abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:09:29 #51
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_76331111
Nou, mooizo dat ik nog met mn oude ov kan reizen.En dan maar afwachten of er in Utrecht op mn studentenkamer post ligt, misschien is mijn foto ook niet geaccepteerd ofzo. Grmbl.
pi_76331571
Wat een chaos, ik zie ook nergens officieel op IB en de website.

dan plakken ze maar doodleuk een mededeling achter het glas in 1 of 5 steden.

De rest van de steden weten het niet.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76331859
Als dat gewoon door heel Nederland is kan ik nog mooi in januari met mijn week-ov reizen
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_76332493
hallo fokkers!

Ik kan pas vanaf 21 januari mijn ov studentenchipkaart opladen volgens http://www.studentenov-chipkaart.nl/ ik had een week ov en wil morgen dus reizen maar er staat nu een tijdelijk reisproduct op mijn ov studentenchipkaart. kan ik hier ook mee in het weekend reizen?

Kan iemand mij wat meer informatie geven want vindt het verwarrend.
pi_76332564
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:52 schreef snakeman123 het volgende:
hallo fokkers!

Ik kan pas vanaf 21 januari mijn ov studentenchipkaart opladen volgens http://www.studentenov-chipkaart.nl/ ik had een week ov en wil morgen dus reizen maar er staat nu een tijdelijk reisproduct op mijn ov studentenchipkaart. kan ik hier ook mee in het weekend reizen?

Kan iemand mij wat meer informatie geven want vindt het verwarrend.
Er staat nog steeds hetzelfde abonnement op als in 2009 alleen is deze nu geldig tot 31 januari, er verandert dus niets ten opzichte van vorige week.
pi_76332627
quote:
Let op: Het moment van inchecken bepaalt of je je hele reis vrij, of met korting maakt. Als je incheckt tijdens de kortingsperiode, dan wordt de hele gemaakte reis met korting berekend. Check je in in je vrij reizen periode, dan is de hele reis gratis.
Is dit een tip of een waarschuwing? Krijg je een boete of is het normaal?
pi_76332824
Als je nu zo'n product erop hebt staan, moet je dan ook in en uit checken ?

En wie maakt de sites daar, een FAQ met uitklapvenstertjes is wel de meest onvriendelijke kut oplossing die ik ooit ben tegen gekomen.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76332891
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Als je nu zo'n product erop hebt staan, moet je dan ook in en uit checken ?
Dat moet in principe wel vanaf dit jaar.
pi_76332911
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Is dit een tip of een waarschuwing? Krijg je een boete of is het normaal?
dus als ik op vrijdag middag als ik op station kom en me in check en zaterdag in de trein stap heb ik de heenreis gratis ofzo:P
pi_76332930
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Is dit een tip of een waarschuwing?
Dat is gewoon een feit.
pi_76333066
Ik heb de OP wat aangepast/geüpdatet. Als je fouten ziet graag even melden
You dream it, I live it.
pi_76333082
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:03 schreef snakeman123 het volgende:

[..]

dus als ik op vrijdag middag als ik op station kom en me in check en zaterdag in de trein stap heb ik de heenreis gratis ofzo:P
Een weekendkaart is toch tot maandagmiddag geldig? Als je dan met je reis begint en pas rond 4 uur ofzo aankomt, reis je legaal?
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:03 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is gewoon een feit.
pi_76333168
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:07 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Een weekendkaart is toch tot maandagmiddag geldig? Als je dan met je reis begint en pas rond 4 uur ofzo aankomt, reis je legaal?
[..]

http://www.ns.nl/cs/Satel(...)ntenkaart/geldigheid
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_76333212
geldt de OV jaarkaart van 2009 ook nog in de Randstadrail (3/4 den haag) ? Die gare kastjes doen het waarschijnlijk nog steeds niet, ik kan iig geen informatie erover vinden buiten dat "de kastjes voor een onbepaalde tijdsduur niet werken"... lekker handig weer
pi_76333541
In principe is de papieren OV-studentenkaart nergens meer geldig, behalve dan bij de NS. Ik neem aan dat je al wel een Studenten OV-chipkaart hebt? Dan kan je daar gewoon mee reizen zonder in te checken. In je kortingsperiode moet je gewoon een strippenkaart kopen (of werkt de Randstadrail met aparte kaartjes?).
pi_76333882
Okee toch maar even hier proberen, omdat ik via de welbekende sites weinig info kan vinden.
Begin deze week mijn abonnement met ingang van 1 januari op weekend gezet, vanmiddag geprobeerd dit abonnement op te halen, maar er stond een week abonnement voor me klaar. Door wat geklungel van m'n ma die bij me stond heeft zij dit geactiveerd

Meteen geprobeerd de klantenservice te bereiken, die al gesloten was op dat moment en die waarschijnlijk ook morgen niet bereikbaar is.
Op mijn IB-groepaccount staat nog steeds dat ik een weekendabonnement heb (terwijl er een weekabonnement voor me klaar stond). Enig idee of mijn weekendabonnement uberhaupt nog op te halen is bij de automaten nu er een weekabonnement op staat, of moet ik dan eerst wisselen?

Thanks!
pi_76335839
Je zult richting RET of GVB moeten ben ik bang, het komt op hetzelfde neer als mijn probleem.
Hooray for beer.
pi_76335887
Najaaaaaaaaaa zeg. Ik ging gister mijn OVchipkaart bestelling ophalen bij zo'n automaat in Eindhoven, stond de bestelling klaar, ik helemaal blij, want dat was 3 dagen in Nijmegen nog niet het geval. Dus ik bestelling opgehaald, geld erop gezet, klaar om mijn eerste treinreis met studenten OVchipkaart te gaan maken. Ik loop naar het inlogding, bliep! Krijg ik de melding: "Kan niet aanmelden, probeer nog eens" en dat constant! Dus ik naar een conducteur, maar die wist natuurlijk ook niet wat het probleem was. Ik toch maar snel een papieren kaartje bij de automaat gekocht.
Toen later in de trein vroeg ik een andere conducteur wat t probleem kon zijn, zegt hij dat het probleem bij de IBgroep zit, euhhh hoezo dat?

En kijk ik net op http://www.studentenov-chipkaart.nl/ en vul ik de letter in van mijn achternaam, staat er dat ik mijn bestelling pas eind januari kan ophalen. Vreemd, want ik heb m dus al opgehaald! Hoe zit dit nou weer?

En de laatste klacht. Op de nieuwssite van fok staat bericht over de OVchipkaart waarin staat: "Daarnaast is het veel studenten ontgaan dat je niet in en uit hoeft te checken." Terwijl de toppost van dit topic duidelijk zegt dat dat wel moet, wat is het nou?

Pfff ik word er gek van.
Ik ben een meisje =)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:19:00 #69
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_76335924
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef Dupje het volgende:
Najaaaaaaaaaa zeg. Ik ging gister mijn OVchipkaart bestelling ophalen bij zo'n automaat in Eindhoven, stond de bestelling klaar, ik helemaal blij, want dat was 3 dagen in Nijmegen nog niet het geval. Dus ik bestelling opgehaald, geld erop gezet, klaar om mijn eerste treinreis met studenten OVchipkaart te gaan maken. Ik loop naar het inlogding, bliep! Krijg ik de melding: "Kan niet aanmelden, probeer nog eens" en dat constant! Dus ik naar een conducteur, maar die wist natuurlijk ook niet wat het probleem was. Ik toch maar snel een papieren kaartje bij de automaat gekocht.
Toen later in de trein vroeg ik een andere conducteur wat t probleem kon zijn, zegt hij dat het probleem bij de IBgroep zit, euhhh hoezo dat?

En kijk ik net op http://www.studentenov-chipkaart.nl/ en vul ik de letter in van mijn achternaam, staat er dat ik mijn bestelling pas eind januari kan ophalen. Vreemd, want ik heb m dus al opgehaald! Hoe zit dit nou weer?

En de laatste klacht. Op de nieuwssite van fok staat bericht over de OVchipkaart waarin staat: "Daarnaast is het veel studenten ontgaan dat je niet in en uit hoeft te checken." Terwijl de toppost van dit topic duidelijk zegt dat dat wel moet, wat is het nou?

Pfff ik word er gek van.
Bij de NS hoef / kan je nog niet in- en uitchecken, dus dat is het probleem
En over je bestelling ophalen: Bij de één staat het al wel klaar en bij de ander pas op het moment wat die site aangeeft.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_76335987
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef Dupje het volgende:

Pfff ik word er gek van.
Dan zou ik toch nog eens heel goed lezen

- Ophaalperiode op de site van studentenreisbewijs.nl is een adviesperiode, het product afhalen kon vanaf uiterlijk januari.
- In OP staat duidelijk dat de NS nog niet mee doet met de OV-chipkaart, net als op de site van de NS en de site van studentenreisbewijs en de site van de OV-chipkaart.
pi_76336010
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Bij de NS hoef / kan je nog niet in- en uitchecken, dus dat is het probleem
En over je bestelling ophalen: Bij de één staat het al wel klaar en bij de ander pas op het moment wat die site aangeeft.
Hoeft dat niet? Euh, maar de conducteur weet dat dan dus ook niet? Kan je dan wel reizen met je ovchipkaart, maar je hoeft niet in te checken? Aha.
Ik ben een meisje =)
pi_76336047
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:20 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dan zou ik toch nog eens heel goed lezen

- Ophaalperiode op de site van studentenreisbewijs.nl is een adviesperiode, het product afhalen kon vanaf uiterlijk januari.
- In OP staat duidelijk dat de NS nog niet mee doet met de OV-chipkaart, net als op de site van de NS en de site van studentenreisbewijs en de site van de OV-chipkaart.
Haha ow. Misschien toch te snel gelezen dan, sorry.
Ik ben een meisje =)
pi_76336092
Mijn ov chipkaart is nog niet geactiveerd, als ik maandag de bus wil nemen in Tilburg, moet dat ik dan mijn ovkaart laten zien?!

En voor breda (bus).
pi_76336166
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:23 schreef suno het volgende:
Mijn ov chipkaart is nog niet geactiveerd, als ik maandag de bus wil nemen in Tilburg, moet dat ik dan mijn ovkaart laten zien?!

En voor breda (bus).
Ik geloof dat daar veolia het ov verzorgt:

http://www.veolia-transpo(...)hipkaart/#ca5e92m611
quote:
Studenten OV-Chipkaart
Tot 1 januari 2010
De Studenten OV-Chipkaart is niet geldig bij Veolia Transport Brabant, u dient een papieren zichtkaart te laten zien.

Vanaf 1 januari 2010
U kunt reizen met uw Studenten OV-Chipkaart bij Veolia Transport Brabant. Reist u in uw vrij reizen periode? Toon dan uw Studenten OV-chipkaart aan de chauffeur / controleur. Buiten uw vrij reizen periode dient u in het bezit te zijn van een geldige strippenkaart.
You dream it, I live it.
pi_76336317
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:25 schreef Meddo het volgende:

[..]

Ik geloof dat daar veolia het ov verzorgt:

http://www.veolia-transpo(...)hipkaart/#ca5e92m611
[..]

Bedankt, dus het laten zien van de OVchipkaart is voldoende
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: