Bekendmaking Kanjer op Nieuwjaarsdag
Op Nieuwjaarsdag maakt Katja Schuurman de PostcodeKanjer bekend tijdens het tv-programma ‘Hoe wordt 2010?’ bij RTL 4. Martijn Krabbé en Winston Gerschtanowitz maken de andere elf SuperPostcodePrijzen bekend, variërend van ¤ 100.000,- tot ¤ 1 miljoen. De deelnemers in de winnende postcodes delen al deze prachtige geldprijzen.
Hoe gaat de live-trekking in zijn werk?
In de tv-studio is in een desk een bak gemaakt, waarin twaalf ballen zitten. In deze ballen zitten de winnende postcodes, inclusief de plaatsnaam, die op 31 december door de notaris zijn getrokken. De notaris doet voor de uitzending de strookjes zelf in de ballen en daarna in de ballenbak. Dit gebeurt allemaal onder strenge voorwaarden.
7 januari: Kanjerfeest!
Van de ¤ 30 miljoen wordt ¤ 15 miljoen verdeeld onder de deelnemers in de winnende wijk en ¤ 15 miljoen onder de deelnemers in de winnende postcodes. Welke bedragen de winnaars precies winnen, is afhankelijk van het aantal loten en het aantal Kanjerpunten van de deelnemers in de winnende postcode. Op 7 januari organiseert de Postcode Loterij een groot feest in de winnende wijk. Dan maakt Gaston Starreveld bekend hoe groot het bedrag is, met het maximaal aantal Kanjerpunten per lot voor de winnaars uit de Kanjerwijk. Martijn Krabbé en Caroline Tensen onthullen de bedragen van de winnaars met de volledige winnende postcode.
Vanavond dus wederom een kleine kans dat ik wat ga winnen, in de staatsloterij was het kansloos 15 euro.
Trouwens vreemd dat vanavond die trekking pas is, volgens mij in voorgaande jaren werd op oudjaarsdag de postcode bekend gemaakt. En dan gingen ze op nieuwjaarsdag met de truck naar die wijk.
Wie doen er nog meer mee.
Meespelende fokkers :
Razor21 - 1314
Kiwiholland - 4235
Maartjeh - 4834
Puckzzz - 5463
Cherrycoke - 2743
Dutchdevil - 7425
Tha_Flash - 2161 CR
[ Bericht 1% gewijzigd door Razor21 op 01-01-2010 16:29:10 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..