as I saidquote:
Necrofiel!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jullie komen maarbier en de vrouwen staan koud.
Ik schat dat je ze dan allemaal nodig hebtquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik schat dat je ze dan allemaal nodig hebt
quote:
Eerst die chicks ff in de magnetron flikkerenquote:
AANSCHOUWquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Eerst die chicks ff in de magnetron flikkeren
quote:Four teens who recently broke into a Camrose home put a cat in a microwave and cooked it to death, Camrose police said yesterday.
Een maat van me belde me net nog of ik een biertje wilde drinken. Maar ik kan net zo goed hier een pilsje drinken. Ik lig helemaal dubbelquote:
Zo grappig zijn we hier niet. Dit is om leven en doodquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een maat van me belde me net nog of ik een biertje wilde drinken. Maar ik kan net zo goed hier een pilsje drinken. Ik lig helemaal dubbel
Ik ben dol op morbide grapjesquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo grappig zijn we hier niet. Dit is om leven en dood
Het ging erom dat ze warm waren.quote:
We gaan 12-jarige, koude Poolse sletten opwarmen in een magnetron @ Marko's verjaardagquote:
Je vergeet in stukjes snijdenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We gaan 12-jarige, koude Poolse sletten opwarmen in een magnetron @ Marko's verjaardag
quote:
Wanna betquote:En als ze niet passen, je kunt ook alleen het stuk eruit snijden waar je wat aan hebt.
(.) (.) voor je handjes
en \/ voor de cohabitatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |