abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76860293
Ik begin me een beetje als Pope te voelen...
pi_76860399
't Gaat hier ook weer nergens over he?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76861196
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden we hier niet van stoofpotten. En ik heb nog wel zo'n mooie gietijzeren stoofpottenpan die ik nog nooit gebruikt heb, omdat er geen wijn in schijnt te mogen.
pi_76861279
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden zie hier niet van stoofpotten.
Of niet van recepten.

Er is een stoofpottenreceptenreeks. Met zwaaiende oertieten, als ik het wel heb. Doe ik je een plezier als ik deze voor je opduikel?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_76861360
Oertieten? De moeder aller mammae?

Eh, ja - graag. Ik heb last van pleinvrees buiten TTK/C&H.
pi_76861827
quote:
Op maandag 13 november 2006 16:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen, vrienden, onbekenden,

Wat ziet mijn oog??? Geen stoofpottentopic in CUL?! Schande!
Vandaar nu eentje.

Och stoofpotten... Ik kan er wel om janken zo dol ben ik erop. Het eten ervan, maar ook de bereiding! Die geur die doordringt tot in elke porie van het huis. Het zacht gepruttel op het fornuis. Het Urenlang Roeren in een Grote Zware Pan met Grote Stukken Weerbarstig Vlees en Hompen Ui en Takkenbossen Kruiden. Ik word er zo tja... óér van. Dan wil ik een schort! Pollepels! Kindermonden om te voeden! Een man die houthakt! Mijn haar in een knot en weldadige hangborsten in een boerse blommenjurk!
Het Grote Stoofpotten Topic
Het Grote Stoofpotten Topic Deel 2!
Het Grote Stoofpotten Topic Deel 3
Het grote Stoofpottentopic #4
pi_76862064
Goeie hemel, dit is wel een erg eh.. aardse introductie.
pi_76862702
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:51 schreef Gellius het volgende:
Goeie hemel, dit is wel een erg eh.. aardse introductie.
Zwaaiende oertieten, ik had het wel redelijk.
pi_76862795
Ik zal mijn disgasten trachten dit beeld te onthouden, hoe gezellig het ook klinkt.
pi_76866738
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Of niet van recepten.

Er is een stoofpottenreceptenreeks. Met zwaaiende oertieten, als ik het wel heb. Doe ik je een plezier als ik deze voor je opduikel?
Waarom voel ik me hierdoor aangesproken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76866785
Ja, hoe staat het met je oer-gehalte, claudia?
pi_76867158
pi_76867333
Hm. Ik wou jullie al uitnodigen voor een liflafjessouper na een avondje Concertgebouw in gala, maar misschien kan ik me beter beperken tot een rondje Sarphatipark (leuk voor Jimmy) en dan wat kroketten bij de FeBo aan de Ferdinand Bol.
pi_76868771
Ivan Max Update

Laat ik vooropstellen dat het een heel knappe baby is:

Maar soms staat hij wel eens lelijk op de foto, en dan lijkt hij op mij als baby:

God, wat was ik toch een lelijke baby.
pi_76868942
Nee hoor je was best een mooie baby...

Als je een jongetje geweest was
pi_76869071
Ja ja, zo is het wel weer genoeg.
pi_76869271
Ik ga hier natuurlijk geen vrinden maken als ik zeg dat ik Claudia wel onmiddellijk herken, als baby. En ik vrees dat ik dat alleen kan afkopen met een eigen babyfoto, met mijn vader (zaliger).

.
pi_76869311
Jezus
pi_76869374
Ja, dat is nog eens een fraaie kop met haar hè?
pi_76869860
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:40 schreef Gellius het volgende:
Ik ga hier natuurlijk geen vrinden maken als ik zeg dat ik Claudia wel onmiddellijk herken, als baby.
Echt waar? Ik zie zelf de gelijkenis niet. Hier begin ik die pas te zien (mijn broertje was ook geen knappe baby):

quote:
En ik vrees dat ik dat alleen kan afkopen met een eigen babyfoto, met mijn vader (zaliger).

[ afbeelding ].
Wat een geweldige vader! En je was niet alleen een prachtig kind, maar ook een prachtige baby. Ik zie er een kleine Spock in.
pi_76870411
Jaha, jij kent de latere foto's. Spock indeed. Maar ik herken je wel meteen ja. Ogen, mond: Claudia. In de go-hie-ha.
pi_76870434
Die laatste foto van Ivan is prachtig! Ik vind vooral zijn ogen heel bijzonder. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_76872173
Ik heb vandaag de sleutel van mijn nieuwe appartement gekregen. Tijd om wat manspaces in te richten!
pi_76872580
Zood! Je bent een website geworden!
pi_76875145
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:30 schreef Gellius het volgende:
Ik wacht nog op 'n mooi stoofpotrecept. Maar kennelijk houden we hier niet van stoofpotten. En ik heb nog wel zo'n mooie gietijzeren stoofpottenpan die ik nog nooit gebruikt heb, omdat er geen wijn in schijnt te mogen.
Ik ga dit weekend ook weer eens een stoofpotje maken, maar daar is niets bijzonders aan. Gewoon vlees, wijn, bouillon, groenten en kruiden.

Deze week heb ik een aardappelpuree gemaakt met pesto. Dat was lekker.

De dochter van lijkt op mij toen ik die leeftijd had, wat betreft haar houding tot eten. Ze eet op zich alles, maar houdt gewoon niet van eten in het algemeen. Ook verzamelt ze haar eten in een wang, zodat ze net een hamstertje lijkt (en zo lijkt het alsof ze echt aan het eten is, maar op een gegeven moment zit ze dus met zo'n homp eten in een wang en krijgt ze het allemaal niet meer weggekauwd en doorgeslikt... heel herkenbaar want precies zoals het bij mij ging). Ik merk nu hoe frustererend het kan zijn. Ze heeft standaard geen zin in het eten, en verzint smoesjes om maar niet aan tafel te hoeven. .
The real is always way ahead of what we can imagine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')