dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekjequote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Je hebt wat bruins op je bovenlip.
Ik probeer het niet eens.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
dat, lieve LasTeR, heet een moedervlekje![]()
sorry, daar kan je me echt niet op pakken hoor![]()
Goedzoquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
boehoehoehoe jankwijf![]()
ga verder vet kweken, wil je nog een lap spek hebben ?
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:38 schreef DjinN het volgende:
en wat betreft wolfje100:
wtf kom jij hier aanschijten ?? Verrekte meeloper dat je bent
Ik wil niet veel zeggen, maar jullie zijn degene die hier aan het generaliseren zijn. Ik kan er niets aan doen dat ik smaak het wat vrouwen betreft. En sommige dames op de betreffende site zijn gewoon te lachwekkend voor woorden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:50 schreef wolfje100 het volgende:
[..]
gaat t jou wat aan wat ik hier doe? , dacht t niet , en over meelopers gesproken , kijk eens in de spiegel dan zie je er 1
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik zie bij mijn fotoboek toch echt niet jou naam staan als laatste viewer..dat zou dus betekenen dat je op het moment van je post niet eens weet hoe ik eruit zie
Sinds wanneer heet jij DjinN dan ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:53 schreef peaches25 het volgende:
[..]
heb dat bij deze even gedaan....en geloof me meis...jij trekt ook echt geen volle zalen........
Drie geloof ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
jepquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Zijn er nu serieus twee misbaksels die zich speciaal hebben aangemeld voor dit topic?
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:54 schreef LasTeR het volgende:
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ik voel me gekrenkt. Ik voel mijn ego in elkaar storten totdat er niets meer overblijft dan een leeg omhulsel.
Is Peaches al in dit topic gepost of niet?
The fuck doe je hier dan.quote:
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.quote:
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Trouwens, volgens mij sta je er gewoon tussen maar ben je te lelijk om het toe te geven.
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:00 schreef peaches25 het volgende:
[..]
kijk eens naar je eigen foto in je profiel.....over misbaksel gesproken....
Geloof het echt niet. Wie ben je dan wel?quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:09 schreef peaches25 het volgende:
[..]
nee echt niet, ...zou het anders gerust durven toegeven hoor....waarom niet ?
Die "maar" doet het hem.quote:Op donderdag 7 januari 2010 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik val dan wel op vrouwen, maar ik durf wel te zeggen dat dit geen lelijke jongen is. En jij als zeekoe zou dit moeten beamen. Mits je eerlijk zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |