wow en dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:28 schreef GlowMouse het volgende:
ja mensen om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je BINNEN EEN MINUUT reply'en en dan krijgt je nick een kleurtje straks
Hahahahhahaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:33 schreef Brainfish het volgende:
Ik krijg een spontane erectie hiervan, moet je nagaan.
Een kleurtje?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:28 schreef GlowMouse het volgende:
ja mensen om de bekendheid van FOK! onder het gewone volk te vergroten moet je BINNEN TIEN MINUTEN reply'en en dan krijgt je nick een kleurtje straks
En ik nog snel posten. Blijk ik nog tijd zat te hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:37 schreef Pingwingei het volgende:
Binnen een minuut was het toch? Oh wacht, binnen een minuut na view
Ik dus ook, ik maakte het dan ook maar zo kort mogelijkquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:38 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En ik nog snel posten. Blijk ik nog tijd zat te hebben.
Hé, zowaar nog een voornemen voor 2010, kutjebef!quote:
Ik ook, in een topic waar nog niet iedereen het had.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:40 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb wel even een screenshot gemaakt hoor.
NEE DIT IS ECHT, OPEN JE OGENquote:
ik dacht dat het binnen 10 minuten moestquote:
4evah?quote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:42 schreef Edwinuss het volgende:
Dus ik krijg straks een groen kleurtje?![]()
Ik knip mezelf even uit, zo lijkt het nog een beetje exclusief.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, in een topic waar nog niet iedereen het had.
En dan word iedereen wakker en is iedereen weer negerquote:
Check eens je eigen kleurtje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef Twizu het volgende:
Is dit om de kansloze mensen van Fok! te herkennen?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef Twizu het volgende:
Kanslozen van Fok verenigt u .......... Oh daar zijt gij alquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef Twizu het volgende:
ja dan kan iedereen ons straks uitlachen dat we met O&N op FoK zittenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef Twizu het volgende:
Daar heb jij geen tagje voor nodig.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:45 schreef porsche1 het volgende:
Mag ik nog tagje [Bagger]?Geintjuuuuh.
Waarom nu ineens groen?
Mwah, daar kan ik mee leven. Wij voegen wat toe aan de internetwereld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:46 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
ja dan kan iedereen ons straks uitlachen dat we met O&N op FoK zitten
quote:
Idem.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat spannend, niet de jaarwisseling of al het vuurwerk, maar de kleurwisselingen op mijn Fok account, is de hoogtepunt van mijn avond. FML.
En het is nog lang geen avond.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat spannend, niet de jaarwisseling of al het vuurwerk, maar de kleurwisselingen op mijn Fok account, is de hoogtepunt van mijn avond. FML.
de tering, je naam is niet meer te lezen manquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:48 schreef Pingwingei het volgende:
Mag ik het hele speciale kleurtje #CFDE83 ?
Nee joh. Enschedeeeeeequote:
Nee dat irriteert mij ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
de tering, je naam is niet meer te lezen man
Ja, de Joden van FOK!quote:
QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Die is wel een beetje te lang, denk ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:52 schreef Brainfish het volgende:
De champagne was niet te zuipen maar dit maakt veel goed.
Truequote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:52 schreef Twizu het volgende:
[..]
Die is wel een beetje te lang, denk ik.
Hey, haten is verlaten.quote:
Als je dit punt hebt bereikt, heb je officieël de bevestiging dat je een hopeloos geval bent.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:50 schreef Nint het volgende:
[..]
QFT
Moderator waar dan ik wil Knopjes
KNOPJES NU!
Ik zie dat niet op mobiel fok.quote:
053, voor al uw vuurwerk.quote:
Ik wil blauw met een Wannabe-Moderator tagje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Te laat. Ik wilde een paars kleurtje
..
Dan mis je 90% van de lolquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet op mobiel fok.Alleen blauwe naam
En je hebt hemquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:53 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Te laat. Ik wilde een paars kleurtje
..
Hahahah dan heb je pechquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zie dat niet op mobiel fok.Alleen blauwe naam
Truffeltjequote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:55 schreef Harajuku. het volgende:
Greys moet blauw omdat mod. Maak haar ook even mod, ze is toch al blauw.
Laat trouwens maar, want dan win je 10 verkiezingen, 5 is meer dan zat.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zou heus een goede zijn, IK ZEG DOEN.
Zelfde hier.quote:
Idd, ik kreeg het ook eventjes warm vanbinnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik de cursor op mijn tag hou, staat er dat ik een crewlid ben.
Jepquote:
Heul nietquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik de cursor op mijn tag hou, staat er dat ik een crewlid ben.
Jij speelt vals, jij bent al mod!quote:
zoek even uit: http://www.colorpicker.com/quote:
Deel 2?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef Nint het volgende:
* Nint Vraagt zich af wat er gebeurt als dit topic vol is
Er is maar één manier om daarachter te komen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef Nint het volgende:
* Nint Vraagt zich af wat er gebeurt als dit topic vol is
Hier welquote:
#3AB1FFquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zoek even uit: http://www.colorpicker.com/
#9FF2F6quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
daar kan ik helemaal niet bijquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef clumsy_clown het volgende:
En nu hopen dat iemand een foutje maakt met de rechtengroepen bij het verwijderen..
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch wel printscreen gemaakt he?
Feel je het nu wel dan?![]()
#45D7DDquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Jij ook schatje, een geweldig 2010!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
trollface! Darlin! gelukkig nieuwjaar je weet toch!![]()
Ik ook. En het tagje ookquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Dit kleurtje wil ik houden gewoon..
Ik vond paars tofquote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Greys is een liefje.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
WTF 4 notes en dan nog recht van spreken![]()
Ik kan nu al niet meer zonder.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:04 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Mn laptop levert niet zo goede prestaties, vandaar mijn tijdsverschil.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
je loopt al een paar kleurtjes achter
Zo vet.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 02:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat waren we in de crew ooit. HuHu,.
deze is ook goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |