaar zo aangepast dat het minstens een dag buiten het menselijk lichaam kan overleven haha lool).
pi_76327519
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nogmaals dit hoort niet in BNW wat dit is gewoon gebaseerd op feiten van een topviroloog.
Toch mooi dat een dozijn topvirologen niet wordt geloofd, en net die ene die wat anders roept wel.
pi_76327558
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Toch mooi dat een dozijn topvirologen niet wordt geloofd, en net die ene die wat anders roept wel.
De Ab 'aandeel' Oosterhausjes van deze Wereld werden dan wel tot een soort nieuw messias gebombardeerd, maar objectief gezien heeft Adrian Gibbs veel meer gepresteerd dan zij.
pi_76327573
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:24 schreef DeParo het volgende:
Volgens mij is het gewoon een varkensgriep die overgeslagen is op mensen. Maar het klopt dat er volgens mij meer dieren in verwerkt zitten als het ware. Maar goed, denk maar zo, als het uit een lab is ontsnapt dan zeer waarschijnlijk per ongeluk want als je de bevolking zou willen uitdunnen dan hadden ze een effectiever virus, zoals ebola, losgelaten (welliswaar zo aangepast dat het minstens een dag buiten het menselijk lichaam kan overleven haha lool).
eerst even testen hoe dom de mensen zijn en hoe het virus in de praktijk verspreid kan worden
Er zullen er nog wel een paar komen, steeds dodelijker en gerichter
pi_76327574
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:20 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee de bron van het virus is tot op heden nooit gevonden.
Volgens mij is het nog altijd waarschijnlijker, volgens The New York Times althans, dat het een mengelmoes is van verschillende varkens zowel in Azie als in Noord-Amerika.
pi_76327625
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:26 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog altijd waarschijnlijker, volgens The New York Times althans, dat het een mengelmoes is van verschillende varkens zowel in Azie als in Noord-Amerika.
Volgens de MSM zal het wel zo zijn ja.
pi_76327640
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:26 schreef macca728 het volgende:

[..]

eerst even testen hoe dom de mensen zijn en hoe het virus in de praktijk verspreid kan worden
Er zullen er nog wel een paar komen, steeds dodelijker en gerichter
Het lijkt me vrij sterk dat wie dan ook hier toe in staat is. Ten eerste, waarom zou je, het is beter om over 10 mensen te regeren dan over 1, ten tweede wie wordt er beter van, niemand, logisch.
pi_76327643
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Ab 'aandeel' Oosterhausjes van deze Wereld werden dan wel tot een soort nieuw messias gebombardeerd, maar objectief gezien heeft Adrian Gibbs veel meer gepresteerd dan zij.
Deze meneer Gibbs heeft aan tamiflu gewerkt.

Maar vooruit dan;

http://www.thetechherald.(...)rom-laboratory-claim
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/05/16/2572325.htm

Of zijn dit ook mensen die zijn omgekocht met aandelen
pi_76327674
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Volgens de MSM zal het wel zo zijn ja.
De
MSM??
pi_76327720
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Deze meneer Gibbs heeft aan tamiflu gewerkt.

Maar vooruit dan;

http://www.thetechherald.(...)rom-laboratory-claim
http://www.abc.net.au/news/stories/2009/05/16/2572325.htm

Of zijn dit ook mensen die zijn omgekocht met aandelen
Iedere echte wetenschapper maakt het op een gegeven moment in zijn leven mee dat hij wel moet mee werken. Er is namelijk geen vrijheid van wetenschap / uitvinden.
En de vraag is ook: in hoe verre kan je de WHO nog serieus nemen?

Maar feit is wel dat die Gibbs last van zijn geweten kreeg en daardoor het een en ander probeerde recht te zetten.

Maar goed hoe het ook zei: binnen een paar jaar zal iedereen in het westen verplicht gevaccineerd worden en mensen die weigeren zullen opgepakt worden.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:32:43 #22
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76327797
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:28 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het lijkt me vrij sterk dat wie dan ook hier toe in staat is. Ten eerste, waarom zou je, het is beter om over 10 mensen te regeren dan over 1, ten tweede wie wordt er beter van, niemand, logisch.
Wie wordt er beter van

1) pharma industrie, mogen weer massamedicatie verkopen
2) ministers, die zichzelf een baantje in bovengenoemde sector wil verzekeren
3) gehele politiek, een bange menigte is makkelijker te beïnvloeden dan een menigte die de rust heeft om alles te bekijken

En met geld is iedereen tot meer in staat natuurlijk, als jouw een opdracht gegeven wordt om iemand te vermoorden zou je het ook niet doen. Totdat je 10 miljard geboden wordt mét de kans om ergens op de bahama's te zitten, dan zou je dat ook doen.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:35:24 #23
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_76327893
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

De
MSM??
Main stream media.

Een BNW term.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_76327911
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Main stream media.

Een BNW term.
Dat is helemaal geen BNW term. Iedere zelfstandige journalist gebruikt deze term.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:36:21 #25
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_76327914
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee dit is geen BNW nieuws, want dit wordt gewoon gezegd door een topviroloog die 250! wetenschappelijk publicaties over virussen op zijn naam heeft staan, daar kan Appie 'aandeel' Osterhaus nog wat van leren.
Ehm, als ik even opzoek hoeveel wetenschappelijke publicaties Osterhaus heeft kom ik anders op 700+ uit.
En verder is dit wel erg BNW-achtig.
pi_76327925
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Wie wordt er beter van

1) pharma industrie, mogen weer massamedicatie verkopen
2) ministers, die zichzelf een baantje in bovengenoemde sector wil verzekeren
3) gehele politiek, een bange menigte is makkelijker te beïnvloeden dan een menigte die de rust heeft om alles te bekijken

En met geld is iedereen tot meer in staat natuurlijk, als jouw een opdracht gegeven wordt om iemand te vermoorden zou je het ook niet doen. Totdat je 10 miljard geboden wordt mét de kans om ergens op de bahama's te zitten, dan zou je dat ook doen.
Jouw vertrouwen in de politiek moet niet erg groot zijn. Met betrekking tot sociaal en economisch wanbeleid geef ik je gelijk. Maar het bovenstaande geloof je toch zelf niet. Die industrie hoeft alleen maar het gerucht te verspreiden dat er een ziekte is zonder ook maar naar een virus te kijken. Bovendien worden ze van alle kanten in de gaten gehouden. Vertrouw me maar, dit zal niet gebeuren, waarom niet omdat de politiek zelf een onderdeel is van de menigte en dat geldt voor de meeste Westerse landen.
pi_76327929
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ehm, als ik even opzoek hoeveel wetenschappelijk publicaties Osterhaus heeft kom ik anders op 700+ uit.
Dat is onzin. Appie Osterhaus is van oorsprong gewoon een dierenarts.
pi_76327937
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Iedere echte wetenschapper maakt het op een gegeven moment in zijn leven mee dat hij wel moet mee werken. Er is namelijk geen vrijheid van wetenschap / uitvinden.
En de vraag is ook: in hoe verre kan je de WHO nog serieus nemen?

Maar feit is wel dat die Gibbs last van zijn geweten kreeg en daardoor het een en ander probeerde recht te zetten.

Maar goed hoe het ook zei: binnen een paar jaar zal iedereen in het westen verplicht gevaccineerd worden en mensen die weigeren zullen opgepakt worden.
Je vergeet de nanochips
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:37:30 #29
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76327946
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Ehm, als ik even opzoek hoeveel wetenschappelijk publicaties Osterhaus heeft kom ik anders op 700+ uit.
En verder is dit wel erg BNW-achtig.
Overigens is het wel grappig hoe hier de lijn BNW / NWS wordt getrokken, wat niet met ons eens is moet oprotten.

Zo komen we er natuurlijk nooit uit.
pi_76327994
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:37 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je vergeet de nanochips
Nanochips zijn echt nog hele verre toekomst muziek, want die apparaten zouden ze ook gewoon in het voedsel of kraanwater kunnen verstoppen.
Dat hoeven ze dus niet via moeilijke en ingewikkelde vaccinatiesrondes in het lichaam te krijgen.
pi_76328029
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nanochips dat is nog hele verre toekomst muziek, want die apparaten zouden ze ook gewoon in het voedsel of kraanwater kunnen verstoppen.
Te lastig, dan moet je ze nog voorbij de wand van het maag-darmkanaal zien te krijgen. Via een spuitje heb je ze meteen intramusculair. Voor het RVP komt toch de overgrote meerderheid wel langs.
pi_76328035
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Appie 'aandeel' Osterhaus heeft er bijna 500, dus dat valt wel mee. Bovendien is dit verhaal gepubliceerd in een nauwelijks serieus te nemen wetenschappelijk tijdschrift, wat in veel gevallen betekent dat het verhaal aan alle kanten rammelt.
Jesus saves but death prevails.
  † In Memoriam † zaterdag 2 januari 2010 @ 16:40:54 #33
230491 Zith
pls tip
pi_76328059
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

http://scholar.google.nl/scholar?hl=en&q=ab+osterhaus+virus&btnG=Search&as_sdt=2000&as_ylo=&as_vis=0
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_76328067
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Te lastig, dan moet je ze nog voorbij de wand van het maag-darmkanaal zien te krijgen. Via een spuitje heb je ze meteen intramusculair.
Dat is juist niet lastig, want water en voedsel heeft ieder mens iedere dag nodig, dus als die chips daar in worden gestopt is er geen ontkomen meer aan voor de mens.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:41:27 #35
4177 Jojogirl
pi_76328077
quote:

[..]

www.pubmed.com Ga daar maar eens zoeken. En als je dat geen wetenschap vindt, dan hoef ik uberhaupt niets meer te zeggen.
pi_76328100
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:40 schreef Shivo het volgende:

[..]

Appie 'aandeel' Osterhaus heeft er bijna 500, dus dat valt wel mee. Bovendien is dit verhaal gepubliceerd in een nauwelijks serieus te nemen wetenschappelijk tijdschrift, wat in veel gevallen betekent dat het verhaal aan alle kanten rammelt.
De grote wetenschappelijke tijdschriften* (nature en al die toestanden) zijn sowieso allemaal corrupt want tegenwoordig is wetenschap geen wetenschap meer, maar is wetenschap "de meeste stemmen gelden".

(een tijdschrift is dat trouwens iets uit de vorige eeuw??? )
pi_76328103
quote:

[..]

Man, je weet niet waar je het over hebt. Wetenschappelijke publicaties zijn gewoon te tellen, dat is geen mening ofzo.
pi_76328196
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:42 schreef Shivo het volgende:

[..]

Man, je weet niet waar je het over hebt. Wetenschappelijke publicaties zijn gewoon te tellen, dat is geen mening ofzo.
Appie is gewoon maar een omhooggevallen dierenarts.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:45:32 #39
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76328201
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jouw vertrouwen in de politiek moet niet erg groot zijn. Met betrekking tot sociaal en economisch wanbeleid geef ik je gelijk. Maar het bovenstaande geloof je toch zelf niet. Die industrie hoeft alleen maar het gerucht te verspreiden dat er een ziekte is zonder ook maar naar een virus te kijken. Bovendien worden ze van alle kanten in de gaten gehouden. Vertrouw me maar, dit zal niet gebeuren, waarom niet omdat de politiek zelf een onderdeel is van de menigte en dat geldt voor de meeste Westerse landen.
Misschien moet je voortaan het nieuws met meer dan 1 oog bekijken. Ik noem bij deze een paddoverbod: Lange tijd is het er heel stil over geweest. Maar dan, er springt een toerist uit het raam! Direct staat de politiek op de achterste benen en voor we het weten hebben ze er een verbod doorheen gejaagd. En dan weten ze niet eens hoe ze het gaan controleren, politie en gemeente liggen over elkaar heen.
Losstaand van het feit dat de paddo een hele onschuldige paddestoel is, mits niet met alcohol en andere drugs samen. Maar de politiek wist het allemaal wel, want ze hebben een heel mooi obsubjectief onderzoek laten doen.

Als je oplet zie je meer van dit soort dingen, de media roept en politiek gaat er direct achteraan. Denk jij dat ze dan met de zaken bezig zijn waar ze mee zouden moeten zijn? Ik niet... De media is zo een machtig wapen dat 95% van de mensen het zonder meer gelooft.
pi_76328208
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

nu niet, maar ooit gaat dat wel gebeuren.
de politici zelf zijn natuurlijk al lang ingeent en daardoor immuun

waarom denk jij dat vbv het zwarte pestvirus nog altijd wordt bewaard ?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:48:28 #41
4177 Jojogirl
pi_76328302
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Appie is gewoon maar een omhooggevallen dierenarts.
En jij bent een omhooggevallen baby? Beetje flauw om iemand te noemen naar iets wat ie een kwart eeuw geleden was in plaats van gewoon zijn huidige positie te erkennen.
pi_76328349
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:41 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

www.pubmed.com Ga daar maar eens zoeken. En als je dat geen wetenschap vindt, dan hoef ik uberhaupt niets meer te zeggen.
Na het eerste dozijn posts was al duidelijk dat hier niets meer te zeggen valt

Je bent óf een hersenloos schaap óf een extremistische wetenschapsgelovige óf een blinde mediaslaaf of of of.. *teveel in BNW is geweest*

Verder wel vermakelijk hoor, van die mensen die geen flauw benul hebben hoe de wetenschap werkt en vervolgens anderen van dat feit beschuldigen.
pi_76328435
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

En jij bent een omhooggevallen baby? Beetje flauw om iemand te noemen naar iets wat ie een kwart eeuw geleden was in plaats van gewoon zijn huidige positie te erkennen.
Als er een wetenschapper is die iets anders beweert dan de massa, dan staat men in de rij om die wetenschapper te criminaliseren en te beschimpen.

Maar als er "een 13 in een dozijn wetenschapper" zoals Osterhaus hetzelfde overkomt komt er een ongekende tsunami van kritiek los.

Om maar even met de wijze woorden van Galileo te spreken: In wetenschappelijke kwesties is het gezag van duizend mensen niet opgewassen tegen de discrete argumentatie van een enkeling.
pi_76328517
Ik heb de oplossing gevonden!!!!
Klik hier voor het bevredigende antwoord.
pi_76328562
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:52 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als er een wetenschapper is die iets anders beweert dan de massa, dan staat men in de rij om die wetenschapper te criminaliseren en te beschimpen.

Maar als er "een 13 in een dozijn wetenschapper" zoals Osterhaus hetzelfde overkomt komt er een ongekende tsunami van kritiek los.

Om maar even met de wijze woorden van Galileo te spreken: In wetenschappelijke kwesties is het gezag van duizend mensen niet opgewassen tegen de discrete argumentatie van een enkeling.
Ik weet niet hoe je op dit sprookje terecht bent gekomen, maar wetenschappers worden zelden beschimpt en Osterhaus is geen 13 in een dozijn wetenschapper.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 16:57:16 #46
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76328589
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef DeParo het volgende:
Ik heb de oplossing gevonden!!!!
Klik hier voor het bevredigende antwoord.
Is dat een reactie op mijn zorgvuldig geschreven stuk? Beetje zwak wel, kan je ontkrachten wat ik net heb gezegd? Is gewoon de waarheid hoor, als je dat gaat ontkennen kan je het bestaan van je medemens ontkennen.
pi_76328623
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Is dat een reactie op mijn zorgvuldig geschreven stuk? Beetje zwak wel, kan je ontkrachten wat ik net heb gezegd? Is gewoon de waarheid hoor, als je dat gaat ontkennen kan je het bestaan van je medemens ontkennen.
Er werd hier zoveel gezegd, ik had nog niet eens gelezen dat je iets had geschreven, dus dat doe ik nu.
pi_76328785
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:57 schreef De_Logica het volgende:

[..]

Ach, dat is schering en inslag in BNW. Alle stukken die wél onderbouwd op de complottheorie ingaan worden weggewuifd.

Maar wat was je punt in je stukje eigenlijk. Dat mensen die niet in complottheorien geloven maar met één oog het nieuws lezen?
pi_76328821
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:56 schreef Shivo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je op dit sprookje terecht bent gekomen, maar wetenschappers worden zelden beschimpt
Wetenschappers worden zelden beschipt, maar dat komt omdat er maar heel weinig wetenschappers zijn die een visie hebben die tegen de visie van de mainstream wetenschap in gaat.
quote:
en Osterhaus is geen 13 in een dozijn wetenschapper.
Osterhaus verkondigt zijn verhaal op exact dezelfde wijze als de mainstream wetenschap doet, dus zeg jij het maar
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:05:03 #50
273894 De_Logica
Gewoon logisch
pi_76328845
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:58 schreef DeParo het volgende:

[..]

Er werd hier zoveel gezegd, ik had nog niet eens gelezen dat je iets had geschreven, dus dat doe ik nu.
Dan heb ik niks gezegd.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:03 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ach, dat is schering en inslag in BNW. Alle stukken die wél onderbouwd op de complottheorie ingaan worden weggewuifd.

Maar wat was je punt in je stukje eigenlijk. Dat mensen die niet in complottheorien geloven maar met één oog het nieuws lezen?
Nee, ik probeer aan te tonen dat mensen (en de politiek!) heel makkelijk beïnvloedbaar zijn mbv de media. Veel meer dan mensen durven te denken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')