Ang3l, jij ook de beste wensenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
O
Mijn
God
TMM!
Laat me nooit meer zat sms-en! Dan verklaar je blijkbaar mensen de liefde
Ik kreeg ene sms vanochtend en aan het antwoord zag ik dat ik iets stoms had gedaan.
En ja hoor, er stond een ladderzatte sms in mijn outbox
Ik had echt Echt ECHT te veel gedronken...... heb nog niets kunnen eten vandaag
He, gefeliciteerd met je overwinning van de Fok! verkiezing 'beste fotoboek-profiel [mannen]'!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Helemaal niks. Ik heb alle feestdagen met familie doorgebracht.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:30 schreef Ang3l het volgende:
*eet voorzichtig een worstenbroodje*
Worst is altijd goed voor de man zeg ik maar dan
Ow cool! Uitslagen bekend?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
He, gefeliciteerd met je overwinning van de Fok! verkiezing 'beste fotoboek-profiel [mannen]'!
Thanksquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
He, gefeliciteerd met je overwinning van de Fok! verkiezing 'beste fotoboek-profiel [mannen]'!
just like me!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Helemaal niks. Ik heb alle feestdagen met familie doorgebracht.
Heeft het illustere trio alle 3 een verkiezing gewonnen op fokquote:
maar wij hebben nijmegenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:48 schreef Stroekie het volgende:
en eindhoven heeft dus de postcodekanjer
Het is dus allemaal dreamer's schuld?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schattige jongen, m'n knuffelturkje. Vorige week gezoend op stap omdat dreamer zo aandrongEn die heb ik blijkbaar vanacht om 4u wel 3x gebeld en uiteindelijk per SMS gevraagd of ie van me hield
![]()
![]()
[..]
Thanks
Ik visualiseer nu een prijsbeker met twee armpjes die hij om je nek kan slaan om je te troosten.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik neem genoegen met een troostprijs. Welke dan ook.
Dat lijkt me echt best cutequote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik visualiseer nu een prijsbeker met twee armpjes die hij om je nek kan slaan om je te troosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |