Hier misschien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Waar het beste een Wii-mote + M+ + Nunchuck (zwart) te halen?
Retail is echt ziekelijk duurIk meende dat die Wii controllers een stuk goedkoper waren dan de XBox360 en PS3? Iemand een online store oid?
Dixonsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hier misschien?
http://dixons.nl/De_onlin(...)7114962/default.aspx
Oh, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dixons
Ze hebben niet eens een zwarte Wii-Mote, dus lijkt me niet geschikt helaas.
50 voor wiimote + M+ + nunchuck (zwart)?quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:27 schreef Cerbie het volgende:
Voor wiimotes heb ik niet echt een leuke aanbieding kunnen vinden, wel op wat buitenlandse winkels of ebay maar dan moet je weer oppassen dat je geen fake krijgt.
Heb de 2e online voor 49¤ gekocht, weet niet of de site geven onder spam valt
Alle winkels zijn afhankelijk van de levering van Nintendo. Nintendo levert momenteel geen zwarte accessoires uit. Ligt dus niet aan Dixonsquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dixons
Ze hebben niet eens een zwarte Wii-Mote, dus lijkt me niet geschikt helaas.
PMquote:Op donderdag 7 januari 2010 15:29 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
50 voor wiimote + M+ + nunchuck (zwart)?
Want ik vind alles online voor een totaal van 70 voor alle 3 (tering wat een geld voor een controller![]()
)
PM me die link anders even.
Hoezo dat dan? *wil nog wel een keer een 2e zwarte nunchuck*quote:Op donderdag 7 januari 2010 15:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alle winkels zijn afhankelijk van de levering van Nintendo. Nintendo levert momenteel geen zwarte accessoires uit. Ligt dus niet aan Dixons
Er is zo'n Toad die je automatisch 5 ups geeft als je 'm even aanspreekt.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:00 schreef Cerbie het volgende:
Trouwens, om niet het Super Mario Galaxy topic weer te kicken;
Begin je steeds na het laden weer met 4 levensLekker nutteloos om dan 1ups te gaan verzamelen..
Ik dacht even dat ik vergeten was te saven toen ik hem tegenkwamquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Er is zo'n Toad die je automatisch 5 ups geeft als je 'm even aanspreekt.
edoch niet zo dood als dezequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef Cerbie het volgende:
Deze mag doodWat een kutlevel. Die ronddraaiende camera enzo is allemaal heel mooi, maar in dit level werkt het net niet; gevolg, geplet omdat Mario als een idioot een muur aan het knuffelen is
Zoiets als Super Mario Bros 3 in je uppie.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef Slayage het volgende:
is super mario wii in je uppie spelen leuk of heb je echt een 2de persoon nodig om het leuk te maken?
Ja is wel leuk. Maar met z'n tweeën kom je naar mijn idee wel makkelijker door levels heen.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef Slayage het volgende:
is super mario wii in je uppie spelen leuk of heb je echt een 2de persoon nodig om het leuk te maken?
in je uppie is het wel uitdagender dusquote:Op maandag 11 januari 2010 12:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja is wel leuk. Maar met z'n tweeën kom je naar mijn idee wel makkelijker door levels heen.
Wellicht ten overvloede:quote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef Holy_Goat het volgende:
hoe lang duurt het voordat die *** punten bijgeschreven zijn op je wii winkelkanaal als je ze met starpoints gekocht hebt? wacht al 2 dagen!
Jup dat kloptquote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
in je uppie is het wel uitdagender dus
Ik vind hem soms een beetje te uitdagendquote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
in je uppie is het wel uitdagender dus
Daarom speel ik het nooit in m'n eentjequote:Op maandag 11 januari 2010 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind hem soms een beetje te uitdagend.
Lees: vloeken, controller smijten, spel een paar dagen niet meer aanraken.
Thanksquote:Op maandag 11 januari 2010 12:53 schreef remcheese het volgende:
[..]
Wellicht ten overvloede:
Op het site gedeelte waar je je sterren kan inwisselen kun je rechts (net onder luigi) klikken op:
" Jouw Nintendo Points Card-number "
Als je daar kijkt krijg je een lijst met alle codes die je dan weer in het winkelkanaal van je wii kan invoeren bij "points card"
zo erg!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind hem soms een beetje te uitdagend.
Lees: vloeken, controller smijten, spel een paar dagen niet meer aanraken.
Het is ouderwets leuke platformactie, iets waar Nintendo in uitblinkt. Oftewel, prima spel om in je eentje te spelen, je vermaakt je echt wel. Multiplayer is wel een leuk extraatje erbij, je kunt elkaar lekker dwarsliggenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef Slayage het volgende:
Same old same old.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef speknek het volgende:
Afgezien van Monster Hunter Tri denk ik niet dat er nog iets interessants aankomt totaan Galaxy 2 in augustus, of wel?
Als je echt alle sterren wil halen, dan zijn er wat pittige momentenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Is Mario Galaxy erg moeilijk?![]()
Misschien dat ik hem ga aanschaffen, zag hem in een webshop voor zo'n 35 euro.
Waarquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Is Mario Galaxy erg moeilijk?![]()
Misschien dat ik hem ga aanschaffen, zag hem in een webshop voor zo'n 35 euro.
Ik wilde net editten en op budgetgaming kijkenquote:
Die ene op battlerock moet heel erg dood. Ik ben nu al 3x met 99 geëindigdquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wow die ziet er wel vet moeilijk uit op youtube
Geweldige muziek heeft dat levelquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die ene op battlerock moet heel erg dood. Ik ben nu al 3x met 99 geëindigd
en 3x gereset
Moet vaker klagen, got itquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:49 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Die ene op battlerock moet heel erg dood. Ik ben nu al 3x met 99 geëindigd
en 3x gereset
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |