Natuurlijk! Ikquote:
Ik zou het toejuichen, voor beidequote:Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef Evertjan het volgende:
morgen komt er schokkend nieuws naar buiten over Domien. Er gaan geruchten dat hij van plaats gaat wisselen in het uitzendschema met Michiel Veenstra. Morgen dus allemaal www.3fm.nl in de gaten houden of www.radiofreak.nl voor het laatste radionieuws
hahaha wat doe jij op Fok?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:15 schreef minthy het volgende:
Op maandag 26 augustus 2013 18:40 schreef Evertjan het volgende:
morgen komt er schokkend nieuws naar buiten over Domien. Er gaan geruchten dat hij van plaats gaat wisselen in het uitzendschema met Michiel Veenstra. Morgen dus allemaal www.3fm.nl in de gaten houden of www.radiofreak.nl voor het laatste radionieuws
Ik zou het toejuichen, voor beide
Wie heeft je wijsgemaakt dat ik niet meer op Fok kom dan?quote:
we zien je nooit meer in het 3FM topic? Of mijd je alleen dat gedeelte van Fok?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie heeft je wijsgemaakt dat ik niet meer op Fok kom dan?
Dat laatste, maar dat is grandioos offtopic hier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zien je nooit meer in het 3FM topic? Of mijd je alleen dat gedeelte van Fok?
Huuuuuuuuuuh ben je weer terug op FOK?quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie heeft je wijsgemaakt dat ik niet meer op Fok kom dan?
Ik ben nooit weggeweestquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuh ben je weer terug op FOK?
Bedankt voor het nieuws!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef appelboer24 het volgende:
domien gaat nu naar de avond, maandag t/m donderdag tussen 19:00 en 22:00
Veenstra Veenstra gaat naar de ochtend
Is wel op het niveau van hem toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef minthy het volgende:
Tof voor hem!
De naam van het programma, "Dit is Domien" vind ik persoonlijk wat minder
Oiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is wel op het niveau van hem toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |