abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 januari 2010 @ 10:58:26 #226
180396 Hitmewithmusic_
'cause when it hits...
pi_76670423
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:07 schreef GoodGawd het volgende:

[..]

Over zijn seksuele geardheid.
Hahaha.

En die foto is op een zondag om half 2 gepost, dus duidelijk had ik niets beters te doen. Laat mij dan lekker geilen op een foto van JM, ge-edit of niet.
pi_76675407
quote:
Op maandag 11 januari 2010 07:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

waar zou hij onzeker over moeten zijn?
Dat zit ook in zijn aard. Misschien tegenwoordig minder, maar hij is daar ook wel behoorlijk open over geweest in oudere interviews. Hij voelt zich ongemakkelijk bij mensen, waardoor hij die typische Mayer-grapjes gaat maken.
Kijk ook maar naar My Stupid Mouth trouwens: "I just wanna be liked, just wanna be funny, looks like the joke's on me, so call me cpt. backfire".

Maar nogmaals, ik weet niet in hoeverre dat die dingen tegenwoordig nog spelen. Hij is natuurlijk wel een persoon van de introspectie
pi_76677264
quote:
Op maandag 11 januari 2010 13:18 schreef RRGJL het volgende:

[..]

Dat zit ook in zijn aard. Misschien tegenwoordig minder, maar hij is daar ook wel behoorlijk open over geweest in oudere interviews. Hij voelt zich ongemakkelijk bij mensen, waardoor hij die typische Mayer-grapjes gaat maken.
Kijk ook maar naar My Stupid Mouth trouwens: "I just wanna be liked, just wanna be funny, looks like the joke's on me, so call me cpt. backfire".

Maar nogmaals, ik weet niet in hoeverre dat die dingen tegenwoordig nog spelen. Hij is natuurlijk wel een persoon van de introspectie
MSM is tien jaar oud hè... Dus denk dat dat laatste meer sense maakt.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:23:09 #229
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_76688031
Hoelaat zal het woensdag as ongeveer afgelopen zijn? In verband met plannen van de terugreis (trein).
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:41:42 #230
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76691186
Ik zit weer thuis, weg uit dat ziekenhuis Precies 2 weken gezeten.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_76693245
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:23 schreef XDo het volgende:
Hoelaat zal het woensdag as ongeveer afgelopen zijn? In verband met plannen van de terugreis (trein).
22.30
pi_76694463
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:23 schreef XDo het volgende:
Hoelaat zal het woensdag as ongeveer afgelopen zijn? In verband met plannen van de terugreis (trein).
Wij zitten inderdaad ook nog een beetje te dubben. We gaan het liefst met de trein maar we moeten uiterlijk die van 23.00 terug hebben (Ermelo). Maar niks kutter dan eerder weg moeten als ie nog aan het spelen is..

Denk dat het toch de auto zal worden. Weet iemand trouwens welke afslag je het beste kunt nemen (we komen vanaf Amersfoort) naar de Arena? Op de een of andere manier rijdt iedereen met wie ik ooit naar de HMH ben gegaan altijd verkeerd. Weet wel dat je parkeergarage 6 moet hebben... toch?
pi_76699091
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:47 schreef Mackenzey het volgende:

[..]

Wij zitten inderdaad ook nog een beetje te dubben. We gaan het liefst met de trein maar we moeten uiterlijk die van 23.00 terug hebben (Ermelo). Maar niks kutter dan eerder weg moeten als ie nog aan het spelen is..

Denk dat het toch de auto zal worden. Weet iemand trouwens welke afslag je het beste kunt nemen (we komen vanaf Amersfoort) naar de Arena? Op de een of andere manier rijdt iedereen met wie ik ooit naar de HMH ben gegaan altijd verkeerd. Weet wel dat je parkeergarage 6 moet hebben... toch?
Tip voor mensen met een auto die wat eerder komen en ook nog even in de stad willen eten ofzo. Transferium! Parkeren voor 5 euro, plus 4 OV kaartjes (trein of metro - zou metro nemen die komt wat vaker dan trein) waarmee je naar centraal en terug kunt. Je volgt gewoon de bordjes transferium arena naar de parkeergarage, gooit je auto neer en loopt even naar dat glazenhokje en vraagt mannetje naar OV kaartjes. Je parkeerticket wordt gestempeld en je krijgt de kaartjes. s Avonds ga je weer naar het hokje lever je OV kaartjes in en betaald bij het hokje of de automaat.
Voordeel na het concert staat je auto toch in de garage recht tegenover de HMH en je bent maar 5 euro kwijt inplaats van 3 zoveel per uur
  maandag 11 januari 2010 @ 22:57:25 #234
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76701968
Is mayer al in NL? Laten we hem opwachten op schiphol.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_76702380
Hij is nog steeds gestopt met twitteren, dacht dat het tot de achtste zou duren
pi_76704288
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is nog steeds gestopt met twitteren, dacht dat het tot de achtste zou duren
het zal m goed bevallen misschien
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76706037
Met wat voor soort vlucht komen dit soort figuren eigenlijk?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  dinsdag 12 januari 2010 @ 00:42:07 #238
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_76706285
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Met wat voor soort vlucht komen dit soort figuren eigenlijk?
Onur Air.
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_76706408
Gewone lijnvlucht, maar dan met privileges of zo..?
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76706534
Dat 'All We Ever Do Is Say Goodbye'.. wat is dat voor nummer joh??
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  dinsdag 12 januari 2010 @ 07:25:22 #241
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_76709193
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is nog steeds gestopt met twitteren, dacht dat het tot de achtste zou duren
Ik heb liever dat hij wat leuks gooit op dat oneforty+, dan van die rotzooi op twitter
pi_76711017
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gewone lijnvlucht, maar dan met privileges of zo..?
Ja maar dan niet met een budgetmaatschappij als United, maar met American Airlines / Delta oid die tenminste aparte business classes hebben op een bovenverdieping oid...
pi_76713624
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76714125
Goed stuk over dat filmpje van James Cameron.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_76716785
Om 8 uur begint het voorprogramma neem ik aan?
Ik heb tot kwart over 7 college
pi_76719461
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef sbientje het volgende:
hij is er weer hoor
http://twitter.com/johncmayer/status/7664135964
Wow, goeie taart man
pi_76722652
Wie heeft er nog meer moeite met he nog niet geloven dat je morgen gewoon bij John bent?
  FOK!fotograaf dinsdag 12 januari 2010 @ 15:42:54 #249
159915 -Menn0-
MNO
pi_76723219
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:57 schreef Bilibala het volgende:
Deze had ik nog niet gezien

http://ellen.warnerbros.c(...)his_batch_of_h.php/r:t
Ik wil ook een Martin JM Signature Series acoustic guitar krijgen
,,/
pi_76726903
Wisten jullie dit al?
quote:
John Mayer woensdag te gast in De Wereld Draait Door

De Amerikaanse singer-songwriter John Mayer zal woensdag te gast zijn in het programma De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de VARA dinsdag laten weten. Mayer zal op dezelfde avond een concert geven in de Heineken Music Hall. Daarom zal hij al in het begin van de uitzending acte de présence geven. “Het is de eerste keer dat John Mayer, die eerder bij Oprah Winfrey en Ellen DeGeneres te gast was, live op de Nederlandse televisie te zien is“, aldus de VARA.

Het concert van woensdag was binnen vijf minuten uitverkocht. John Mayer is in Nederland vooral bekend van zijn twee hits ‘Daughters’ en ‘Waiting On The World To Change’ en van zijn huidige single ‘Who Says’. “Giel Beelen zal op 13 januari in zijn radio-uitzending twee keer twee kaartjes weggeven voor het bezoek van John Mayer in de studio van DWDD. Speciaal voor de fans die door de vliegensvlugge verkoop van de kaartjes die avond niet bij zijn concert aanwezig kunnen zijn.”

In deze uitzending van De Wereld Draait Door, met Giel Beelen als tafelheer, zijn verder onder andere de Zeeuwse band Bløf en huisdichter Nico Dijkshoorn te gast.

Het is de tweede keer dat Matthijs van Nieuwkerk moet overschakelen naar de Engelse taal. In december ontving hij al de Amerikaanse tennisser André Agassi.
bron
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')