Dat zou vreemd zijn gisteren is de trekking pas geweest en het feest is pas volgende week.....quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee hoor. Hij valt in Berghem. Mensen daar met een bepaalde postcode met de nummers en de eerste letter hebben al een brief gekregen dat hij bij hen KAN vallen en of ze dus familie willen uitnodigen, zodat de uitzending lekker feestelijk kan worden.
Dat is toch altijd al voortijds bekend?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee hoor. Hij valt in Berghem. Mensen daar met een bepaalde postcode met de nummers en de eerste letter hebben al een brief gekregen dat hij bij hen KAN vallen en of ze dus familie willen uitnodigen, zodat de uitzending lekker feestelijk kan worden.
Het is altijd al ruim van te voren bekend schat. Dat hele feest moet namelijk wel eventjes georganiseerd worden van te voren in de desbetreffende gemeente, met toestemmingen en vergunningen van gemeente etc. Dat doe je niet eventjes in een paar uurquote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:39 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zou vreemd zijn gisteren is de trekking pas geweest en het feest is pas volgende week.....
Dit zal wel net zo'n faalactie zijn zoals die persoonlijke brief met parkeerkaar voor Miljoenenjacht die iedereen kreeg. Athans laten we dat hopen dan maken we nog een kans.
Jij post in de toekomstquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:17 schreef dutchdevil het volgende:
-edit-
fout bericht, was al van 2008 wat ik gepost had hier...
dat is ook het principe achter een loterij, dat je nooit wat wint.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 11:55 schreef Stuart het volgende:
Hoewel ik niet in Nederland woon speel ik al jaren mee met die oplichtersbende en ik win verdomme nooit
Heb het er net over met mijn schoonvader ik zeg nog het valt mij op dat de prijzen bijna altijd beneden de rivieren vallen in kleine gehuchten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt als dat kreng weer in Brabant valt dan zeg ik dat lot per direct op (of ga verhuizen naar een flutdorp in brabant waar nog nooit iemand van gehoord had voor dat die kanjer viel).
Neem aan dat die niet meedoen. Lijkt me ook dat daar geen loten op verkocht worden. Of wel?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeg hoe werkt dat eigenlijk. Als de postcode nou valt op een Postbus ?
www.postcodeloterij.nl om 22.30 uur en daar staan ook duizende andere postcodes die een prijs(je) winnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:13 schreef Pino112 het volgende:
7711 hiero..
Wanneer komt de uitslag op internet te staan?
2 maal kansquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:15 schreef detulp050 het volgende:
Ik speel mee met een oude postcode: 5351 en mijn huidige postcode: 9718
1782 ME - Dahliastraat in Den Helder - 100.000 euroquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Weet iemand op welke postcode hij in Den Helder is gevallen?
Nee dit klopt laatste trekking was van november zie hier : http://www.postcodeloterij.nl/Uitslagen.htmquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet dat niet Januari 2010 zijn? Deze is lijkt me van afgelopen maand?
De grotere prijzen staan er niet op, alleen de 'kleine' prijzen staan online blijkbaar. Maar dit is toch een extra trekking? Tenminste, dat dacht ikquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit klopt laatste trekking was van november zie hier : http://www.postcodeloterij.nl/Uitslagen.htm
Gewoon een geniale actie van Razor21![]()
![]()
Bij mij schelen godverdomme 2 letters voor 1000 euro @$$@%quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:06 schreef Yannick567 het volgende:
Als ik dat lijstje van razor verander in december en onze postcode opzoek verschilt er maar een letter voor de prijs van ¤10,-
Helaas.
en ik hoop het hoe kom jij erbij? Of woon je er zelf ook?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:11 schreef detulp050 het volgende:
Ik gok op Almere.
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:12 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bij mij schelen godverdomme 2 letters voor 1000 euro @$$@%
Laatste kans dan nog wellicht 30 miljoen...
Begreep van mijn zus dat er max 20 huizen in 1 postcode zitten bv 1234 KK klopt dit?
dus als hij bij mij valt op 1314HL en max 20 huizen en er doen er maar 8 mee wordt die 30 miljoen lekker door 8 mensen verdeelt klopt dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |