quote:Op maandag 4 januari 2010 21:23 schreef Tieli het volgende:
Halloa,
Ik ben op zoek naar de happy hakkuh mix van Paul Rabbering in mp3 formaat. Ik bedoeld dan de mix van 3:31 min en dus niet die lange van een half uur. Heeft iemand hier een downloadlinkje naar?
Alvast bedankt.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?![]()
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
Martin Solveig - Rocking Music ofzo?quote:Op maandag 4 januari 2010 10:17 schreef larry_flynt het volgende:
@ Prixie: Nee helaas niet... Ze heeft kort zwart haar en wordt op het laatst onder gegooid met ocnfetti of glitters dacht ik... Of nat gegooid...
Capella - Move On Babyquote:Op maandag 4 januari 2010 19:19 schreef Sjappel het volgende:
ben op zoek naar een bekend eurodance nummer.
het begint met een typische eurodance melodie, waarna met een vrouwelijke stem come on baby, come on baby let's get together wordt gezongen. Tussendoor wordt er door een mannelijke stem ook gerapped. Het lijkt te zijn van 2 unlimited maar kan het niet vinden. Kan iemand mij vertellen hoe het nummer heet waar ik naar op zoek ben? bvd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
hey erg bedanktquote:Op maandag 4 januari 2010 22:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Capella - Move On Baby
En dann zelf ook nog eentje, die is best lastig, want ik (of eigenlijk degene die m zoekt) weet er echt weinig van.
Wat we weten is de clip: in die clip zingt een donkere vrouw in een lege kamer, waar ze voor een doos staat. Het nummer is denken we een jaar oud ongeveer...
Iemand?
Ok, vorige post misschien wat onduidelijk in mijn enthousiasme.quote:Op maandag 4 januari 2010 23:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Dit nummer is volgens mij van Raymond van het Groenewoud en ik heb het live gehoord door Sarah Bettens, werkelijk prachtig. Er zit een zin in die ik me herinner als 'ik laat je nooit in de steek, schat, altijd hou ik van jou' . Google helpt me niet verder. Ik meen me ook nog te herinneren dat in de titel van dit liedje een plaatsnaam zit, maar dat kan ik mis hebben. In de war!
Voila:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hoort hier niet, maar als iemand weet waar ik het nummer 'Jongen van Schaarbeek' kan vinden, je zult rijkelijk worden beloond.
Hehe, dat nummer staat toch op dat album?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:17 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Hehe, ik bedoelde dus het nummer, niet het gelijknamige album.
Jep, bedankt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |