abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76361696
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Oja, en stoel aanschuiven, jas voor me ophouden e.d vind ik héérlijk. Ken geen vrouw die dat niet fijn vind.
Toch raar. Alles wat je zegt over de eerste date laat zien dat je goed geëmancipeerd bent ( ). Maar dit vind je dan wel weer normaal. Deur openhouden doe ik voor iedereen want die kunnen nogal hard dicht vallen, daarnaast geeft het ook een beetje het gevoel dat je niet welkom bent als zo'n ding hard in je gezicht dicht slaat. Maar stoel aanschuiven of jas ophouden? Ik heb er geen probleem mee om dit voor een vrouw te doen. Maar ik vind het wel bespottelijk overkomen aangezien het zo simpel is om zelf te doen, de enige mensen die dit überhaupt als een inspanning ervaren zijn mensen die lichamelijk of mentaal niet helemaal 100 zijn. Je vindt het zeker gewoon fijn dat de man bereid is om zover te gaan, niet zozeer dat hij het daadwerkelijk doet?

Trouwens wel erg vervelend voor de man, wat je ook doet er is een kans dat het niet gewaardeerd wordt. Of je behandeld haar als iemand die simpel is of je bent niet hoffelijk genoeg. Gelukkig zit mijn ego niet in de weg bij dit soort dingen, moet helemaal irritant zijn voor mannen waarbij dit wel het geval is.

De meeste voorbeelden in dit topic vind ik trouwens wel een gevalletje ego. Zeker wanneer de man zijn dingen door drukt tegen de wensen in van de vrouw.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:45 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het feit dat je erop reageert: ego. Heeft niets met waarden en normen te maken.
Kom op zeg. Jij noemt hem de grootste egoïst van fok en als hij dan reageert dan is het direct zijn ego? Ook echt een normaal iets om tegen iemand te zeggen. Of het waar of niet is doet er weinig toe.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef laforest het volgende:

[..]

Als een vrouw een man dumpt is hij niet echt verdrietig maar is zijn ego
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Jij weet natuurlijk alles van mannen, vandaar dat je ook lesbisch bent.
Gast...
pi_76365496
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:06 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Toch raar. Alles wat je zegt over de eerste date laat zien dat je goed geëmancipeerd bent ( ). Maar dit vind je dan wel weer normaal. Deur openhouden doe ik voor iedereen want die kunnen nogal hard dicht vallen, daarnaast geeft het ook een beetje het gevoel dat je niet welkom bent als zo'n ding hard in je gezicht dicht slaat. Maar stoel aanschuiven of jas ophouden? Ik heb er geen probleem mee om dit voor een vrouw te doen. Maar ik vind het wel bespottelijk overkomen aangezien het zo simpel is om zelf te doen, de enige mensen die dit überhaupt als een inspanning ervaren zijn mensen die lichamelijk of mentaal niet helemaal 100 zijn. Je vindt het zeker gewoon fijn dat de man bereid is om zover te gaan, niet zozeer dat hij het daadwerkelijk doet?

Trouwens wel erg vervelend voor de man, wat je ook doet er is een kans dat het niet gewaardeerd wordt. Of je behandeld haar als iemand die simpel is of je bent niet hoffelijk genoeg. Gelukkig zit mijn ego niet in de weg bij dit soort dingen, moet helemaal irritant zijn voor mannen waarbij dit wel het geval is.

De meeste voorbeelden in dit topic vind ik trouwens wel een gevalletje ego. Zeker wanneer de man zijn dingen door drukt tegen de wensen in van de vrouw.
[..]

Kom op zeg. Jij noemt hem de grootste egoïst van fok en als hij dan reageert dan is het direct zijn ego? Ook echt een normaal iets om tegen iemand te zeggen. Of het waar of niet is doet er weinig toe.
[..]

[..]

Gast...
Het hoeft niet hoor, jas ophouden en stoelen aanschuiven. Het is geen vereiste. Maar een man kan mij daar wel blij mee maken, net als dat ik een man misschien blij kan maken door voor hem te koken. De emancipatie zit hem er voor mij in dat de dingen een beetje gelijk verdeeld zijn en waaruit die dingen bestaan maakt dan iets minder uit. Dus om een voorbeeld te noemen: de wcbril hoeft een man van mij niet omlaag te doen, prima als hij het doet natuurlijk, maar ik redeneer zo: wcbril omhoog is 1 handeling, wcbril omlaag is tweede handeling. Waarom zou de man beide handelingen moeten doen, terwijl je ook kan zeggen: de vrouw doet hem omlaag, de man omhoog. Beide 1 handeling.
Najah ik wil maar zeggen. Jas ophouden e.d kan ik wel waarderen maar daar mag iemand ook best wat voor terug verwachten mits hij de moeite waard is.
zelfde als diginoob
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')