Jaja.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar goed, ik erger me gewoon aan dat geroep van: ja, dat ging zus en zo! van mensen die er niet bij waren en dan ook nog stellig overtuigd blijven van wat ze roepen. Ik voel me dus niet persoonlijk aangevallen ofzo
not yet!quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
ja dat doen zequote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:55 schreef FUFR het volgende:
onze bank lijkt wel wit behaard!!
dat d8 ik dus ook, moet een andere joekel geweest zijnquote:
geen asielhonden in mijn casa, ik verneuk het karakter graag zelfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat doen zeis het een pup of een asielhond?
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
laten jullie nooit de sleutels achter just in kees de mensen eerder weggaan en je auto komen brengen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:08 schreef -moppie- het volgende:
Wij moeten straks onze auto nog ergens uit Eindhoven halen.
Liefst zou ik me niet gaan aankleden vandaag maar tsja...
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, wij moeten er ook nog uit maar ik denk zo dat FrauFUFR daar anders over denkt.
Die ligt nog in bed
uurtje of 5 zo uit het hoofdquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
had mevrouw FUFR het laat gemaakt?
ja, zo dacht wodan er ook over, die was toen weer very actief voor even.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
dan is het allang tijd om op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |