De Bolero van Ravel?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:17 schreef pizza-tonijn het volgende:
Ik heb klassiek stuk muziek nodig voor school. Het moet in het begin rustig zijn en in het midden van het stuk naar een climax gaan en dan moet het weer rustig worden...
iemand een idee?
kictktquote:Op maandag 4 januari 2010 20:59 schreef Rengaw het volgende:
Ik zoek 2 liedjes die ik heb gehoord bij Man Bijt Hond ( de Belgische).
GIng over dorpen in Vlaanderen.. het dorpje van vandaag ben ik vergeten![]()
Op internet kan ik het ook niet vinden - de site van MBH wordt vernieuwd.
Het liedje begint bij het tekenen van de dorpskaart.. en aan het einde van het filmpje, als de kerel zijn huis heeft laten zien, is het 2de liedje.
Halp!
The mamas and the papas - Age of aquariusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:14 schreef Jippie1994 het volgende:
Weet iemand wat het orgineel is van dit nummer:
wat weer een cover is vanuit de musical hair, zoals vermeld op de vorige paginaquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
The mamas and the papas - Age of aquarius
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:36 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Je omschrijving is dan ook vrij globaal, misschien weet je je iets meer te herinneren?
Far out gokje: You Don't Stop van Buzzy Bus.
Ook nietquote:Op donderdag 31 december 2009 11:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wild gokje: Marco Bailey - Sniff (Cokeman)? Alleen kan ik dan dat Spaanse niet plaatsen.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
[..]
Ook niet![]()
Het is zo`n verkeersfluitje wat je hoort, en rond die tijd hadden toen ook heel veel mensen altijd zo`n verkeersfluitje mee als ze uitgingOf er in gezongen wordt durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij niet..
Het irriteert me echt al meer dan een jaar dat ik dit nummer niet kan vinden hahaEn niet veel verder kom dan een vage omschrijving
Het is een dance nummer, er komt een verkeersfluitje in voor, op een gegeven moment valt het bijna stil in het nummer waarna het weer losbarst. Met fluitjes. En verder kom ik niet
![]()
![]()
In ieder geval wel bedankt iedereen die meedenkt
Edit: Het is uit de tijd van Will Smith met Getting Jiggy with it.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een bijna instrumentaal nummer van Lenny Kravitz, hoe heet het ook weer?
Deze?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Bonzoo het volgende:
Ben op zoek naar een dance/trance achtig nummer waar een panfluit in voor komt. Hoorde het vanochtend rond een uur of 5 op radio 538.
Good Men - Give it up?quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:40 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
[..]
[..]
Ook niet![]()
Het is zo`n verkeersfluitje wat je hoort, en rond die tijd hadden toen ook heel veel mensen altijd zo`n verkeersfluitje mee als ze uitgingOf er in gezongen wordt durf ik niet met zekerheid te zeggen maar volgens mij niet..
Het irriteert me echt al meer dan een jaar dat ik dit nummer niet kan vinden hahaEn niet veel verder kom dan een vage omschrijving
Het is een dance nummer, er komt een verkeersfluitje in voor, op een gegeven moment valt het bijna stil in het nummer waarna het weer losbarst. Met fluitjes. En verder kom ik niet
![]()
![]()
In ieder geval wel bedankt iedereen die meedenkt
Edit: Het is uit de tijd van Will Smith met Getting Jiggy with it.
Moest ik ook direct aan denkenquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Een bijna instrumentaal nummer van Lenny Kravitz, hoe heet het ook weer?
Ik denk ook aan Give it up, of aan:quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:02 schreef defamai het volgende:
Ik zoek een track van Basement Jaxx, die begint met een puur vocale intro, die heel erg hypend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |