quote:
Als ik vertraging heb, is dat meestal op kleine afstanden, en ook zelden meer dan een half uur. Het bedrag dat ik terug zou kunnen vragen zo weinig, dat ik onder de grens van ¤2,50(?) kom. Ik kan misschien 2 keer per jaar geld terugvragen.
quote:
Je zou dit eens voor moeten leggen bij de NS, gewoon net zo lang zeuren tot je antwoord krijgt, want theoretisch zou het helemaal niet mogelijk zijn.
Als je het vergeten bent, had je alsnog uitgecheckt bij 2de keer inchecken.
Bij niet registratie ook
Ja, dat dacht ik dus ook. Het verhaal wordt overigens nog vreemder, want er blijkt ook een nultransactie op het overzicht te staan. Het vervallen van de ¤10 borg kan ik trouwens niet uit dit overzicht halen, maar is wel gebeurd, anders klopt het saldo op mijn kaart niet. Zie hier het screenshot:
![]()
Het OV-chipkaart-overzicht van NS is trouwens best goed, en min of meer real-time. Een reis van 1,5 uur geleden zag ik net al staan.