tot aan de deurquote:
Geeft niets. Ik verhoog mijn bod naar 100 euro. Kan daar mogelijk verder van worden gebodenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Frankie79 het volgende:
Ok, Prijs verlaagd naar 300 euro.
Ik heb verkeerd gechecked.
120 euro, mijne is net kapot gegaan, iemand heeft er bier overheen gegooidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niets. Ik verhoog mijn bod naar 100 euro. Kan daar mogelijk verder van worden geboden
Welk type is het nu want de Samsung NC10-KB02 Wit kost bijvoorbeeld nieuw ¤289 inclusief verzendkosten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Frankie79 het volgende:
Ok, Prijs verlaagd naar 300 euro.
Ik heb verkeerd gechecked.
Jammer, Valkenswaard is mij te ver weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:57 schreef Frankie79 het volgende:
Hij is zwart en te bezichtigen in Valkenswaard.
NP-NC10-KC01NLquote:Welk type is het nu want de Samsung NC10-KB02 Wit kost bijvoorbeeld nieuw ¤289 inclusief verzendkosten?
Ow ja? Waardan?quote:Op maandag 4 januari 2010 08:43 schreef Frankie79 het volgende:
Hoogste bod die ik ontvangen heb is nu 230euro.
Sorry maar ik zie geen enkel bod bij je advertentie hoor... daarnaast moet je nog maar zien of dat serieus is... mijn bod blijft staan (maar niet te lang aangezien ik er anders bij de MediaMarkt 1 ga halen voor ¤100 (MSI Wind U100)quote:
Boeiend dat hij het licht niet heeft gezien... jij hebt hem ook maar "gewonnen"quote:Op maandag 4 januari 2010 10:43 schreef Frankie79 het volgende:
Dan nog ga ik deze laptop niet voor 205euro verkopen. Dat is ruim 1/3 van de nieuwprijs goedkoper. En deze laptop heeft het licht nog niet eens gezien
Dat hoeft helemaal niet he! Samsung is dat namelijk niet verplicht, de verkopende partij is de enige met een wettelijke plicht op garantie aan consumenten.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef Frankie79 het volgende:
Via Samsung zul je heus wel garantie kunnen krijgen.
Dat is een beetje kort door de bocht...quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef Frankie79 het volgende:
Via Samsung zul je heus wel garantie kunnen krijgen. Maar ok. Omdat je dus niet 'zomaar' via de winkel garantie hebt is de prijs ook lager dan de nieuwprijs.
En nu de discussie gesloten over de prijs/garantie. Je wilt hem wel of je wilt hem niet.
230euro is nu het hoogste bod.
Samsung is wel degelijk verplicht garantie te geven. Leverancier kan failliet gaan etc etc.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:24 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet he! Samsung is dat namelijk niet verplicht, de verkopende partij is de enige met een wettelijke plicht op garantie aan consumenten.
Samsung is geen Nederlands bedrijf, en heeft dus niets met de wetgeving hier te maken. Dat doet de leverancier/importeur.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Samsung is wel degelijk verplicht garantie te geven. Leverancier kan failliet gaan etc etc.
Samsung heeft wel degelijk garantieplicht:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:08 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Samsung is geen Nederlands bedrijf, en heeft dus niets met de wetgeving hier te maken. Dat doet de leverancier/importeur.
Wellicht doet Samsung het uit coulance, zo heeft mijn MSI 1 jaar worldwide travel-garantie, en 2 jaar "lokale" garantie. Maar het is niet iets waar je zonder meer vanuit kan gaan.
Die voorwaarden zoals jij zo mooi vernoemt verwijzen anders wel naar een aankoopbewijs... een beetje lastig als je die niet hebt aangezien het een gift is. Dan gelden er dus andere regels.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Samsung heeft wel degelijk garantieplicht:
http://www.samsung.com/nl(...)olicyWarrantyMain.do
heel simpel, ze zijn hier gevestigd en hebben zich daardoor wel degelijk aan de Nederlandse wet te houden. Wel goed op de hoogte zijn voordat je iets hier neer zet. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn.
Kort samengevat: er zit gewoon garantie op deze laptop, mits er aan de voorwaarden wordt voldaan. Zie hiervoor de site
Aangezien deze laptop(s) gewonnen zijn in een spelshow lijkt het mij toch dat er daar een 'afschrift' van is of eventueel de leveringsbon. Dat is voldoende voor de garantie en geldt als 'aankoopbewijs'.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:42 schreef HellRaver het volgende:
[..]
Die voorwaarden zoals jij zo mooi vernoemt verwijzen anders wel naar een aankoopbewijs... een beetje lastig als je die niet hebt aangezien het een gift is. Dan gelden er dus andere regels.
Je hebt tot op zekere hoogte gelijk maar ik heb ook nooit gezegd dat je GEEN garantie hebt. Het enige wat ik heb gezegd is dat het lastig kan zijn garantie te claimen als je geen aankoopbewijs hebt.
Als je geluk hebt registreren ze bij Samsung het serienummer en koppelen ze die aan een fabricage datum. Deze ligt natuurlijk altijd VOOR de verkoopdatum. Je zou dus minder lang garantie kunnen hebben dan je zelf denkt. In het uiterste geval heeft hij 2 jaar op de plank gelegen voordat hij cadeau werdt gedaan. In dat geval heb je dus helemaal geen garantie meer. Natuurlijk is dat wat overdreven maar het kan wel!
Daar zegt hij niets over, en indien hij die heeft had hij nu z'n mond wel opgetrokken denk je niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien deze laptop(s) gewonnen zijn in een spelshow lijkt het mij toch dat er daar een 'afschrift' van is of eventueel de leveringsbon. Dat is voldoende voor de garantie en geldt als 'aankoopbewijs'.
Koop dan een N 130 nieuw voor 260 euro met langere accuduur.quote:Op woensdag 6 januari 2010 09:53 schreef TheFrankey het volgende:
jij bent lekker. En niet even een melding hier. Sta ik dan met mijn bod in volle afwachting.
Kut-topics die dan via marktplaats verkocht worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |