En niet een beetje ookquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Bonamassa > Mayer als blueskoning
Maar ben wel benieuwd naar die dvd en de tabs.
Had haar laatst gezien bij d'r album presentatie in Utrecht, en dat viel niet tegen inderdaadquote:Op donderdag 7 januari 2010 16:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Lisa echt een onwijs goeie zangeres en haar cd is ook best wel erg goed.
voor twee keer zo duur ja.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:49 schreef SperZii het volgende:
Nee die kaarten zijn ook uitverkocht, op marktplaats worden er nog genoeg aangeboden!
Was maandag ook. Was toen Bigger Than My Body die zo prominent te horen was dat er echt amper wat van die andere te horen was. Waardoor ik gokte dat het Waiting on the world to change was en dat was ook zo. Uiteraard weer niet teruggebeld. Ze verdienen iig lekker aan mequote:Op donderdag 7 januari 2010 19:31 schreef Numbie het volgende:
ffing hell zeg; die prijsvraag bij MetMichiel net voor tix was geen kattepis! Twee fragmenten door elkaar in totaal zo'n 5 sec. Moeilijkste vraag so far zeker...
Hij was idd vet moeilijk, op de een of andere manier meende ik '83' te horen in plaats van 'Gravity'quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:31 schreef Numbie het volgende:
ffing hell zeg; die prijsvraag bij MetMichiel net voor tix was geen kattepis! Twee fragmenten door elkaar in totaal zo'n 5 sec. Moeilijkste vraag so far zeker...
Samequote:Op donderdag 7 januari 2010 23:31 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik word steeds gebeld door vrienden met de boodschap dat je kaartjes voor JM kan winnen bij 3FM. En een vriend had 3FM een brief gestuurd met een poging om kaartjes voor me te winnen voor That's live. Ze hadden als antwoord gegeven dat ze alleen via de radio kaarten konden weg geven. Super lief natuurlijk, maar ik probeer me er steeds bij neer te leggen dat ik hem pas in juni ga zien.Ik denk dat ik de komende weken maar niet meer in dit topic moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |