Zoek je het nog in een specifieke richting/branche?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nog niet. Blijkbaar heeft niemand geld nodig.
Als je nog potentiële kandidaten hebt, hoor ik het graag.
Niet echt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoek je het nog in een specifieke richting/branche?
Waarschijnlijk een goed renderende laag risico branchequote:Op zondag 17 januari 2010 20:01 schreef sanger het volgende:
[..]
Zoek je het nog in een specifieke richting/branche?
Probleem met dat soort plannen is dat de bank het dan ook wel aandurftquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet echt.
Als het maar voorzien is van een goed plan en er gezond verstand gebruikt wordt. Dat zou een goed begin zijn.
Je weet dat een goed rendement en een laag risico vaak niet hand in hand gaan?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een goed renderende laag risico branche
Maar waarschijnlijk ook duurder isquote:Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Probleem met dat soort plannen is dat de bank het dan ook wel aandurft
Klopt.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Probleem met dat soort plannen is dat de bank het dan ook wel aandurft
Ik zal oren en ogen openhouden danquote:Op zondag 17 januari 2010 20:02 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet echt.
Als het maar voorzien is van een goed plan en er gezond verstand gebruikt wordt. Dat zou een goed begin zijn.
In ieder geval worden er vaak wel heel veel zekerheden gevraagd.quote:
Het was mij bekend ja, maar daarom zoek je die nog welquote:Op zondag 17 januari 2010 20:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je weet dat een goed rendement en een laag risico vaak niet hand in hand gaan?
(Maar ja, afslaan zal ik die zeker niet snel.)
En ik dacht nog wel dat je een goede neus voor dat soort dingen had.quote:
Vragen staat vrij, maar ook over zekerheden kan onderhandeld worden, is mijn ervaring.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:05 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
In ieder geval worden er vaak wel heel veel zekerheden gevraagd.
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je een goede neus voor dat soort dingen had.
Ik zal niet ontkennen dat daar wel de voorkeur naar uitgaat, inderdaad.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Het was mij bekend ja, maar daarom zoek je die nog wel
Zolang ik verder kijk dan mijn neus lang is dan komt het wel goed (ik heb nogal een behoorlijke gokquote:Op zondag 17 januari 2010 20:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat je een goede neus voor dat soort dingen had.
Dat is waar. Al ligt het er wel aan in welke fase je onderneming verkeerd. En welk verleden je kunt overleggen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:07 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Vragen staat vrij, maar ook over zekerheden kan onderhandeld worden, is mijn ervaring.
Ahh, dat laatste wist ik even niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Zolang ik verder kijk dan mijn neus lang is dan komt het wel goed (ik heb nogal een behoorlijke gok).
Anders zou hij niet van een achterstand spreken denk ikquote:Op maandag 18 januari 2010 12:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Had je te weinig uren gemaakt vorig jaar dan?
Bij een werkgever wel, bij de andere heb ik juist teveel uren gemaaktquote:Op maandag 18 januari 2010 12:17 schreef JumpingJacky het volgende:
Had je te weinig uren gemaakt vorig jaar dan?
Ja, da's het leuke van die waardeloze dagen, ze gaan vanzelf voorbijquote:Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hoi. Blue Monday zit er weer bijna op. Gelukkig. Ik had een klotedag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |