Zal ze lerenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, verstandig is het niet
Ik hoorde net jullie burgemeester op de radio, die is het brandweertje pesten goed zat. En ik hoorde dat nogal wat mensen in jouw stad een oog moeten missen
Ja dat geloof ik meteen, dat dat een heel geliefde wijk is!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Behoorlijk...en ook nog 1 van de geliefste wijken van nijmegen....mn moeder woont trouwens in Berg en Dal....daar was ik vorig jaar maar das nou ook weer het anderste uiterste met vuurwerk zo rustig....
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:25 schreef liesje1979 het volgende:
Gelukkig is daar niets meer van te zien, wat een strak blauwe lucht
Nu wil ik zomer.
Ik ga gewoon niet naar buiten vandaag, dan kan ik blijven denken dat het 25 graden isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Zet dat nog maar even uit je hoofd. Vraag maar aan Coos: als de dagen lengen...
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
Hier werd er prachtig vuurwerk afgestoken, veel meer dan voorgaande jaren. Er stonden vuurkorven in de straat en er was drank. Na twaalven aan de roze champagne. Ik voel me nu zo'n Stepford wife.![]()
[ afbeelding ]
Het heeft er wel wat van weg, alleen hij is veel dunner, en iets langer, en van karton. En je zet 'm niet op je hoofd maar steekt 'm in de grond. De durfals houden 'm in hun hand.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:40 schreef Copycat het volgende:
Wat is een Romeinse kaars eigenlijk? Hoorde die term gisteren ook al een paar keer. Het is zeker niet zoiets als een Duitse helm?
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Was er nog een zelfgemaakte bom, eerder die avond?![]()
Zeg maar ja!
Twee gasten op onze party hadden flink Belgisch vuurwerk gekocht. Echt schitterend. Stond ik daar met m'n tolletjes van de Aldi.![]()
O, en de romeinse kaars deed ffffft en toen kwam er een heel klein vlammetje uit, verder niks.
Keek-ie ook even trots naar achteren, elke keer als zo'n vuurpijltje af ging?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja natuurlijk en met een Romeinse op elkaar schieten. Ik op mijn sort of schoonzusje. Ah nee hoor, alleen op mijn broer.![]()
Zo schattig, boven ons was de hemel vol duur vuurwerk en jongste had het alleen maar druk met z'n babypijltjes. Die bleef steeds strak zijn blik houden op zijn pijltjes totdat het feest over was.
Toen was het huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |