Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
je hebt nou niet gemucktquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef DaMart het volgende:
Die 10-jaar FOK! categorie ben ik helemaal vergeten.
quote:
quote:
Ik wist dat ik wat vergat vanmiddag... vrouwen met koude bikinitopjes kijken op het strand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)en-en-zandvoort.html
en ik had niet in de gaten dat we al aan het einde van het topic warenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik wilde het nieuwe jaar goed beginnen.
Al? Dat topic liep al sinds vorig jaar hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik had niet in de gaten dat we al aan het einde van het topic waren
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al? Dat topic liep al sinds vorig jaar hoor.
trustenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik slapen. Ik zit al een uur te knikkebollen achter de pc, dus de hoogste tijd om mijn bed op te zoeken.
Er worden wat dingen gefixt nuquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)en-en-zandvoort.html
Niet helemaal juistquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er worden wat dingen gefixt nu
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Er worden wat dingen gefixt nu
bij mij nietquote:
Nu niet meerquote:
dan heb ik dat gemistquote:
Ja, echt wel, ik heb een super kater. Moet ook wel met al dat water van gisterenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is nog aan het bijkomen van oud&nieuw
whahahahaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, echt wel, ik heb een super kater. Moet ook wel met al dat water van gisteren
quote:Top 100 van vrijdag 1 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
70. 071 goldfinger1963
80. 067 Symphonic
trustenquote:
indahquote:
ik nog steedsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Ben weer up and running.. hehe..
quote:
Het mijne is alweer terug in het ritme gelukkig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
mijn leefritme is nou wel fucked up door oud & nieuw
Schan-da-lig.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat niet maar ben gister wel veels te laat gaan slapen
MPG zo laat nog wakkerquote:
dat welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Moet toch weer aan de bak zie ik wel.
quote:
het mijne zal naar vanavond wel weer terug zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het mijne is alweer terug in het ritme gelukkig.
Na nog een paar uur niet slapen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het mijne zal naar vanavond wel weer terug zijn
ik heb me gewone portie slaap al gehad voor vandaagquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na nog een paar uur niet slapen.
twee uurtjes op een barkruk achter de bar?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb me gewone portie slaap al gehad voor vandaag
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:24 schreef indahnesia.com het volgende:
Er komt zo een sandwich aan trouwens.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
twee uurtjes op een barkruk achter de bar?
marcquote:
Hij is hier afgeleverd zie ik wel .quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]dan zal ik even de deur gaan open doen
Doe tegenwoordig aan slaaptiepenquote:
dus ik krijg niksquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hij is hier afgeleverd zie ik wel .
wij zijn gewoon wakkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe tegenwoordig aan slaaptiepen
En jullie?
Jij moet een siësta houdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je gek, deze uren van de dag doe ik juist het meeste werk joh!
Dus dat verhaal over een verziekt slaapritme.....?quote:
HOAXquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je gek, deze uren van de dag doe ik juist het meeste werk joh!
is waarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus dat verhaal over een verziekt slaapritme.....?
Tijd om te gaan slapen dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is waar
ik ben nou klaar wakker en dat zal nog wel een uurtje of 8 gaan duren
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe tegenwoordig aan slaaptiepen
En jullie?
voor jouw welquote:
Daarvoor kan het niet te vroeg zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, maar daarvoor is het nu nog iets te vroeg.
Ja, film is afgelopen, dus ik gaquote:
Nou, daar ben je mooi mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is waar
ik ben nou klaar wakker en dat zal nog wel een uurtje of 8 gaan duren
zou idd wel makkelijk zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]dat moest ik ook eens leren.
slaap ze marcquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, film is afgelopen, dus ik ga
Have fun nog heren
quote:
dat heb ik dus ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het lijkt op werk, dan is het dat ook.
jawel, nu ga ik niet slapen, want ik werk nu lekker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarvoor kan het niet te vroeg zijn
slaap zequote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, film is afgelopen, dus ik ga
Have fun nog heren
maar iedereen zegt dan dat wij niet werkenquote:
Heb ik geen bezwaar tegen hoor. Je moet hier toch een beetje de schijn ophouden dat Indonesiers harder werken dan de aanwezige buitenlanders hier, dadelijk worden ze nog verlegen dat al het werk eigenlijk door buitenlanders gedaan wordt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar iedereen zegt dan dat wij niet werken
je zit nog in je hotelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga zo eens de bus opzoeken, dan ben ik over een uur of twee weer thuis.
idem hier onze klanten zien ons als we open zijn en dat we dan aan de bar zitten en af en toe wat afwas doen of wat drinken inschenken en die hebben dan zo van die hebben een makkelijk baantjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb ik geen bezwaar tegen hoor. Je moet hier toch een beetje de schijn ophouden dat Indonesiers harder werken dan de aanwezige buitenlanders hier, dadelijk worden ze nog verlegen dat al het werk eigenlijk door buitenlanders gedaan wordt.
neuh, was gisteren om 11 uur wakker, als ik dan voor 12 moet uitchecken, dan blijf ik nog wel een nachtje. Gisteren ook wat geshopped jeweets.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zit nog in je hotel
dacht dat je allang weer thuis was
Wat ze niet zien, bestaat niet. Zo doe ik ook nietsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idem hier onze klanten zien ons als we open zijn en dat we dan aan de bar zitten en af en toe wat afwas doen of wat drinken inschenken en die hebben dan zo van die hebben een makkelijk baantje![]()
ze vergeten wel het werk wat voor en na de openingstijden gedaan wordt
gelijk heb jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
neuh, was gisteren om 11 uur wakker, als ik dan voor 12 moet uitchecken, dan blijf ik nog wel een nachtje. Gisteren ook wat geshopped jeweets.
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wat ze niet zien, bestaat niet. Zo doe ik ook niets
laters kerelquote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ben er weg van. Tot later
indahquote:
netjes gedaanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 05:15 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe.. precies binnen de gestelde 2 uur. Niet slecht.
dan pak ik nog een bakkie koffiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |