Met uitzaaiingen over een aantal subfora.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef Stofje het volgende:
Paultje is de kanker van FOK! Ongewenst, alom aanwezig, alom aanwezig en nog ongewenst ook.
Stofje, gelukkig nieuwjaar manquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:41 schreef Stofje het volgende:
Paultje is de kanker van FOK! Ongewenst, alom aanwezig, alom aanwezig en nog ongewenst ook.
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:44 schreef Paul het volgende:
Ik voel nu al een deel 2 aankomen weet je dat
Deze post begrijp ik niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:49 schreef Taurus het volgende:
Ik stoor me daar ook aan. Mensen gaan het nu ook meer zeggen omdat er over gehuild is, zo van 'ik mag dat woord best zeggen want je bent pas gekwetst of beledigd als je ervoor kiest gekwetst of beledigd te zijn'Lelijke mentaliteit.
oh daarom kwam ik op dit topic idee onbewustquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:50 schreef De Wouzeraar het volgende:
Enige rake opmerking van Guido Weijers.
Idd, Mr. Cooper mag dat.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:52 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik stoor me er niet echt aan, wat zou Mr.Cooper anders te zeggen hebben
Ik constateer dat niet alleen randfiguren kanker als scheldwoord gaan gebruiken maar ook studenten, bijvoorbeeld. Omdat onze huidige maatschappij zich heeft laten inspireren door de wijze woorden van Hans Teeuwen na de dood van grote geest Theo van Gogh: "in een maatschappij waar vrijheid van meningsuiting is ontwikkel je een schild tegen uitspraken waar je je gekwest door voelt", kortom, de kwetsers hebben het niet meer gedaan, de gekwetsten moeten vooral niet huilen.quote:
Hoeveel moeten er nog komen? Hoeveel moeten er nog gaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik constateer dat niet alleen randfiguren kanker als scheldwoord gaan gebruiken maar ook studenten, bijvoorbeeld. Omdat onze huidige maatschappij zich heeft laten inspireren door de wijze woorden van Hans Teeuwen na de dood van grote geest Theo van Gogh: "in een maatschappij waar vrijheid van meningsuiting is ontwikkel je een schild tegen uitspraken waar je je gekwest door voelt", kortom, de kwetsers hebben het niet meer gedaan, de gekwetsten moeten vooral niet huilen.
Schelden met kanker is daar een prachtvoorbeeld van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |