abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76341451
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Voor 1 jan was de chipkaart nog geen geldig studentenOV. Eerder ging het dus niet werken. Of het nu nog werkt weet ik niet. Ligt er aan of ze zo snugger zijn de tijdelijke (die volgens de automaat nog veel langer geldig is dan ik recht heb op stufi) uit te schakelen.
Nee die tijdelijke werkt tot 31 januari, dat zeg ik net Dus moet je het nieuwe abonnement erbij laden en kan je heel de week gratis reizen
pi_76341460
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef mannan het volgende:
ik heb zo een brief gekregen dat ik moet invullen en versturen met mijn pasfoto erbij, maar er zit een tijdelijke pas erin, wat is dat voor

kan iemand duidelijk maken
Zodat je vanaf 1 januari gewoon kan reizen.
pi_76341563
En dan nog een ander puntje om te zeiken.

Vanaf 1 februari is er geen strippenkaart meer te koop in regio Rotterdam. Dat wordt nog leuk, want ik reis nogal eens met de bus vanuit Rotterdam naar Zeeland in het weekend(waar ze dus die kaart nog niet gebruiken), waar moet ik dan in vredesnaam een strippenkaart vandaan gaan halen
quote:
Reist u met een strippenkaart?
Zorg dat u voor 11 februari 2010 een opgeladen OV-chipkaart heeft om te kunnen reizen bij Connexxion (dit geldt alleen voor Voorne Putten en Rozenburg), Qbuzz en de RET. De verkoop van strippenkaarten in de stadsregio Rotterdam stopt definitief per 1 februari 2010. In bussen en trams kunt u wegwerp(chip)kaarten aanschaffen, te gebruiken bij één vervoerbedrijf. Reist u meer dan 3 keer per jaar met het OV? Dan is het goedkoper om op en persoonlijke of anonieme OV-chipkaart te reizen.
http://www.ret.nl/service(...)1-februari-2010.aspx
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:03:28 #129
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_76341703
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Nee die tijdelijke werkt tot 31 januari, dat zeg ik net Dus moet je het nieuwe abonnement erbij laden en kan je heel de week gratis reizen
Dat zou idd de bedoeling moeten zijn De gein is dus dat die tijdelijke volgens de automaat veel langer geldig zou moeten zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_76342051
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:27 schreef gers het volgende:
even een stom vraagje
vanochtend was volgens de conductrice was vanochtend niet mijn oude ovkaart geldig , nog net geen boete gehad . Maar stel dat ik toch een boete krijg hoeveel moeite moet ik dan doen om dit niet te hoeven betalen.
Ga gewoon een kaartje kopen en declareer het bij IB groep, het is hun schuld dat je nog geen OV chipkaart hebt. Ik ga dat ook doen als de conducteur mijn oude weigert.
pi_76343068
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 22:56 schreef mannan het volgende:
ik heb zo een brief gekregen dat ik moet invullen en versturen met mijn pasfoto erbij, maar er zit een tijdelijke pas erin, wat is dat voor

kan iemand duidelijk maken
Wat denk je zelf?
  FOK!fotograaf zaterdag 2 januari 2010 @ 23:48:58 #132
145146 Andyy
pi_76343291
tvp
Nu al een faalkaart.
pi_76348334
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 03:16 schreef Tom_88 het volgende:
Ik heb ook een tijdelijke studenten ov-chipkaart. Overal staat, vergeet niet voldoende saldo op je chipkaart te zetten als je niet vrij reizen hebt, dus zet ik er gelijk 10 euro op, blijkt dat niet te gelden voor je tijdelijke kaart. Waarom kan ik er dan uberhaupt geld op zetten als het door de week toch gratis reizen is en in het weekend niet te gebruiken is.
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:25 schreef elby1988 het volgende:
Wat ik heb begrepen van de NS medewerker is dat je bij de NS nog steeds een 40% kortingskaart moet kopen (omdat inderdaad daar het saldo (nog niet) werkt)

Voor de bus etc. reis je wel gewoon op saldo.. Word veel in de bus zitten dus!

Geld ook voor de reguliere OV (die ik heb) overigens..
Dat is dus ook weer leuk, als ik met de bus naar mijn vriendin ga en dezelfde dag weer naar huis, ben ik met ov chipkaart meer kwijt dan een dagkaartje van 3 euro..
  zondag 3 januari 2010 @ 07:45:08 #134
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76349266
Hier in Groningen hoef ik dat ding alleen aan de chauffeur te laten zien. Die apparaten hebben ze niet. Dan kan die sjaak toch ook niet zien of ik week of weekend heb? Dus dan kan ik zo gratis met de bus reizen toch terwijl ik een weekov heb? Gaan ze nou echt uit van de eerlijkheid van de mens? Ik denk dat ik zo gewoon gratis ga reizen namelijk en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 09:40:42 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76349780
quote:
Op zondag 3 januari 2010 07:45 schreef aaipod het volgende:
Hier in Groningen hoef ik dat ding alleen aan de chauffeur te laten zien. Die apparaten hebben ze niet. Dan kan die sjaak toch ook niet zien of ik week of weekend heb? Dus dan kan ik zo gratis met de bus reizen toch terwijl ik een weekov heb? Gaan ze nou echt uit van de eerlijkheid van de mens? Ik denk dat ik zo gewoon gratis ga reizen namelijk en ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
Ben benieuwd !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_76349904
tvp
  zondag 3 januari 2010 @ 10:36:46 #137
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_76350576
errmms..... wanneer gaat de NS dan WEL meedoen met de ov chipkaart voor studenten?
Bij mij doet ie het dus ook nog niet bij NS.
Lekker nuttig als ns niet meedoet !
pi_76350763
Ik heb dat ding al vorig jaar een keer toegestuurd gekregen. Ik kan dus morgen gewoon de bus instappen(ja die ov-chipkaart dingen hangen er) en dan zou ie t gewoon moeten doen, toch?
pi_76351077
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:13 schreef Meddo het volgende:
Ik heb al een OV-Chipkaart ontvangen? Wat moet ik nu doen?

Je kan met je huidige OV-chipkaart doorreizen tot 31 januari 2010. Voor die tijd moet je er voor zorgen dat je nieuwe reisproduct ingeladen wordt op je kaart. Dit kun je doen bij een ophaalautomaat.
Op www.ov-chipkaart.nl vind je de locaties van de ophaalautomaten bij jou in de buurt. Je kunt ook hier in google maps kijken.
De geadviseerde ophaaldata vind je op http://www.studentenov-chipkaart.nl/ .

Ophalen doe je bij onderstaande automaat. Bij de NS-automaten kun je je studentenreisproduct niet ophalen!
[ afbeelding ]

Zie ook de mail/brief die iedereen hierover heeft ontvangen:

[ afbeelding ]
pi_76351130
Danku, had het wel gelezen. Maar wou ff zekerheid. Niet dat ik morgen voor een leuke verassing kom te staan in de trend van; "helaas meneer, U kunt niet meereizen".
pi_76351953
Maar als ik het goed begrijp moet ik morgen gewoon in de bus betalen omdat ze mijn ov-chipkaart nog niet hebben opgestuurd? En die infolijn is ook steeds niet te bereiken. Echt handig dit.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  zondag 3 januari 2010 @ 11:47:04 #142
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_76352102
quote:
Op zondag 3 januari 2010 09:40 schreef Renesite het volgende:

[..]

Ben benieuwd !
Ik heb gewoon gratis gereisd vanmorgen
pi_76354057
Misschien handig om in de OP te vermelden. De openingstijden van het nummer 0900 - 66 55 444 :
Van maandag t/m vrijdag 07:00 - 21:30
zaterdag en zondag 9:00 (dacht ik? even vergeten exact) - 16:00

Op internet is het nergens te vinden, maar zodra je eindelijk in de wachtrij komt hoor je het achter elkaar .
pi_76354297
quote:
Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef 8D het volgende:
Misschien handig om in de OP te vermelden. De openingstijden van het nummer 0900 - 66 55 444 :
Van maandag t/m vrijdag 07:00 - 21:30
zaterdag en zondag 9:00 (dacht ik? even vergeten exact) - 16:00

Op internet is het nergens te vinden, maar zodra je eindelijk in de wachtrij komt hoor je het achter elkaar .
Oke
You dream it, I live it.
pi_76355053
quote:
Op zondag 3 januari 2010 10:36 schreef Holy_Goat het volgende:
errmms..... wanneer gaat de NS dan WEL meedoen met de ov chipkaart voor studenten?
Bij mij doet ie het dus ook nog niet bij NS.
Lekker nuttig als ns niet meedoet !
Uiterlijk 11 februari 2011. De verwachting is dat de NS voorlopig het nog niet laat werken voor studenten.
pi_76355865
tvp
pi_76356331
ben gisteren met de trein naar Eindhoven gereisd en kon gewoon mijn studenten ov chipkaart gebruiken. Misschien werkt deze alleen maar bij de tijdelijke abo's ofzo (die geldig zijn tot 31-01)?
pi_76356353
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef prospector87 het volgende:
ben gisteren met de trein naar Eindhoven gereisd en kon gewoon mijn studenten ov chipkaart gebruiken. Misschien werkt deze alleen maar bij de tijdelijke abo's ofzo (die geldig zijn tot 31-01)?
Je kon hem laten zien, inchecken kan je niet

edit: als je een tijdelijke hebt zou dat misschien kunnen, maar dat lijkt me dan ook weer stug.
pi_76356505
Hoe zie je het verschil tussen inchecken of 'laten zien'? DIe paal laat zien dat je een studenten ov chipkaart weekend hebt en liet bij het eindstation tot ziens zien. (hij registreert dus iig iets)
pi_76356567
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moet ik morgen gewoon in de bus betalen omdat ze mijn ov-chipkaart nog niet hebben opgestuurd? En die infolijn is ook steeds niet te bereiken. Echt handig dit.
ik heb hem ook nog niet. Maar ik ga morgen gewoon met mijn oude ov reizen. Ik ga echt geen geld betalen, omdat hun niet op tijd een pas kunnen leveren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')