niet te snel voorbarige conclusies trekkenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik weet nu iets wat ik liever niet had geweten
komt wel goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:16 schreef Xiance het volgende:
ik ben veel te laat
de keizerlijke entourage is heul nog niet onderweg!!
Mwa, het gaat wel redelijk. Jaarwisseling was een familieaangelegenheid, dus niet heel erg bijzonderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:34 schreef Baltar het volgende:
Hey Tha_Erik![]()
hoe is het? Goede jaarwisseling gehad?
Hard feesten?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mwa, het gaat wel redelijk. Jaarwisseling was een familieaangelegenheid, dus niet heel erg bijzonder. En u dan? Hard gefeest
?
kind, nee. Moet vandaag van alles doen enzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
straks trek in hete chocolade melk ?
okay hou je die van ons te goedquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef Baltar het volgende:
[..]
kind, nee. Moet vandaag van alles doen enzo
Er zijn ook handige homo's!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, wij kluskoninginnetjes. Succes er mee Vlarps.
Had je de recensie in het ED gelezen?quote:
Huur een stoomapparaat bij (bijvoorbeeld) de Praxis, of een bataljon handige homo's in een overall met sponzen en emmers lauw water met een scheut St Marc.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:35 schreef Vlarp het volgende:
Need help!
Overgeverfd behang verwijderen, hoe?
Daarna behangen ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Huur een stoomapparaat bij (bijvoorbeeld) de Praxis, of een bataljon handige homo's in een overall met sponzen en emmers lauw water met een scheut St Marc.
En hou rekening met wat je daarna met die muur wilt doen (schilderen, behangen...)
Here comes the obvious question: "Waarom luister je dat überhaupt?"quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:15 schreef Steve het volgende:
Waarom blijven die liedjes van Lily Allen zo in je hoofd hangen?
Radio.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef Vlarp het volgende:
Here comes the obvious question: "Waarom luister je dat überhaupt?"
Ik hoop nu echt dat je iets op de scheurkalender hebt gelezen of zo...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:49 schreef Weemz het volgende:
Minder.
Ik dacht dat mijn lippen droog waren door het koude weer, maar nu weet ik dat ik tijdelijk uitdroog...
Wat je al niet kan leren van een bezoekje aan het toilet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |